Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Pahoittelut kaikille ikävistä uutisista :/

Mistä ihmiset tilailee raskaustestejä? :)

Mut vois lisätä listalle 20v, kp20/ 30-33, ya 3/13
Vaikka tosissaan täs kierros ei kyl tapahdu mitää kun vuoto kesti puoli kiertoa ja joudun nyt teroja syömään vie 7 päivää, tie sit kuinka kierto sen jälkeen menee.. Vähiten just nyt toivoin noita kiertosekoiluja.
 
miss_piggy
Gynellä käyty.
Oli sitä mieltä että vielä 6kk jatketaan terojen kanssa tai ilman, ja jos ei oo tärpänny niin sitte julkiselle puolelle jatkotutkimuksiin/hoitoihin. Meinasi että kun tämäkin raskaus kuitenkin tärppäs suhteellisen lyhyessä ajassa, niin toivoa on. Kuitenki mulla lähtötilanteena oli se pco, ja olisko nyt niin, että sitä ei enää tällä hetkellä ole. Hän ei clomeja kirjoittanut, koska se vaatii sitten niitä seurantaultria, jotka tulee halvemmaks julkisen puolen hoidoissa.
Oli myös sitä mieltä, että terolutit ei estä ovulaatiota mitenkään, mutta voin itse päättää käytänkö niitä. Terojen kanssa vaan kuulemma ovis on helpompi tikutella, kun kierto on lähes aina saman mittainen.
Kohtu ultrattiin ja oli tyhjä km-materiaalista. Limis oli ohut ja follit pieniä, joten ovista ei kuulemma nyt kannata tikutella, eikä menkatkaan oo ihan heti tulossa :D

Testejä olen itse tilaillut ebaysta, huuto.netistä, raskauskeijusta, halpatesti.fi:stä..
 
Joo voi perä,nää ekat menkat on sit ihan syvältä! Miten mä typerä kuvittelin,et kierukan
käytön myötä kivut,säryt ja vuodon määrä olisivat jotenkin vähentyneet...
ja katinmarjat! :mad: Ihan samaa kuin joskus ennen kierukkaa....vuodan ku seula.
Jos ei tabuja kisko parin tunnin välein,ni saa kaksinkerroin kitua lattialla... :'(
Noh,josko nää olis ainoot,et tästä kierrosta sit tärppi kävis :heart:
 
Huomenia naiset ! :)
Nyt on pikkuloma lusittu ja pursuan energiaa vaikka nukuinkin helvetin huonosti viime yön. Alkoi illalla ärsyttää kun olisin halunnut miehen kanssa jutella vaikka kuinka kauan ja paljon vauvoista ja kaikesta mahdollisesta mikä vähänkin niihin liittyy. Mies ei innostunut ja loukkaannuinkin vähän kun mietin että kenen kanssa pitäisi yhteisestä tulevaisuudesta puhua jollei oman miehen ?? Kai sitä pitäisi vaan ymmärtää ettei miehet (varsinkaan omani) samalla tavalla saa vauvakuumetta. Siihen ainakin oma ukko illalla vetosi. Nooo, pääsinpä edes vähän purkamaan mietteitä :)
Päivät vaan matelee, nyt vasta kp10...

Tuli aamulla mieleen että onkohan ovis lähestymässä kun keskellä yötä iski niin kaamee himo että melkein miehen herätin hommiin :D Sain sentään pidettyä itseni kurissa, olis voinu olla äijä kiukuissaan kun keskellä yötä olisin alkanu vonkumaan :LOL: Ei ole mikään päivänpaiste meidän ukko jos sen vahingossakaan herättää.
 
Saisikos tänne liittyä mukaan? :) Tuonne yhteen toiseen ketjuun jo vähän kirjoittelin, mut ei tunnu olevan oikein aktiivinen porukka.. Mä kun tykkäisin jauhaa ummet ja lammet, mut monologi käy tylsäksi pidemmän päälle ;)

Eli oon 26v ja vauvaa yritettiin aikalailla loppukesästä 2011 tuohon viimekesän alkuun.. Ei siis tärpännyt! Kokoajan ollaan oltu ilman ehkäisyä mut ei oo mitenkään yritetty raskautta nyt melkein
vuoteen. Nyt sitten on taas vauvakuume niin pujennut uuteen kukkaan että päätettiin alkaa yrittää taas. Mies on vähintäänkin yhtä innoissaan kuin minä :) Hänellä ei oo vielä omia lapsia mut pitää minun 7vuotiasta täysin kuin omanaan <3

Mun kierto on normaalisti 26-28pv mut nyt viime kierto olikin 32pv. Tuossa ehhdittiin vähä toiveita jo herätellä raskaudesta... Noh, en ole raskaana mutta kuumeen sain :) Nyt kp2/26-28 ja ovistestit on tilattu. Greippimehukuuri alkaa tänään (kun en eilen ehtinyt ostamaan mehua) kaivelin kaikki vitamiinipurkit kaapista jne. Kaikki mahdolliset konstit käyttöön, jos lopultakin saatais se vauva alulle! Mahdollisesti sit jossakin kohtaa aletaan jotain hoitoja miettiä jos ei tärppää... Meitä eii oo kumpaakaan tutkittu tai mitään, vielä.
 
Keskiviikko 20.3.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 89/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 85/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

Tintti83.....................kp 55/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
*-PikkuMyy-(24).........kp 55/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

Slallu......................kp 36/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
Linttu......................kp 33/28-30...............yk 2..........ya 1/13.........3.
jadeka.....................kp 31/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.

ralliruutu..................kp 28/29..................yk 6............ya 10/12.....1.
jen_ni......................kp 27/28-38.............yk 3........... ya 1/13......3.
äippä 84..................kp 26/29.................yk 4..............................4.
FLV.........................kp 26/?...................yk 2...........ya 1/13.........3.
Beyond....................kp 25/27-32............yk 5...........ya 10/12.........
miss_piggy(31).........kp 25/?.................yk 9.............ya 2/12.......1.
avantasia(26)...........kp 24/33................yk 4..............................3.
Miukula....................kp 22/?..................yk 4...........ya 10/12........2.
Jeccika....................kp 22/26-28............yk 5............ya 11/12......3.
jonnamo(20).............kp 21/30-33.............................ya 3/13.........
Mom09.....................kp 21/28-35...........yk 10..........ya 6/12.........2.
Penni79....................kp 21/25-26............yk 3..........ya 2/13.........2.
Alexandra89.............kp 21/28-30.............yk 3........... ya 1/13....... 1.

Sanna-M..................kp 19/25-32...................................................
SuAnn.....................kp 19/30...............yk 4.............ya 6/12........1.
-tanjuli-...................kp 18/29-50.............................ya 7/12.........1.
Kolibrinkukka............kp 17/28-29...........yk 4...............................2.
Slartibart..................kp 17/29...............yk 6............ya 3/12........1.
Wuf........................kp 15/29................yk 1.............ya 3/13......2.
reason.....................kp 15/28................yk 12..........ya 5/12........1
verppu...................kp 13/28.................yk 4.............ya 10/12.......1.
Hassel....................kp 13/29-32.............yk 3?..............................
Annatto...................kp 12/30...............yk 4.............ya 9/12.........1.
Mijau(23).................kp 11/?.................yk 1..............ya 3/13.......1.

MannaM..................kp 8/32-42................yk 3...........ya 12/12......2.
NeitiT.......................kp 5/28..................yk 3..............................
NuNutin...................kp 4/33....................yk 2............ya 2/13.......3.
Nomppeli..................kp 4/27-29...............yk 2...........ya 2/13.......2.
juliesisko(26)............kp 3/26-28...............yk 1............ya 3/13.......2.
Markke.....................kp 2/30-?................yk 9............ya 6/12........2.




Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau,
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Susimieli!!! :flower:

:wave: Uusille! Toivottavasti aikanne on lyhyt tässä ketjussa :)

ON: Nähtävästi se aika nopeaan menee, vaikka kierron alussa oli ihan toiset fiilikset. Nyt on pupuiltu vähintään joka toinen päivä, mutta oviksesta ei tosiaan ole tietoa. Olisi pitänyt yrittää tikuttaa, onko sitä edes ollut, vaikka limoista, haluista ja nippailuista vähän veikkaan, että olisi... Mutta tiedä sitten. Terot pitäisi aloittaa kp 25 ja clomeista on resepti, mutta sen "saan" sitten hakea vasta toukokuun puolella, jos ei mitään ennen sitä ole tapahtunut. Se kun vaatinee ne ultrat... Tyynen rauhallisesti (not) vaan päiviä eteenpäin. En tiedä koska alkaisin testaileen, kun sattuu lomareissu pääsiäisen tienoille...

Niin ja pakko vielä "avautua", että ihania vauvauutisia on tullut nyt lähes päivittäin niin hyviltä ystäviltä kuin hieman kaukaisilta tuttavilta... Masentavaa, vaikka aivan ihanaa, että muilla tärppää...

Aurinkoista viikkoa kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Juliesisko :wave:

SuAnn, vähän sama juttu täälläkin noiden uutisten kanssa. Eilenkin kuulin että tuttu oottaa vauvaa, mutten kylläkään masentunut asiasta. Meillä nyt tietysti aivan eri tilanne kun ei yritys ole kun alkanut vasta : /
Vauvauutisissa omaan korvaan pisti lähinnä se ettei tulevilla vanhemmilla kuulemma ole varaa oikein mitään vauvalleen ostaa ja ihmettelinkin mikä kiire lapsen kanssa oikein on kun parikymppinen pari kyseessä ja toinen vielä opiskelee. Itse ainakin olen siirtänyt lapsen hankintaa siihen että omat rahat riittävät kaikkeen mitä lapsi tulee tarvitsemaan. Tyylinsä kullakin tottakai ja voihan olla että lapsi ei ollut vielä suunnitelmissa, en niin hyvin paria tunne... Jotenkin vaan aina ärsyttää ihmiset jotka ovat olevinaan niin aikuisia ja silti pyytävät rahaa vanhemmiltaan. Eri asia tietysti kierrättää pieneksi jääneitä vaatteita jne mutta jos suurin osa vauvan tarvikkeista täytyy sukulaisilta pummata niin onko todellisuudessa mitään resursseja lasta pitää ylipäänsä.
 
Juliesisko :wave: Teillä taustat hieman samalaiset, kun meilläkin. Meillä tosin ensimmäiseen tähdätään vielä.

Mp onkos nuo terot siksi, että menkat alkaisivat? Olisiko mitään järkeä odottaa pidempään ovista? Toisaalta pääsisit seuraavaan kiertoon odottelemaan ovista, jos alottaisit..

SuAnn onpa siellä ollut paljon vauvauutisia!

Kyllähän ne toisten vauvauutiset välillä kaihertaa mieltä, varsinkin jos alkaa vielä syyttelemään itseään kateudesta yms. Mutta eipä niille tunteilleen mitään voi ja uskon, että voi olla myös onnellinen toisen puolesta, vaikka samaan aikaan syvällä sisällä vähän kirpaseekin.
 
Miss_piggy; ite en uskaltanut teroja ottaa ennen ovista. En niitä syönytkään loppukiertoon kuin parissa kierrossa, mutta tikuttelin oviksen ja aloitin vasta sen jälkeen. Ovis oli siis kp 17. Kahlasin läpi aimomäärät keskustelupalstoja, mutta mitään faktatietoa en löytänyt siitä, häiritseekö ne ovista. Maalaisjärjellä ajateltuna tuntui paremmalta aloittaa vasta ovulaation jälkeen. Muoks vielä sen verran, että eihän siinä kauheesti kierto pitene vaikka ottaiskin varman päälle. Mutta mulle yksityinen gyne anto ohjeen, että kp 15 alkaa. Ei edes maininnut myöhäistä ovista tai mitään.. Tiiä näistä sit!

Mun riville vois päivittää vielä muutkin tiedot; eli ensimmäistä yritetään, nyt yk6, yritys aloitettu 3/12, clomifenilla menin viisi kiertoa, nyt tauko. :) Kiitos ahkerille päivittäjille!
 
Viimeksi muokattu:
Niinpä, ei niille tunteille mitään voi... Ei tässä nyt mitään lannistumaan ole tarkoitus vielä alkaa! Kaipa se meidänkin aika joskus tulee ;) Jos meille joskus pikkuinen suodaan, niin on ainakin äärettömän odotettu ja toivottu. :heart:

Mulle gyne määräsi terot seuraavaa kiertoo tukemaan niin, että tosiaan aloitan vasta kp 25, ettei tule tolkuttoman pitkät kiertopäivät taas, kuten on ollut tapana. Aiemmatkin oon napannut jo kp 90 jotain ja kp 60 jotain.
 
täälä olis 21/26-28, tilasin eilen testejä kotitestistä 10kipaletta, niitä herkimpiä. Jos tässä loppuviikosta testailis malttamattomana. Tänään dpo 9! Vattassa paineentuntua, kovia repäsykipuja ja semmosta outoa tunnetta muutenki mitä ei muuten oo ollu muissa kierroissa, eli toiveet on korkealla..
 
  • Tykkää
Reactions: avantasia
Mulle voi päivittää yk3 kp4/28

Mennään nyt tolla 28 päivän kierrolla vaikka tää edellinen jäikin 24päivään. Oon luottanut aika pitkälti tuohon 28 päivän kiertoon ja nyt kyllä pääsi menkat yllättämään, tosin voi olla sillä vaikutusta kun edellisessä kierrossa oli se varhainen keskenmeno. Jos sitä ei olisi ollut niin ihan oikeessa mentäisiin.

En edes ole laskenut milloin on ovis tulossa, tulkoon ja menköön. Mä en viitsi nyt tässä kierrossa miettiä..
 
miss_piggy
Joo no sehän tässä onki ku alunperin ne terot mulla määrättiin siis säännöllistämään kiertoja ja just siksi kun menkat oli hukassa vuosi sitten, ja sit löytyi sitä pco:ta. Ja ku tuo lääkäri vakuutteli kovasti että ei vaikuta ovikseen, mutta jotenki oon epäileväinen...
Mietin, että tekisikö kuitenkin niin, että tikuttelee sitä ovista, ja sen jälkeen vasta aloittaa.. Mulla ois ohjeena syödä ne kp 15-24...Muistelisin vaan että ennenku plussasin km:ää ennen, niin en saanu kyllä ovista tikuteltua siinä kp 14-15 paikkeilla ja ku jatkoin tikuttelua niin se ovis olikin sitten kp 26. Lääkärihän sanoiki mulle, että voin olla ilmanki mutta just ku teroilla kierrot lyhenee ni ovis ois helpompi tikutella. Täytyy nyt ainaki seuraava kierto kokeilla saada sitä luomuovista bongattua.
 
Huomenta kaikille :)

Mulla iski nyt semmoinen itsekuripuuska päälle, nimittäin painonpudotuksen kanssa, että päätin todella ottaa ittee niskasta kiinni. Taisin tuonne toiseen ketjuun kertoa tästä mun projektista, eli oon laihduttanut -5kg ja toinen mokoma olis vielä tähtäimessä saada pois. Mutta nyt oon kaks viikkoa syönyt ihan miten sattuun ja kamalan kovien aamupakkasten vuoksi jäänyt lenkit tekemättä :( ,käyn siis normaalisti aamulla heti herättyä 30min lenkin ja iltapäivällä toisen vähintään saman mittaisen... En onneksi oo saanut vielä painoa nousemaankaan näiden mässäilyviikkojen aikana, mut ei tää kyllä oikein tuotakaan painon pudotusta edistä :D Mä masennun kaamoksen aikaan joka vuosi ja saan sinä aikana monta kiloa kerättyä, ylenpalttisella mässäämisellä ja tekemättömyydellä...Niinpä tää painon pudottaminen on mulla jokavuotinen juttu näin keväällä :snotty: Oon kumminkin innoissani siitä, että myös painon pudottaminen voi edesauttaa hedelmällisyydessä (mulla on BMI 24-25 jotain siinä main) vaikka en kamalasti ylipainoinen olekaan. Lisäksi aloitin joulukuussa uudessa työpaikassa, missä en saa tupakoida (8,5h päivässä ilman tupakkaa siis) ja myös kahvinjuonti on mulla vähentynyt huomattavasti! Näin arkena, viikonloppuisin kyllä menee tupakkaa ja kahviakin enemmän...

Josta tulikin mieleen että onko muilla tämmöisiä paheita yms. mitä voi ihan selkeästi hankaloittaa raskaaksi tuloa? Tupakka, kahvi ja ylipainohan on ihan tuttuja juttuja.. Tuli vain tuossa taannoin selattua erästä artikkelia missä oli aikamoinen lista siitä, mitä pitää syödä/juoda/tehdä ja mitä ehdottomasti välttää jos mielii raskaaksi :)
 
Juliesisko, mulla on aikalailla samat paheet kun sulla, BMI vaan vähän korkeampi :snotty: Ihan omasta vapaasta tahdosta lopetin töissä polttamisen ja illalla kotona poltan 1-5 röökiä suunnilleen, viikonloppusin ikävä kyllä yleensä enempi. Oon alkanu enempi syödä kasviksia ja vihanneksia vaikken aiemminkaan oo mitenkään epäterveellisesti syöny (pizzaa, hampurilaisia jne.) vaan ihan tavallista kotiruokaa, mutta kieltämättä liikaa leipää ja liian vähän vihreetä :p
Lisäksi on selkä välillä tosi kipee, fysioterapeutti oli sitä mieltä että pitäis syviä lihaksia vahvistaa eli oon nyt alkanu sellasenkin projektin. Uimassa oon alkanu käymään ja yrittäny kaikinpuolin olla aktiivisempi, olin aiemmin oikee sohvaperunan perikuva.. :ashamed: Ja täytyy sanoa että on paljon energisempi olo nyt ! :)
 
Huomenia vaan täältäkin! :wave:

juliesisko,mullakin on toi tupakki ja kahvi paheina :ashamed: Mutta olen välillä ollut polttamatta ihan muuten vaan ja molempia lapsiani odottaessa lopetin samoin tein,kun testi näytti positiivista. Myös kahvi,jota normisti juon 4-6 mukillista päivässä, on mulla jäänyt raskauden aikana siihen yhteen,maks puoleentoista mukilliseen...närästää : / Onhan noita aina joka asiassa,että pitäis tehdä näin ja näin,ei noin. Eipä me silti pystytä aina toimimaan kuten oppikirjoissa ja neuvoissa sanotaan :LOL: Kyl jokainen varmast tietää itsensä ja omat asiansa parhaiten :heart:

ON: kp4,eikä loppua vuodolle näy. Ennen kierukkaa mun vuodot oli sen 6-7 päivää,joten...aargghh!! :mad:

Mitens loppukiertolaisilla,onko testailtu?? Joko kohta taas alkais plussia plopsahtelee?? :D :heart:

NuNutin
 
Joo siis mä oon normaalisti tosi menevä ja tekevä ja liikun päivittäin. Ja syön tosi paljon kasviksia jamuutenkin monipuolisesti. Perunaa/riisiä/pastaa/vehnää en oo käyttäny kolmeen vuoteen. Siis pääsääntöisesti! Kyllä ranskikset tai vehnäpulla maistuu aina joskus :) Mut kaamoksen aikaan alan mättää hiilareita enkä jaksa harrastaa liikuntaa tai mitään muutakaan :(

Lisäksi oon todella perso makealle ja aina oon ollut "suloisesti pyöreä" joskaan en mitenkään lihava. Suklaa kaikissa mahdollisissa muodoissa on mun intohimo. Olin pitkään tosi vähällä sokerilla ja pystyin pitämään sen aisoissa. Saatoin maistaa palan suklaata ja se riitti.. Nyt oli talviloma vasta ja annoin itselle luvan "loman kunniaksi" syödä irtokarkkeja ja jäin koukkuun! Nyt sit kaksi viikkoa ollu kauhee sokerin himo päällä ja sorrun joka välissä mussuttamaan jotain :/
En aijo iteltäni kieltää herkkuja, mut pitäis oppia pitämään raja! Lapsellani on karkkipäivä lauantaisin, olis kiva pitää itsekin herkkupäiväv silloin mut miten saan sen herkuttelun jätettyä taas seuraavaan lauantaihin asti? Oon ihan toivoton tän asian kans :D

Lisäystä vielä:mäkin lopetin tupakoinnin ku aloin odottaa esikoista.. Aloitin touhun sit hyvin pian uudelleen, tyhmä kun on... Ja kahvi mulla jäi kokonaan raskausajaksi koska pelkkä haju teki tosi pahaa! Tuonkin homman oikein opettelin uudelleen myöhemmin vaikka olishan tuo saanu jäädä :D
 
Viimeksi muokattu:
juliesisko: Mulla paheina tupakka (1-1,5 askia/pvä), alkoholi (10-15 annosta/vko), surkea ruokavalio (paljon suolaista ja rasvaista, vähän kasviksia), liikkumattomuus (max. tunti pakollisia tallitöitä päivässä) ja ylipainoa on noin 10 kg. Lisäksi en juo vettä ollenkaan, vaan lipitän limua tai mehua janoon. Veriarvot on tutkittu, ja kolesteroli oli hiukan koholla. Energiajuomista olen onnistunut vieroittamaan itseni lähes kokonaan ja alkoholinkulutuskin on laskenut paljon, kun ennen join lähes päivittäin ja nyt pääsääntöisesti vain viikonloppuisin. Eipä ole hääppöiset lähtökohdat lapsenteolle, mutta onpa tullut vahinkotärppi aiemminkin, vaikka lähtötilanne oli suunnilleen sama... Korotetaan sitten panoksia, jos ei ala mitään tapahtua. :)
 
miss_piggy
juliesisko:Täällä oltu pian vhh-dieetillä 2 viikkoa ja paino pudonnu vaan muutaman kilon. Nyt se on jämähtänyt aamulukemiin 69,4kg. Lähtöpaino oli siis 72kg ja pituutta on 165cm. Just siksi kanssa koitan laihduttaa kun mulla ollut ongelmia hormonitoiminnan ja menkkojen kanssa, ja yksi keskenmeno jo takana. En tiedä tippuuko tuo paino hitaasti siksi, kun mulla kuitenkin on varmaan lihasmassaakin jonkun verran useamman vuoden ryhmäliikuntojen tuloksena...ite koitan myös käydä joka päivä väh. 30 min kävelylenkillä, paitsi nyt ku tulin flunssaan, niin ei voi käydä. Ruokavaliosta oon koittanu nipistää kaikki hiilarit mahdollisimman minimiin.

Jotenki tuo keskenmeno sai mut hetkeks taas lipsumaan ja syömään enemmän, eli ennen ku sain r-testiin plussan, olin samalla dieetillä. Sitte söin vähän aikaa suruuni ja paino pääsi taas pikkusen nousemaan. Mutta tätä jatketaan. Mun ihannepaino olis joku 65kg, eli ei siihen pitkä matka olis.
 
Jeccika millon aiot testata?:)
Mulla ei oo taaskaan minkäänlaisia oireita tai tissit on ollut kipeet nyt jo pidemmän aikaan mut voihan olla että oviksesta menkkoihin on tässä kierrossa..
Ruokavalio ennen esikoista koostu karkista,sipsista ja maidosta..Hyvä jos kerran viikossa söi lämpimän aterian:ashamed: muksujen saannin jälkeen on ollu "pakko" tehdä ruokaa niin tulee syötyä terveellisemmin..Liikunta on aika pitkälti lasten kanssa touhuamista ja lenkkeilyä..Mut eipä noista terveellisistä elämäntavoista huolimatta ole tärppiä näkynyt :kieh:
 
Siis mikä ihme mun menkkoihin on iskenyt, normaalitsi ne kestää sen 6-7 päivää ja vuotaa suurimman osan siitä ajasta aika reippaasti, mutta nyt on 4.päivä vasta menossa ja käytännössä menkat jo loppu.. Voiko tuo tehdä sellasta kun oletettavasti oli kemiallinen raskaus, ku sain sen haalean plussan aikaa sitten testeihin :) Ja ei en valita, ihan kiva on kunnei vuoda kuin seula sitä viikkoa :D (Ihan varmasti nyttenkun avaan sanaisen arkkuni tänne niin vuoto jatkuu :D )

Täälläkin odotellaan malttamattomana että kuka plussaa seuraavaksi! Mutta ainakun tulee tieto että joku tuttu odottaa niin se kirpasee kyllä kovasti (myönnän olen ehkä kateellinen kovastikki), mutta silti olen iloinen heidän puolestaan :)
 

Yhteistyössä