Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Mulla taitaa kroppa vieläkin vähän temppuilla keskenmenosta mutta silti ekat "lastit"tuli jo sisään vaikka ovis varmaan lähelläkään. :D Pääsi mies vähän yllättämään, kun olin menossa nukkumaan ni se nappas ja raahas sohvalle ja sitten totesi että hän kun niin haluasi sen jouluvauvan :heart: mä niin toivon että sellanen nyt vaan onnistuis. :rolleyes: Mut mua jotenkin varmasti pelottaa tehdä se testi ja nyt varmasti odotan ( ainakin toivottavasti ) monta päivää ennen kuin testaan. Itsellä kun meni niin alussa niin olis toivonut et ei olis ees koko asiasta tiennyt mitään. :ashamed: Mutta ei lannistuta, mikä ei tapa vahvistaa!!

Itse en ole polttanut mutta mua jotenkin kammottaa nähdä äitejä joilla on masu pystyssä ja tupakka huulessa. Mä en vaan ymmärrä sellasta. :whistle:
 
Täällä on taas vietetty "kaksplussaton" kierto. En vaan ole ehtinyt keskittyä tähän projektiin enkä halunnut hermostuttaa itseäni toisten keskenmenoilla ja muulla ikävällä, mistä täällä keskustellaan :( Jotenkin ne vaan kolahtaa aina niin pahasti, enkä voi olla miettimättä sitten ikäviä asioita.

Nyt on menossa kp29/29, olen malttanut mieleni enkä ole testaillut ovista enkä mahdollista raskautta. Ovisoireet ja kaikki oli kp 12-14 aikoihin (josta johtuen odottelin menkkojen alkamista jo eilen ja toissapäivänä). Nyt kp 26 ja kp 28 tuli hieman rusehtavaa vuotoa kun tunnustelin kohdunnapukkaa (joka muuten on sekin ihan supussa). Nyt jännittää :) Mulla on ollut kerran aiemmin ennen menkkoja tuhruvuotoa kahtena päivänä (kierrossa jossa en ovuloinut), mutta niihin tuhruihin liittyi menkkakipuja. Nyt menkkakivut puuttuu.

Jos sunnuntaina (kp32) ei oo menkat alkanu niin sit testaan :D Yleensä aina oon kierron venyessä pari päivää mennyt testaamaan ja menkathan on alkaneet aina seuraavana päivänä. Nyt maltan mieleni ja testaan vasta, kun ne on kunnolla myöhässä :D
 
Täti tuli yllättäen eilen aamulla :( seuraava kierto menee ihan vaan harjotteluun ku mies on sopivasti reissussa. Siirryn toistaiseksi taustailemaan, palailen sitten myöhemmin kuumeilemaan 2014-vaavia. Tsempit kaikille! :heart:
 
miss_piggy
En oo onnistunut paikantamaan ovista,kerran päivässä oon testannut nyt kp kai ainakin sen 16/28. Voiko missata oviksen jos testaa vaan kerran päivässä?
Kaikki muut oireet mielestäni oon bongannut,limat ja munasarjoissa vihlaisut eilen ja edellispäivänä...

No ensikierrossa taidan testailla kahdesti päivässä:LOL:
Ilmeisesti ovis voi mennä nopsaankin ohi, eli kantsii vaikka testata aamulla ja illalla.

Vielä noista davidin ovistesteistä: Itekki aattelin sillon että ne on ihan pyllystä, ja ajattelin tikutella ne pois kuitenki ku olin niitä tilannu...tein ovistestejä kp 15 alkaen ja jatkoin ja jatkoin, kunnes kp 26 pärähti se älytön ovisplussa! :D Eli kantsii jatkaa tikuttelua jos vaan raaskii ja jaksaa.
 
En oo onnistunut paikantamaan ovista,kerran päivässä oon testannut nyt kp kai ainakin sen 16/28. Voiko missata oviksen jos testaa vaan kerran päivässä?
Kaikki muut oireet mielestäni oon bongannut,limat ja munasarjoissa vihlaisut eilen ja edellispäivänä...

No ensikierrossa taidan testailla kahdesti päivässä:LOL:
Mulla kierto 28-29 ja tässä(kin) kierrossa bongasin oviksen kp 17, joten älä heitä kirvestä kaivoon :)


Täällä on paljon noista ovistesteistä ollu puhetta. Itse käytän noita Sofin one step liuskatestejä ja esim. minun kierto, joka on nykyään 28-29, ovista aletaan tikutteleen kp 11-12. Paras aika testata on klo 10-20 välillä, koska LH näkyy luotettavimmin pissassa vasta päivällä. Ite olenkin testannut klo 14-15 välillä ja hyvin on toi kerta päivässä riittäny :) Niin ja se testaus ois hyvä tehä aina suurinpiirtein samoihin aikoihin.

Tää on siis tän testin ohjeistus. Toki jokaisen kroppa on erilainen, joten eiköhän jokainen tiedä parhaiten tartteeko testa se kerta vai kaks päivässä :) Mulla on varmaanki "esimerkki" kroppa, kun tuntuu kaikki aina menevän niin kuin kirjoissa sanotaan :LOL:

Täällä oli muuten puhetta myös tosta painonpudotuksesta. Itekin ollut laihiksella enempi ja vähempi kesäkuusta lähtien ja tähän mennessä olenkin saanut painoa pois noin 10kg. Nyt painoa olisi saman verran kun aloin poikaa odottaa. Koko ajan yritän silti painoa saada alaspäin, koska se on kuitenkin iän lisäks aika iso tekijä tähän raskautumiseen :) Ite en tunnu kuitenkaan raskautuvan kovin helposti ja esim. toi poikakin on vain ovulaation bongauksen tulos ja pojan syntymän jälkeen ei oo tärppiä käyny, vaikka ehkäsyä ei oo ollu koko aikana käytössä. Toki tarttis puuhaillakin aika aktiivisesti, jostain syystä ei oo läheskää niin paljon napannu pojan syntymän jälkeen kuin ennen sitä : /

Hups. Nyt tuli vähän avauduttua, joten välillä suunvuoro muille :)
 
Jaaha ei taida tulla plussaa tälläkään kierrolla.. Taas alkoi tuhruttelu eilen jo kp 21/25-26. Ei jaksa enää toivoa että olisi kiinnittymisvuotoa kun jatkui tänäänkin. En tiä pitäskö heti kohta jo soitella lekurille ja kysellä keltarauhaselle jotain tuki"lääkitystä" joka pidentäisi luteaalivaihetta eli aikaa ovulaation ja menkkojen välillä. Tarvis olla ainakin yli 10 vrk että raskaus onnistuisi.. Pöh.
 
Täällä kp1, kierotpäiviksi tuli sitten viime kierrossa 33... Toivottavasti ei ala kierto kovasti pitenemään. Mulla ovis oli viimeksi kp16-18. Ja nyt tosiaan päätin että seuraavassa kierrossa testaan vasta kp35 jos niin pitkälle päästään :D
 
Voi plääh, koitin vihjailla ukkelille, mutt näköjään tarttee sanoo suoraan, ett nyt pan*piip*. No eipä tästä illasta todennäkösesti paljon kostuskaan tärpin suhteen, kun kuiva kausikin alkoi....vaikka eihän sekään takaa mitään, kaikkihan on mahollista ;) No luotan nyt noihin muutamaan kertaan ja koitan olla jossittelematta ja harmittelematta, se vaa tuppaa menemään siihen : / Ja taas niin omanapasta että...sori :ashamed:
 
Hei hou, täällä olis pituutta 169 ja painoa noin 95, vaa'alle en enää uskalla mennä. Projekti on kova.. Vuoden yrityksen ja varhaisen keskenmenonkaan jälkeen en tunnu vaan saavan itseäni niskasta kiinni. Oon suunnitellut osallistuvani Fitfarmin Superdieettiin toukokuussa, onko kellekään tuttu? En mihinkään puolen vuoden. :D Vaan kuuden viikon.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Perjanti 22.3.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 91/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.

*Taike80(32)..............kp 87/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

*-PikkuMyy-(24).........kp 57/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

jadeka.....................kp 33/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 30/29..................yk 6............ya 10/12.....1.

jen_ni......................kp 29/28-38.............yk 3........... ya 1/13......3.
äippä 84..................kp 28/29.................yk 4..............................4.
FLV.........................kp 28/?...................yk 2...........ya 1/13.........3.
Beyond....................kp 27/27-32............yk 5...........ya 10/12.........
miss_piggy(31).........kp 27/?.................yk 9.............ya 2/12.......1.
avantasia(26)...........kp 26/33................yk 4..............................3.
Miukula....................kp 24/?..................yk 4...........ya 10/12........2.
Jeccika....................kp 24/26-28............yk 5............ya 11/12......3.
jonnamo(20).............kp 23/30-33.............................ya 3/13.........
Mom09.....................kp 23/28-35...........yk 10..........ya 6/12.........2.
Penni79....................kp 23/25-26............yk 3..........ya 2/13.........2.
Alexandra89.............kp 23/28-30.............yk 3........... ya 1/13....... 1.
Sanna-M..................kp 21/25-32...................................................
SuAnn.....................kp 21/30...............yk 4.............ya 6/12........1.
-tanjuli-...................kp 20/29-50.............................ya 7/12.........1.

Kolibrinkukka............kp 19/28-29...........yk 4...............................2.
Slartibart..................kp 19/29...............yk 6............ya 3/12........1.
Wuf........................kp 17/29................yk 1.............ya 3/13......2.
reason.....................kp 17/28................yk 12..........ya 5/12........1
verppu...................kp 15/28.................yk 4.............ya 10/12.......1.
Hassel....................kp 15/29-32.............yk 3?..............................
Annatto...................kp 14/30...............yk 4.............ya 9/12.........1.
Mijau(23).................kp 13/?.................yk 1..............ya 3/13.......1.
MannaM..................kp 10/32-42................yk 3...........ya 12/12......2.

NeitiT.......................kp 7/28..................yk 3..............................
NuNutin...................kp 6/33....................yk 2............ya 2/13.......3.
Nomppeli..................kp 6/27-29...............yk 2...........ya 2/13.......2.
juliesisko(26)............kp 5/26-28...............yk 1............ya 3/13.......2.
Markke.....................kp 4/30-?................yk 9............ya 6/12........2.
Linttu......................kp 2/33...................yk 3..........ya 1/13........3.



Day Past Ovulation:
jonnamo.....................DPO 5



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau,
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas ihan järkyttävä naaman kuumotus,olo on kuin olis tulossa kipeeks..Ollut jo useamman päivän..Tissit myös kipeät..Toiveet on noussut mut mun tuurilla vaan kemiallinen taas tai luulotautia:D ja pää on ollut melkein joka päivä kipeenä..:(
Näin unta että menkat alko viikkoa ennen kun piti ja tuli tooosi paljon hyytymiä..Toivottavasti ei enteile mitään.
Olis kyllä hyvä aika jonkun plussata:)
Jeccika:n tuloksia odottelen..:p
 
miss_piggy
Joo no täällä tuo painonpudotus vähän junnaa paikallaan, ei vaan tipu vaikka kaloreitakin tulee per päivä varmaan alle 1000. Luokkakaveri kyllä sanoi tänään että "olet laihtunut", eli vaikka puntari ei sitä näytä, niin kai sitä sitte vähän on hoikistunut :D Täällä ei oo menkka-eikä ovisoloja. Että semmosta.
 
Vaaka kannattaa viskata kaappiin ja seurailla vaikka vaatteiden istuvuutta =)
Täällä menkkoja odotellaan, tänään on se kuuluisa tankkauspäivä ennen menkkoja jolloin uppoaa kaikki ja paljon. Mulla on joka kerta sama n. 3päivää ennen vuotoa tankataan ja ei ole väliä että mitä kunhan saan ruokaa taikka, herkkuja mielummin :ashamed: Ovulaatiota en tikuttele vaan seurailen seksihaluja ja limat muuttuu ovis aikoihin ja seksi maistuu erikoisen paljon juur silloin. Senhän te vamastikkin haluatte kaikki tietää :LOL:
 
miss_piggy
Mulla tänään oli semmonen "herkuttelupäivä", eli hain mäkkäristä ihan sitä itteensä - roskaruokaa :D Ajattelin että kerran viikossa sallin itelleni vähän herkkuja ja hiilareita. Ja sitte taas jatketaan tiukalla linjalla.
Tuo meijän digipuntari on muutenki ihan kökkö, näyttää joka päivä eri lukemia :LOL:
 
Lauantai 23.3.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 92/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.

*Taike80(32)..............kp 88/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

*-PikkuMyy-(24).........kp 58/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

jadeka.....................kp 34/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 31/29..................yk 6............ya 10/12.....1.
jen_ni......................kp 30/28-38.............yk 3........... ya 1/13......3.

äippä 84..................kp 29/29.................yk 4..............................4.
FLV.........................kp 29/?...................yk 2...........ya 1/13.........3.
Beyond....................kp 28/27-32............yk 5...........ya 10/12.........
miss_piggy(31).........kp 28/?.................yk 9.............ya 2/12.......1.
avantasia(26)...........kp 27/33................yk 4..............................3.
Miukula....................kp 25/?..................yk 4...........ya 10/12........2.
Jeccika....................kp 25/26-28............yk 5............ya 11/12......3.
jonnamo(20).............kp 24/30-33.............................ya 3/13.........
Mom09.....................kp 24/28-35...........yk 10..........ya 6/12.........2.
Penni79....................kp 24/25-26............yk 3..........ya 2/13.........2.
Alexandra89.............kp 24/28-30.............yk 3........... ya 1/13....... 1.
Sanna-M..................kp 22/25-32...................................................
SuAnn.....................kp 22/30...............yk 4.............ya 6/12........1.
-tanjuli-...................kp 21/29-50.............................ya 7/12.........1.
Kolibrinkukka............kp 20/28-29...........yk 4...............................2.
Slartibart..................kp 20/29...............yk 6............ya 3/12........1.

Wuf........................kp 18/29................yk 1.............ya 3/13......2.
reason.....................kp 18/28................yk 12..........ya 5/12........1
verppu...................kp 16/28.................yk 4.............ya 10/12.......1.
Hassel....................kp 16/29-32.............yk 3?..............................
Annatto...................kp 15/30...............yk 4.............ya 9/12.........1.
Mijau(23).................kp 14/?.................yk 1..............ya 3/13.......1.
MannaM..................kp 11/32-42................yk 3...........ya 12/12......2.

NeitiT.......................kp 8/28..................yk 3..............................
NuNutin...................kp 7/33....................yk 2............ya 2/13.......3.
Nomppeli..................kp 7/27-29...............yk 2...........ya 2/13.......2.
juliesisko(26)............kp 6/26-28...............yk 1............ya 3/13.......2.
Markke.....................kp 5/30-?................yk 9............ya 6/12........2.
Linttu......................kp 3/33...................yk 3..........ya 1/13........3.



Day Past Ovulation:
jonnamo.....................DPO 6



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau,
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Täällä kans 24/25-26 ja tiputtelua jo pari päivää. Se niistä toiveista taas. Tulisi sit ne menkat heti niin ois taas alta pois..Mä en jaksa ees testailla näissä kierroissa, vasta sit kp 27-28 jos sinne joskus päästään.
 
miss_piggy tuli mieleen että syöthän varmasti tarpeeksi kaloreita? Jos siis paino junnaa paikallaan... Oon niin paljon lukenut siitä, että laihduttajilla jopa yleisempi kämmi on syödä liian vähän kuin liikaa! Kroppa siis tarttee tarpeeksi polttoainetta jotta pystyy kuluttamaan ylimääräisiä pois :) Ja se kuulemma toimii kans hyvin, kun karppaa ja ottaa just tyyliin kerran viikossa semmosen "hiilaripiikin". Kroppa jotenkin ottaa siitä oikein tehopotkut, jotkut sanoo että hiilaripiikin jälkeen saattaa seuraavana aamuna vaaka näyttää jopa toista kiloa vähemmän? :O Itellä oli aamupaino tänään 74,8 :snotty: Olin siis saanut laihdutettua jo 74 kiloon.. Noh, eilen illalla söin kyllä niin tukevan iltapalan (ja suolaista) että toivottavasti toi oli vaan semmonen pompsahdus ja lähtee yhtä äkkiä kuin tulikin :)

Täällä odottelen ihan hulluna että pääsee yrittämään tähän kiertoon! Laskeskelin tosiaan että oviksen pitäis olla pääsiäisen aikoihin (munarikasta pääsiäistä :rolleyes: ) .. Ja olin tyytyväinen kun meillä piti miehen kans olla kahdestaan, niin nytpä sit muuttu systeemit siihen malliin että poikamme onkin kotona koko pääsiäisen yli ja tulee vielä sukulaisia meille kylään! :D Noh, jospa me jossain välissä... Kyllä hätä keinot keksii! :p Tilasin niitä clear bluen ovistestejä 7kpl paketin, toivottavasti nyt pärjään niillä sitten. Ohjeen mukaan mut pitäis alkaa testailla kp10 eli ens keskiviikkonako se nyt sitten olis... Toivottavasti bongaan oviksen nuilla! Mä kun en erityisemmin oviksesta oireile, en oo kipeä, en ota limoista mitään tolkkua enkä oo kyllä havainnu mitään seksihimojakaan :D Mulla tekee aina eniten mieli seksiä sillon kun menkat alkaa olla just lopuillaan, oonko mä kummallinen? :LOL:
 
miss_piggy
juliesisko:Kyllä mulla varmaan tulee kaloreita, esim. tänään söin aamulla lautasellisen mannapuuroa jossa oli omppuhilloa ja lasin appelsiinimehua+täysjyväleipä juustolla, ruoaks söin tonnikala-täysjyväpastaa ja siihen päälle vähän aurajuustoa ja kylkeen tomaattia, raejuustoa ja punajuurta+2 lasia piimää. Iltapalaan asti en oo vielä kerenny :D Kyllähän tuo paino tosin saattaa heitellä muutenki ihan päivittäin, ja vissiin muutoinki illalla painaa enemmän pitä päivällä. Aika proteiinipitosta oon kuiteski yrittäny syödä, iltapalaks ois tiedossa esim. leipäjuustoa ja hilloa tai jotain vastaavaa, ja hedelmiä myös :)
 
  • Tykkää
Reactions: juliesisko
Kp 22/25-32 ja alaselkä tosi kipeä, en muista että olisin nukkunut huonossa asennossa koska kipu on tullut pitkin päivää kovemmaksi. Salaa toivon että olisi kiinnittymisestä johtuvaa.. :) Limailua on myös. ja alamahalla välillä viiltoja, mutta voihan olla että menkat kuitenkin alkaa... Katsotaan rauhassa.. Mieli tekisi tehdä testi, mutta eihän se mitään vielä näytä. :)
 
Heissan! Täällä olis yksi lisää haaveilemaan vauvasta! Meillä on 8kk ikäinen poika, jolle olisi tarkoitus saada kaveri. Synnytyksen jälkeen ei ole edes aloitettu mitään ehkäisyä, tarkoitus kun oli melko pian aloittaa toisen yritys. Tänään kp1 ja nyt on lupa seuraavan tulla! Kierrot on seilannut 30-44 päivän välillä synnytyksen jälkeen, joten tarkkoja päiviä en osaa sanoa.. Nyt hieman lueskella kirjotuksia niin pääsis juttuihin matkaan! :)

Sunnuntaille: manije...kp2/30-44...yk1...ya3/13...2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jeccika

Yhteistyössä