Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Täällä saatiin hymynaama ovistestiin eilen elikkä kp13 :) Ja pupuiltukin on eilen ja tänään, ja plussaa edeltävänäkin iltana.. Nytpä sitten ei oikein voi taas muuta kun odotella päivien kulumista ja pitää pää kylmänä, ettei alkaisi liikoja jännittää :D Onneksi mulla tuo painonpudotus myös nyt niin keskeisessä roolissa että en ehdi pelkästään raskautumista miettiä kaiken aikaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Keskiviikko 3.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 103/?...............yk 1...........ya 12/12.......1.

*Taike80(32)..............kp 99/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

*-PikkuMyy-...............kp 69/36...............yk 11.........ya 1/12.........1.

ralliruutu...................kp 42/29...............yk 6...........ya 10/12.......1.
äippä 84...................kp 40/29...............yk 4................................4.
FLV..........................kp 40/?..................yk 2...........ya 1/13.........3.

miss_piggy(31)........kp 39/?..................yk 9...........ya 2/12.........1.
Miukula....................kp 36/?..................yk 4...........ya 10/12.......2.
SuAnn.....................kp 33/30................yk 4...........ya 6/12.........1.
-tanjuli-....................kp 32/29-50............................ya 7/12.........1.
Kolibrinkukka............kp 31/28-29..........yk 4................................2.
Slartibart..................kp 31/29...............yk 6...........ya 3/12..........1.

reason.....................kp 29/28...............yk 12..........ya 5/12.........1.
verppu....................kp 27/28................yk 4...........ya 10/12.......1.
Hassel.....................kp 27/29-32...........yk 3?..................................
Annatto..................kp 26/30................yk 4...........ya 9/12..........1.
Mijau(23)................kp 25/?...................yk 1..........ya 3/13..........1.
MannaM..................kp 22/32-42...........yk 3...........ya 12/12.......2.
Pippuri85*..............kp 21/??..................................ya 3/13..........3.

NeitiT......................kp 19/28................yk 3...................................
NuNutin..................kp 18/33................yk 2...........ya 2/13..........3.
Nomppeli................kp 18/27-29...........yk 2...........ya 2/13..........2.
juliesisko(26)..........kp 17/26-28............yk 1..........ya 3/13..........2.
sydäntähti..............kp 17/29-34...........yk 1...........ya 3/13.........3.
Markke...................kp 16/30-?.............yk 9...........ya 6/12..........2.
Linttu.....................kp 14/33................yk 3...........ya 1/13..........3.
manije....................kp 12/30-44...........yk 1..........ya 3/13...........2.
Penni79..................kp 12/25-26...........yk 4..........ya 2/13...........2.
Klementiini..............kp 11/28................yk 1...........ya 3/13...........3.
Jeccika...................kp 10/26-28.............yk 6...........ya 11/12.........3.

Wuf.......................kp 9/29..................yk 2...........ya 3/13............2.
jonnamo(20).........kp 8/30-33.............yk 2...........ya 3/13..............
pirpana2013(23)....kp 8/28.................yk 1............ya 3/13...........1.
Beyond..................kp 6/33.................yk 6.............ya 10/12............
Alexandra89...........kp 6/28-30...........yk 4............ya 1/13...........1.
Sanna-M.................kp 4/25-32........................................................
avantasia(26).........kp 4/33.................yk 5..................................3.
Mom09....................kp 1/34...............yk 11.........ya 6/12.........2.




Day Past Ovulation:

Pippuri85*.........................DPO 5
sydäntähti.........................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta leidit!

Mulla tuli mieleen vielä noista ovistesteistä (eli clear blue digi) että voiko se näyttää mitään hailakoitanaamoja vai onko se aina joko tai? Eli näkyykö selkeesti joko tyhjä ympyrä tai sit hymynaama sen sisällä? Tuli vaan mieleen vaikka sain kyllä selkeän negan kp10-12 ja kp13 tuli selkeä hymynaama ja tuon jälkeen en edes testaillut sit enää. Plussapäivänä illalla kärsin kamalasta turvotuksesta ja vatsa tuntui kuin siellä olis ollu valtava kivi... Tuli kyllä juuri tuona päivänä syötyä suklaata PALJON jotenka en osaa sanoa johtuiko vatsan kurja olo liiasta sokerista vaiko mahdollisesta ovulaatiosta? No nyt ollaan ainakin oltu niin aktiivisia ukkelin kanssa että ainakaan siitä ei voi jäädä tärppi kiinni :D Toivotaan että hyvä tuuri on matkassa :) kp16/26-28 siis tänään ja ilmeisesti dpo jotain... En osaa kyllä yhtään sanoa koska se itse ovulaatio olis ollut... Hymynaaman testasi klo.14 sillon kp13
 
Clearblue ovistesti: Se on joko tyhjä ympyrä tai hymynaama. Testiä voi kyllä itse tiirata puikosta siitä kohtaa missä on kontrolliviiva ja testiviiva, että näkyykö mitään. Siis vasta sen jälkeen kun testi on valmis ja irrottaa tikun testilaitteesta. Joskus viivat on melkein yhtä vahvat mutta silti ei ihan vielä tasan, joten ei hymynaamaa. Jos esim. on melko vahvat viivat aamulla klo 08 niin voisi tehdä halutessaan testin jo samana iltana ja varmaan olisi hymynaama.

Paketissa sanotaan että ovis olisi noin 24-36 h päästä. Mä testasin viime kierrosta plussan kp 13 aamulla (en tehty testejä ennen sitä koska plussa tullut aiemmin aina kp 14), ja kp 13 illalla klo 22 aikaan tuntui olevan ovis.
 
Huomenta!

Onneksi pääsiäinen on ohi ja saa palata normaaliin rytmiin :D
Töissä saa muutaki miettiä ku sitä että monesko päivä on bongatun ovulaation jälkeen :LOL:

Eli tänään siis kp 20/?? ku ei voi tietää ensimmäisestä kierrosta kuin venyy.. ja DPO 4.

Oisin niin tyytyväinen jos edes menkat tulis suhteellisen ajallaan, ku koskaan ei oo minkään näköstä kiertoa juuri ollu :stick: enkä jaksa uskoa että ois niin onnekas että ekasta kierrosta tärppää :p
 
Meidän esikoinen sai alkunsa noiden Clearbluen ovistestien ansiosta. Mulla oireet tuli paljon ennen ovisplussaa ja muilla testeillä en saanut sitä bongattua koskaan. Kokeilin muistaakseni Davidin testejä ensin. Niistä siirryin sit Wondfon testeihin, joiden avuksi otin digit. Varmistin siis digillä, oliko jo plussa. En mä niistä viivoista koskaan tajunnut yhtikäs mitään. Suosittelen kyllä! Niin joo! Kun sain digillä plussan, niin David näytti silloin vasta hailakkaa viivaa, kun pitihän se sitten testata kaikilla mahdollisilla. Niitä en meinaa tilata enää koskaan.
 
Moi! Voisin ilmottautua tännekin. Eli kolmatta kuumeilen, edelliset lapset 06 ja 08. Yleensä olen aika helposti raskautunut, mutta myös keskenmenoja on ollut pari ennen kuopusta. Pian pääsen jännittämään, nyt mennään dpo 1!

Tuossa vielä tietoja.

Sydäntähti...............kp 16/29-34.................yk 1...........ya 3/13.......3.
 
Heissuli, johan se minäkin alan nousta tuolla listalla niin mielikin alkaa tehdä omia tepposiaan. ;)
Postissa saapuneet 20 r-testiähän ne huuteli siellä, joten pakkohan se oli jo yks tuhlata. En oikein vaan ottanu selvää tuloksesta :eek:.
Ei siinä kai mitään ollut ja paiskasin sen menemään, mutta tietty hetken päästä uteliaisuus voitti ja kävin vielä kerran vilkasemassa ja siinä oli kuin olikin ihan kameran kuvassakin nähtävä viiva. Viiva vain oli aavistuksen kauempana kontrolliviivasta kuin mitä muissa testeissä on ollut. Enkä löytänyt mistään kuvaa toisesta Perhoset-testistä, että olisin osannut verrata, mutta raskauskeijun testi näytti lähinnä samanlaiselta ja siinä kyllä viiva oli yhtä kaukana kuin tässä :-o. Ja sitten kolmas "ongelma", että kuivuttuaan viiva hävisi kokonaan...huoh. Ohjeissa kyllä lukee, että viiva saattaa hävitä myöhemmin,. Niin ja hätänenhän mä tietty olin, kun vasta kp26. Nuo on herkkyydeltään IU25, että vois periaatteessa kyllä jo näkyä. Oviksesta en ole ihan varma, mutta vois olla dpo10-11.

Että tää on taas rasittavaa...
 
Kp 34 Pregcheckin testi tehty viime torstaina,ja negaa näytti. Nyt tissejä hieman aristaa,paleltaa ja mahassa tuntuu kummalliselta. Menkkojen pitäisi alkaa viimeistään huomenna,mutta nyt ei oo sitä kamalaa selkäsärkyä eikä nälän tunnetta mikä mulla normaalisti on ennen menkkoja..
Uutta testiä kehiin vaikka huomenna jos kuukautisia ei kuulu :) hätähousu kun olen :D
 
Heippa armaat kuumeilijat! =)

Täällä ehkä testattu ovisplussaa,mutta kun ei noista viivoista aina ota selvää ja viimekerrasta on vajaa 6 vuotta :attn: Pitäisköhän ihan tuhlata ja hakea clearblue...mut jos se ovis meni jo,niin vähän turhalta tuntuis sitten...aargh!!

Oliskohan nyt niin,että kohta alkaa plussia ropisemaan,kun on ollut niiiiiiiiin hiljaista pitkän aikaa :D
 
miss_piggy
Mulla ois huomenna soittoaika naistentautien polin lääkärille, tai lääkäri soittaa mulle...Kun huomenna on jo terolutiton päivä nro 10 eikä menkkoja näy vieläkään. Puoli vuotta aiemmin samaa kamaa syöneenä menkat alkoi aina 2-3 pvän sisällä vikasta pilleristä. Ilmeisesti keskenmenolla on nyt sormensa pelissä tän kierron viivästymisen kanssa :(
Tilasin ebaysta sitte 50kpl r-testejä, maksoi vaan 6€ postareiden kanssa. Ovistestit on vielä käyttämättä, eihän tässä oo ees ovista ollu ku ei oo ollu menkkojakaan. Jotain nippailuja on nyt kyllä tänään vähän tuntunu että voihan sitä illalla huvikseen kotona koittaa ovista tikutella kunhan töistä kotiutuu.
 
Oviksesta edelleen: Auttakaa joku nyt tomppelia, kun mä en nuista ovislimoista älyä.. Kun nyt tänäpäivänä näyttäis olevan tuommoista kirkasta ja oikein venyvää tavaraa! Eikö limailun pitäis loppua sit kun ovis on ohi vai miten se menee? Kun se ovisplussa tuli kp13 (ja nyt kp16 menossa) niin olisko se voinu näyttää väärin tms. Kun en nyt kans tiedä kuvittelenko vaan vai onko tosi että alavatsaa juilii..

Voisin toki googlettaa näitä mut oon äärimmäisen laiska ettimään tietoa! :ashamed: Jos joku on perehtyny ja osais kertoo?
 
juliesisko: Kai noi ovisoireetkin on yksilöllisiä, mutta mulla siis ainakin on ensin ne oireet (limailut) pari päivää, sitten voi testata hymynaaman ja tuosta sitten se 24-26 h on ovis (jolloin mulla on oireet jo oikeestan loppu). Eli nyt kp 12 ja selvä limailu alkoi eilen, veikkaisin ovisplussaa huomenna tai viim kp14 , tänään oli tyhjä ruutu vielä ja ihan hailakka viiva näkyi kun testiä syynäsin tarkemmin.
 
Juu onhan noi oireet varmasti todella yksilöllisiä. Nyt ku mietin niin taisipa olla juurikin kp12 ku mulla oli runsaimmillaan limat ja sanoin sillon vielä ukolle että varmaan ovuloin kohta.. Ja seuraavana päivänä sit tuli plussa..
Mä oon vissiin nyt koukussa tähän ovulaation tarkkailuun kun laskin jo mihin kohtaa mulla osuu testaamiset ens kierrossa :LOL: Luuliskait että olis enemmänki sillä asenteella että tuun raskaaksi eikä tartte enää testata! Mutta mikäli ens kierto alkaa odotetusti niin oon juuri silloin ulkomaanreissulla kun pitäis testailla. En taida roudata testejä ja pissakippoa mukana siellä.. Mutta jos taas voimme kuvitella että se plussa tulis ens kierrossakin kp13 hujakoilla niin vois olla vielä tsäänssit ku pitäis olla menossa kp14 ku palaan reissusta varhain aamulla ;) Näin mä oikeesti lasken vaikka minne asti kaikkea mahollista, enkait oo ainoa? :D
 
juliesisko,kyllä mä ainakin pohdin vähän samoilla linjoilla kun sä! ;) ja varmasti moni muukin...

Mä en nyt tiedä mitä tapahtuu. Mielestäni lauantaina sain ovisplussan,viivat ehkä tasavahvat ja -paksut. Sen jälkeen ne on aina aavistuksen haalenneet. PAITSI,tänään iltapäivällä taas hiukan tummemmat. Mutta,tiistaina alkoi pientä limailua,tänään myös jatkunut...ja eilen illalla alkoi alavatsan juilinta (kierukan aikana tiesin siitä,että kahden vkon päästä on "menkat"). Mitä tää nyt on? Jos lauantaina testattu ovisplussa tosiaan oli plussa,niin mun kiertokin olis yhtäkkiä "normaalipituinen",mikäli luteaalivaiheeni on sen 14pv. Ja mulla EI IKINÄ ole ollut alle 30pvn kiertoa,päinvastoin,aina lähemmäs 40...
Eli,te viisaammat,kokeneemmat,auttakee! :stick:
Menkat 17.3.-20.3. (ed kierto 33pv)
Oletettu ovisplussa 30.3.=kp14
Limat,"menkkaenteilyt" alkoi 2.4.=kp17
Melkein voisin pistää kuvan mun testeistä,niin saatte sanoa mielipiteenne.... :ashamed:

NuNutin kp 18
 
ÄRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
KP 1/34
Herranjumala kun pistää ärsyttämään tää tädin saapuminen! Eikö nyt jo ois voinu onnistua meilläkin? EI! Ei tietenkään. KIUKUTTAA!

NuNutin kyllä noi tasavahvoilta näyttää tossa kp 14 kohalla :) Mutta niin kyllä myöskin tän päivän kohdalla näyttää tummalta molemmat viivat..Kummallista.
Itsehän oon ihan ummikko noiden ovistestien kanssa,en oo ikinä niitä kokeillut. Luulen aina tunnistavani ovulaation limailuista ja jomotuksista. Mutta greippimehua ahkerasti juon :D
 
Mom09 kyllä se vielä onnistuu teilläkin! :hug:

Mulla nyt kiukuttaa taas tää oma toiminta kun nimenomaan PÄÄTIN että EN ala hysterisoida (onko toi oikee sana) tän raskautumisen kanssa... Että en kuulostele mitään oireita enkä varsinkaan ala testailla ennen aikojaan! Niin monta negaa tuli testailtua sillon vuosi sitten ku aktiivisesti yritettiin vauvaa saada alulle :'(

No nyt sit tänään tuntui ihan selkeesti tuikkivaa kipua vasemmalla alavatsassa, muutamia kertoja tuikki ja sen jälkeen tuntui vähän aikaa aaltoilevaa, hivenen menkkamaista juilintaa, joskaan ei niin vahvasti kuin menkoista, tää oli sellaista kuumottavaa.. Niin aloinpahan heti päässäni laskeskella että joko munasolu olis ehtiny kiinnittymään :kieh: Tää menee varmasti nyt siihen taas että alan tulkita kaikki maholliset päänsäryt, vatsan väänteet ja ilmavaivat raskauden merkeiksi! Miten sitä sais ajatukset oikeesti kokonaan muualle tästä :ashamed:
No ainakaan en missään nimessä aijo r-testejä tilata. Viimeksikin, kun se kierto venyi hurjat 32pv niin pidin pääni enkä testannut, onneksi! Ja niinhän ne menkatkin alkoi sitten, että negan olisin TAAS saanut. En siis aijo testata nytkään (jos vaikka menkat viipyilee) ennenkuin vuoto on oikeesti kunnolla myöhässä.
 

Yhteistyössä