Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Aamulla testattu taas eikä kyllä voi sanoa että näkyis mitään... Voihan olla että hormooni nousee hitaasti, tai sitten en edes ole raskaana. Limaa tulee ja illalla nipisteli mahaa aika kovaa, päätä hiukan tuntuu jomottelevan.. Odotellaan, en vaan millään haluis oottaa, haluaisin tietää NYT olenko raskaana... :) Ja menkat on päivän myöhässä.. Kp 26/25-32
 
Pohtiko joku täällä että ajoittaako petipuuhia oikein ovulaatioireiden mukaan (mutta ilman testausta)? Mulla siis ainakin on niin että oireet tulee vähän etukäteen, eli limailua ja halukkuutta on muutamia päiviä ennen ovista, kun nuo oireet on selvät niin alan testata ovista ja plussa digitestiin ilmestyy parin päivän sisään. ja tuosta 24-36 sisällä on ovis, ja silloin on jo oireet mulla ohi. Mutta hyvähän se on juuri ennen ovista puuhailla valmiiksi ja sitten vielä varmistella plussan tultua.

kaveri tuli raskaaksi reilun vuoden yrityksen jälkeen kun lääkäri kehotti käyttämään (digi)ovistestejä ennen kun aloitetaan mitään hoitojen suunnittelua. ja sitten tulikin tokasta kierrosta raskaaksi. sanoi aina luulleensa että ovis on muutaman päivän aiemmin kun sitten mitä testi näytti..

oon kyllä tuuminut että kuinkahan varmasti ovulaatio tapahtuu vaikka testin mukaan lh huippu tulee. Ekassa raskaudessa tunsin selvän vihlaisun kun munasolu irtosi ja tästä alkoi raskaus. Nyt en ole tollasia nippasuja tuntenut vaikka ovisplussan saankin digitestillä. Eli nyt kun jossain kuussa nippaisu tuntuisi niin heräisi toiveetkin heti erilailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Pitihän tuota eilen kokeilla niitä ovulaatiotestejä :D vaikka miehelle vannoin että en ala niitä tekemään ku kierto on aina ollu mitä sattuu.. tänään on kp14, alavatassa kuplii ja selkää jomottaa mutta negaa se testi ainakin eilen näytti.. pittää tänään tehä uudestaan :)

Kattelin tätä ketjua taaksepäin ja kovasti on jo plussanneita! onnea heille ja onnea myös meille että odottaviin joskus siirrytään =)
 
  • Tykkää
Reactions: Mijau
Täällä ei nyt ollut viivoista tietoakaan..Jotain ihan hailua tuli mut testissä lahti se väri kunnolla liikkeelle vasta 5min jälkeen niin en tiiä oliko vaan viallinen testi:kieh:
Edelleenkin särkyilee päätä,palelee ja on kuuma..tissejäkin kihelmöi..No kolme yötä menkkoihin on..paitsi ei mun kierrosta koskaan tiedä :headwall:
Onnea jen_ni ja tervetuloa Pippuri
 
Onnea plussanneille ja vahvistumisia viivoihin! :)

Nyt poika jo aamu-unilla niin ehtii kirjotteleen.. Täällä menkat tekee loppuaan, muuten ei ihmeempiä tähän napaan! :)

Penni! Minä ainaki puhelin että en aio testailla! Esikoisesta lopetin pillerit kesäkuun lopulla, viimiset kuukautiset tuli lokakuun alussa josta sitten tärppäs. En muista monetko kuukautiset ehti tulla välissä, pillereitäkin söin useamman vuoden. Helpolla päästiin sen suhteen ja nythän en ees oo alottanu mitään pillereitä synnytyksen jälkeen niin saa nähä miten käy.. :) Ja itseasiassa en oo mitään ovisoireita ees tutkaillu ikinä että on touhuiltu ihan omien halujen mukaan!

Tervetuloa Pippuri ja paranemisia lapsukaiselle Mom !
 
jen_ni paljon onnea Sinulle! :)

penni79 mä nyt oon ainakin miettinyt tota ovista oikein kovasti. En oireile siitä oikeastaan mitenkään, tai en osaa vaan tulkita. No kyllä mä huomaan aina että limat lisääntyy ja kohta taas loppuu jne.mut paljon kuullut puhuttavan että liman koostumus on jotain kananmunanvalkuaisen tyyppistä yms. juttuja enkä siis oo tosiaan kyllä ikinä tajunnu nuitten limojen päälle mitään... Ne vaan tulee ja menee. Aina oon siis nuille "limapäiville" noi petipuuhat pyrkiny ajoittamaan. Joskus kokeilin Davidin ovistestejä mut en mä koskaan saanu oikein tolkkua niistä. Nyt kaapissa on cb digitaalisia ja aloitan testailut kait tänään
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Torstai 28.3.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 97/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 93/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

*-PikkuMyy-(24).........kp 63/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

ralliruutu..................kp 36/29..................yk 6............ya 10/12.....1.
äippä 84..................kp 34/29.................yk 4..............................4.
FLV.........................kp 34/?...................yk 2...........ya 1/13.........3.
Beyond....................kp 33/27-32............yk 5...........ya 10/12.........
miss_piggy(31).........kp 33/?.................yk 9.............ya 2/12.......1.
avantasia(26)...........kp 32/33................yk 4..............................3.
Miukula....................kp 30/?..................yk 4...........ya 10/12........2.

Mom09.....................kp 29/28-35...........yk 10..........ya 6/12.........2.
Alexandra89.............kp 29/28-30.............yk 3........... ya 1/13....... 1.
Sanna-M..................kp 27/25-32...................................................
SuAnn.....................kp 27/30...............yk 4.............ya 6/12........1.
-tanjuli-...................kp 26/29-50.............................ya 7/12.........1.
Kolibrinkukka............kp 25/28-29...........yk 4...............................2.
Slartibart..................kp 25/29...............yk 6............ya 3/12........1.
reason.....................kp 23/28................yk 12..........ya 5/12........1.
verppu...................kp 21/28.................yk 4.............ya 10/12.......1.
Hassel....................kp 21/29-32.............yk 3?..............................
Annatto...................kp 20/30...............yk 4.............ya 9/12.........1.

Mijau(23).................kp 19/?.................yk 1..............ya 3/13.......1.
MannaM..................kp 16/32-42..............yk 3...........ya 12/12......2.
Pippuri85*................kp 15/28..................................ya 3/13........3.
NeitiT.......................kp 13/28..................yk 3..............................
NuNutin...................kp 12/33....................yk 2............ya 2/13.......3.
Nomppeli..................kp 12/27-29...............yk 2...........ya 2/13.......2.
juliesisko(26)............kp 11/26-28...............yk 1............ya 3/13.......2.
Markke.....................kp 10/30-?................yk 9............ya 6/12.......2.

Linttu......................kp 8/33...................yk 3..........ya 1/13........3.
manije.....................kp 6/30-44................yk 1...........ya3/13.......2.
Penni79....................kp 6/25-26............yk 4...........ya 2/13.........2.
Klementiini................kp 5/28..................yk 1...........ya 3/13.......3.
Jeccika....................kp 4/26-28...........yk 6.............ya 11/12......3.
Wuf........................kp 3/29................yk 2..............ya 3/13......2.
jonnamo(20).............kp 2/30-33..........yk 2..............ya 3/13.........
pirpana2013(23)......kp 2/28................yk 1..............ya 03/13....1.




Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ois muuten kyssäri nuista ovistesteistä, tuleeko teille muille aina siihen jonkun näkönen viiva? vai näkyykö pelkästään se "kontrolliviiva".. sain eilen siihen kyllä viivan mutta ei ollu niin tumma kokonaisuudessa ku se toinen viiva, paitsi toisesta viivan reunasta yhtä tumma :whistle: ymmärsikö kukaan? :D

..Mulla muuten mies kysy että onko se saanti nyt kiinni nyt nuista tikuista.. että jos tikkuun tulee viiva niin saa ja jos ei niin ei saa.. ei se taija ihan niin mennä :p
 
Ovistestit: Mä kokeilin joskus jotain halpis testejä netistä, kait kahtakin eriä, mutta sain epämääräsiä hailakoita viivoja joskus. Sit ostin lisäksi clearbluen digitestejä, eli kun halpistesti alkoi näyttää hailakkaa viivaa, aloin testata digitestillä joka onkin sitten ollut hymynaama parin päivän sisään. Eli kallis 7 testin paketti on riittänyt 2-3 kiertoon. Nyt oon vaan tarkkailut noita kropan merkkejä ja sit suoraan digitestin tekoon kun ovisplussa on säännöllisesti joka kierrossa kp 13 tai 14. Mutta vaikka siis hinta on kova, on noi digitestit vaan niin hyviä jos on suht säännöllinen kierto ja vink vink netistä saa halvimmillaan n 25 e kotiinkuljetettuna..
 
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=c6b45eb48e&view=att&th=13dabe5d838c999d&attid=0.1&disp=inline&realattid=e460062cba6cbea9_0.1&safe=1&zw&saduie=AG9B_P889gfw2QjpGq7qhTvJyAIG&sadet=1364389452618&sads=1q03Tv1eJPWBC8cH5Z0hjZxjDJ8



Tulkitten tuon ite negaksi, kuva on vissiin vähän iso ja ei näy niin hyvin nuo viivat, mutta tuon testiviivan vasen reuna on yhtä tumma ku kontrolliviiva, ja tuleeko teillä aina tämmönen tulos? ku luulis että siihen ei tuu yhtään mitään jos ovulaatio ei oo lähellä...


En saa tuota kuvaa näkymään :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Päänsärky jatkuu, ei siis kauhean kovana, mutta kulmakarvan päällä tuntuu sellanen paine. Ja alaselkä edelleen kipeä, menkkoja ei kuulu eikä näy.. Hyvä niin :) Käyn vielä tänään kipaisemassa apteekin oman raskaustestin ja teen sen huomenna aamulla.
 
miss_piggy
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=c6b45eb48e&view=att&th=13dabe5d838c999d&attid=0.1&disp=inline&realattid=e460062cba6cbea9_0.1&safe=1&zw&saduie=AG9B_P889gfw2QjpGq7qhTvJyAIG&sadet=1364389452618&sads=1q03Tv1eJPWBC8cH5Z0hjZxjDJ8
Tulkitten tuon ite negaksi, kuva on vissiin vähän iso ja ei näy niin hyvin nuo viivat, mutta tuon testiviivan vasen reuna on yhtä tumma ku kontrolliviiva, ja tuleeko teillä aina tämmönen tulos? ku luulis että siihen ei tuu yhtään mitään jos ovulaatio ei oo lähellä...
En saa tuota linkkiä auki, tai tulee vaan joku google mail. Itellä näkyy joskus semmonen haalea testiviiva ja joskus vaan pelkkä kontrolli, riippuu testistä. Mutta ovis on sillon ku testiviiva on kauttaaltaan tumemman värinen ku kontrolli, tai yhtä tumma. Tuolla on sellanen ketju ku ovulaatiotestikuvia, sieltä voi käydä kurkkimassa...Toisilla taas tulee läpi kierron jonkunlainen haamuviiva testiviivaksikin.
 
Tää pääsis tänään sit aloittamaan oikeasti listallakin yrittämisen kun kapselin poiston jälkeen tuli sit täti kylään. Eli tänään olis pirpana2013, 23 ...............1/28....................ehkäsypois 03/13, yk1..... 1.laps

Vissiin elimistö kaiketi siis pelaa normaalisti vaikka kapseli poistettiin, sinäkin aikana menkat tuli melkein joka kuu, mut ei aina joten vähän jänskäilin. Ovulaation tapahtumisesta en sit tiedä mut nyt pääsee sit seurailemaan tilannetta. Ajattelin etten tikuttelis ollenkaan kun se saa mut varmasti stressaamaan mut saas nähdä et malttaako.. :LOL:
 
Sanna-m nyt sitten jänskäillään! Tuu heti aamulla kertomaan mitä testi näytti! :)
Oikeesti tää on ihmeellistä miten toisten jännät paikat (ainakin mulla) niin tarttuu vaikka ei edes toista tunne! Mä ainakin ihan täpinöissäni odottelen toisten plussauutisia! :rolleyes:

Mä testasin oviksen heti kun tulin töistä (klo 16:00) ja ei tullu plussaa, niinkun ei tietysti ollu odotettavissakaan. Nythän vasta kp10/26-28. Tänään alkoi limaa tulla vähän. Mä niin toivoisin että ovulaatio olis pe-la aikoihin kun sillon olis mahikset ukkokullan kans pupuilla "ihan rauhassa" mut ei taida niin aikaisin olla vielä... Oon ennen kuvitellut sen olevan kp12-13 huiteilla mut oon nyt alkanu epäillä että se olis kumminkin myöhemmin.
Tosiaan lauantaina meille sit tulee vieraita illalla ja tiistaina vasta pirtti tyhjenee ylimääräisistä! Pitää noi perjantai ja lauantai aamut joka tapauksessa käyttää hyväksi oli ovisplussaa tai ei ;) Noh, ukko kyllä sanoi että vieraat ei haittaa yhtään mitään, sehän on vaan kiva hiippailla salaa peräkammariin vauvaa tekemään :D Mulla on toi ukko ihan ku eri mies nyt tän meidän uudelleen syttyneen vauvakuumeen myötä! Se on niin innoissaan, höpöttää kokoajan vauvajuttuja ja jotenkin kuin se olis jostain koomasta heränny uudestaan eloon yhtäkkiä :heart: Tää tekee meidän parisuhteelle todella hyvää!
 
juliesisko: Kiitti tsempistä :) Tulen kertomaan kunhan pääsen töistä.. :)

Illalla nippaillut vasemmalta ja limailu jatkuu... Edelleenkään ei menkkoja näy, ei tarvitse mun mielestä näkyäkkään enää. :) Nyt iltapuuhiin poitsujen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Huomenet!

Nyt pelkkää omaa napaa. Lähdetään tänään pojan kans pääsiäiseks reissuun ja aattelin tuhlata yhen ovulaatiotestin ja oikein haalea viiva siihen tuli. Eihän se nyt tietenkään mikään luotettava testi ole, mutta aattelin kokeilla. Tein myös pregcheck testin ja negahan siitä tuli. TOsin näillä kiertopäivillä (25/28-29) ei nyt mitään plussaa voi odottaakaan ja dpo 7, joten vielä vähemmän. No tarttee pääsiäisen jälkeen testata uudestaan jos siihen tarvetta on, mutta just nyt on sellanen olo ettei kyllä sitä tärppiä tässäkään kierrossa ole tullut. No katsellaan, onneks pääsiäisen reissu tulee tähän väliin niin ei ehdi pohtia :)
 
Heippa, aamulla tehty apteekin oma antoi taas haamun, sekä iltapäivällä tehty predictor early antoi haamun... Odotellaan. Ei kyllä ole menkatkaan alkaneet, alamahaa nipistelee ja huimaa välillä. Muuten olo on hyvä, ei edes päätä särje enää. :) Toivon että testit vahvistuu ja saan ihka oikean plussan testiin.

Kp 27/25-32
 

Yhteistyössä