Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Maanantai 18.3.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 87/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 83/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

Tintti83...................kp 53/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
*-PikkuMyy-(24).........kp 53/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

Markke.....................kp 46/30...............yk 8............ya 6/12.........2.

Slallu......................kp 34/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
NuNutin...................kp 34/~36?..............yk 1............ya 02/13.......3.
Linttu......................kp 31/28-30...............yk 2..........ya 1/13.........3.

jadeka.....................kp 29/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.
NeitiT.......................kp 27/28..................yk 2..............................
ralliruutu..................kp 26/29..................yk 6............ya 10/12.....1.
jen_ni......................kp 25/28-38.............yk 3........... ya 1/13......3.
äippä 84..................kp 24/29.................yk 4..............................4.
FLV.........................kp 24/?...................yk 2...........ya 1/13.........3.
Beyond....................kp 23/27-32............yk 5...........ya 10/12.........
miss_piggy(31)...........kp 23/?.................yk 9.............ya 2/12.......1.
avantasia(26)...........kp 22/33................yk 4..............................3.
Miukula....................kp 20/?..................yk 4...........ya 10/12........2.
Jeccika....................kp 20/26-28............yk 5............ya 11/12......3.

Mom09.....................kp 19/28-35...........yk 10..........ya 6/12.........2.
Penni79....................kp 19/25-26............yk 3..........ya 2/13.........2.
Alexandra89.............kp 19/28-30.............yk 3........... ya 1/13....... 1.
Sanna-M..................kp 17/25-32...................................... ............
SuAnn(30)................kp 17/30...............yk 4.............ya 6/12........1.
-tanjuli-...................kp 16/29-50.............................ya 7/12.........1.
Kolibrinkukka............kp 15/28-29...........yk 4...............................2.
Slartibart..................kp 15/29.........................................................
Wuf........................kp 13/29................yk 1.............ya03/13......2.
reason.....................kp 13/28................yk 12..........ya 5/12........1
verppu...................kp 11/28.................yk 4.........ya 10/12........1.
Hassel....................kp 11/29-32.............yk 3?..............................
Annatto...................kp 10/30...............yk 4..........ya 9/12............1.

Mijau(23).................kp 9/?.................yk 1..............ya 3/13.......1.
MannaM...................kp 6/32-42................yk 3...........ya 12/12..........2.



Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Jonnamo, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau,
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mä palailen tänne taustailee. Viikon verran tullut vuotoa ja maanantaina saan todennäkösesti varmuuden asialle että hyvin aikanen keskenmeno menossa. Rankka viikkon takana mutta toivoa en heitä ja uutta lähetään yrittämään.
 
Takaisin tänne nyt ainakin toistaiseksi taustalle vaan heilumaan ja tsemppamaan :)
Ei sitten onnistunut mulla... 24.2. km viikoilla 6+2...:'( nyt odotellessa normikiertoja niin taistelumielen kohotusta oli pakko tulla hakemaan...

Siis mut voi laittaa taustajoukkoihin :)
 
Hurjan paljon onnea Susimieli! :)

Daisy D. ja Villemo :hug:

ON: Mulle voisi listaan muuttaa kp 5/32-42 ja yk 3 siis alkoi. Meni tosiaan ovis aikalailla täysin ohi viime kierrosta, kun kierto olikin yllättäen kymmenen päivää lyhyempi kuin edellinen. Kiva kuitenkin kun lyheni, jos pysyisikin näin eikä tarvitsisi "turhaan" odotella niin pitkiä aikoja. Ajattelin tästä kierrosta ottaa mukaan greippimehun ja jos sitä joutuu vielä seuraavaan kiertoon niin sitten on varmasti paikallaan myös ovistestien kokeilu ;)

Toivotaan kuitenkin että saatais paljon plussia edelleen tänne, ja ne maailman ihanimmat joululahjat vielä tänä vuonna!! :heart:
 
Mä oon kyllä niin pihalla tästä kierrosta|O Eilen sattu alamahaan niin että liikkuminen teki kipeetä ja nyt taas samanlaista joskin lievempänä..Jos se ovis onkin ollut vasta nyt niin mennyt kyllä täysin ohi ellei ne siittiöt elä 3-4pvä..Mut nyt ei oo tullu kirkasta limaa vvaan valkoista..??Blääh..
 
miss_piggy
Mä oon kyllä niin pihalla tästä kierrosta|O Eilen sattu alamahaan niin että liikkuminen teki kipeetä ja nyt taas samanlaista joskin lievempänä..Jos se ovis onkin ollut vasta nyt niin mennyt kyllä täysin ohi ellei ne siittiöt elä 3-4pvä..Mut nyt ei oo tullu kirkasta limaa vvaan valkoista..??Blääh..
Kyllä ne siimahännät voi elää useamman päivänki, joten toivoahan on :) Ei oo vissiin tehty oikeasti mitään luotettavia tutkimuksia siitä, että kauanko ne pysyy elossa.
 
Onnea susimieli!

Ja Daisy D:lle ja Villemolle pahoitteluni :hug:

Täällä olis kp30/~30, ja olin jo aamusta varma että menkat alkaa mutta vielä ei näy. Tein yhden liuskatestin kun niitä kerran tilasin, se oli ihan selvä nega kuten oletinkin. Eiköhän ne menkat siis huomenna ala. Jospa hiukan yrittäis ensi kierrossa pitää aktiivisuutta yllä pidempään :p
 
Heips, onnea Susimielelle!

Mut voi siirtää pois plussanneista.
Kävin keskiviikkona ultrassa, jossa todettiin että olin saanut aikaisen keskenmenon (viikolla 5+5 kun vuotoa oli runsaasti). Maanantaille 18.3 voi siis päivittää kp15/29, ja onneks kohtu oli täysin tyhjentynyt ja vasemmasta muniksestakin löytyi yksi folli, joten pupuiltu on ahkerasti ja toivottavasti heti tärppäis uudestaan.
 
Heippa! Liityn teidän joukkoonne! Kuumeilu on jo kova ja viime kierrosta sainkin jonkun haalean plussan tapasen jo, mutta liekö se sitten ollut joku kemiallinen?!? Elikkäs kp on 2/27-29, yk 2, ya 2/13, 2.lapsi ois kyseessä.

Paljon jaksamisia teille jotka tänne on palannut tuolta plussanneista, toivottavasti uusi tärppi käy pikapuoliin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Meillä jäi nyt vähälle toi touhuilu oviksen aikaan mutta toivon että se riittäisi. Ajoitus oli suunnilleen sinne päin. :) Täällä oli eilen niin ihanat revontulet joten niitä jäätiin katselemaan. :)

Mulla on iltavuoro edessä joten siihen valmistautumaan.

Kp 17/25-32
 
Täähän on ihan peestä! Tovi sitten oli hieno plussa-aalto ja nyt näin monella huonoja uutisia :'(
Daisy D,Villemo ja Slartibart :hug: Jaksamista teille.

Itsellä alkoi eilen eka luomukierto kierukanpoiston jälkeen. Tänään siis kp2/33 ja alkoi yk2. Vähän harmittaa,mutten oikeastaan odottanutkaan,et heti tärppäis. Hyvää tässä on se,että pystyy ovista metsästää helpommin ja osaa viikot sit neuvolassa laskea, jos/KUN raskaudun ;)
Jännittää vaan,et millaiseksi tää vuoto ja säryt vielä äityy,nytkään ei oikein panadolit auta. Mä oon kyl sellainen ollut ennenkin kierukkaa,joten....back to hell näköjään :mad:

Nomppeli,tervetuloa joukkoon :wave:

NuNutin kp2/33 : /
 
Paljon jaksamista toivotaan myös täältä keskenmenon kokeneille!! Toivotaan että nyt ihanan kevätauringon myötä saadaan paljon hyviä uutisia.
Tervetuloa mukaan uusille.

Täällä kp19/25-26. Ovis oli testin (ja oireiden)mukaan ja yritystä oli hyvin, joten nyt jännätään. Mulla muuten oireet on jo ennen ovista, eli nytten ovisplussa tuli kp13 aamuna, samoin limailut ym oli kp 10-13. Testin mukaan ovisplussa tulisi n.24-36 h myöhemmin eli näin ollen kp14 tai 15. Mutta siinä vaiheessa mulla oli kropan oireet kyllä jo menneet "ohi". Eli mulla kroppa kertoo tulevan oviksen selvästi aiemmin kun testit konsanaan..
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Heips, onnea Susimielelle!

Mut voi siirtää pois plussanneista.
Kävin keskiviikkona ultrassa, jossa todettiin että olin saanut aikaisen keskenmenon (viikolla 5+5 kun vuotoa oli runsaasti). Maanantaille 18.3 voi siis päivittää kp15/29, ja onneks kohtu oli täysin tyhjentynyt ja vasemmasta muniksestakin löytyi yksi folli, joten pupuiltu on ahkerasti ja toivottavasti heti tärppäis uudestaan.
Voi ei :hug: Jos tuosta jotain positiivista täytyy etsiä, niin hyvä että kohtu oli tyhjä ja pääset heti uuteen yritykseen. Mulle kun tehtiin se lääkkeellinen tyhjennys joka oli aivan kamala.
 
Jaksamisia kaikille keskenmenon saaneille :hug:
Tervetuloa Nomppeli :wave:
Olen ottanut töistä minilomaa ja väsyttää vaan koko ajan! Oon nukkunu joka yö kymmenisen tuntia vaikka yleensä herään jo kahdeksan tunnin unien jälkeen ilman herätystäkin. Ollaan ulkotöitä tehty ja koirien kanssa leikitty paljon ja silti vaan unettaa ja on jotenkin tosi saamaton olo. Voisko tää jo mennä ohi :stick:
 
Pahoittelut kaikille sekä uuteen kiertoon joutuneille, että keskenmonon kokeneille! :hug:

Liikaa ikäviä uutisia on tullut tähän ketjuun viimeaikoina, toivottavasti onni kääntyy ja saadaan vielä paljon hyviä uutisia tälle keväälle! :)

Pitkään olen täällä jo taustaillut ja paljon on porukka vaihtunut uuteenkin. Omasta tilanteesta sen verran, että ollaan nyt tutkimuksissa julkisella puolella ja yk:ta 24 elellään täällä. Vielä riittää intoa yritykseen, vaikka välillä on ollut niitä vaikeitakin hetkiä. Niistä on kuitenkin päästy eteenpäin ja näin kevään korvalla usko omaan pieneen on taas korkealla. :)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja yrityksen odotukseen! :)
 
Paljon jaksamista keskenmenon kokeneille!! Se on aina niin rankka kokemus. Omani onneksi ovat tapahtuneet ihan aikaisessa vaiheessa. Silti olin niin kamalan pettynyt ja vihainen omalle kropalleni.

Mun täytyis vissiin mennä päätohtorille. :) Tuossa viime viikolla katselin tippa linssissä tuota meidän 5kk vanhaa poikaa, että kylläpä se on jo niin iso. En vieläkään ymmärrä, miten mulla voi olla vauvakuume, vaikka toinen on oikeasti ihan pikkuvauva. Täytyy vielä sekin mainita, että en erityisemmin nauttinut pojan ekoista kuukausista, kun itse olin ihan poikki ja silti tahdon hetinyt kokea senkin uudelleen. Kummallinen tämä naisen mieli. :) Mies on kommentoinut asiaa vain niin, että katsotaan sitten syksyllä, onko aika kypsä seuraavalle lapselle.
 
FLV
Susimielelle lämpimät onnittelut varmasta plussasta ja kaikkea hyvää odotukseen!

Slartibartille ja muille keskenmenon kohdanneilla pahoittelut. :(

Mulla alkoi tuhruttaan aamulla, joten eiköhän menkat ole sieltä alkamassa. Näyttäisi siltä, että kiertoni on palannut normaaliin, sillä ennen kierukkaa mulla on ollut kierto 24+ päivää. Sinällään posiitivista, että kierto tuntuisi seljenneen, mutta totta kai kärsimätöntä mieltä harmittaa menkat.
 
Pahoitteluni kaikille jotka myös ovat saanett huonoja uutisia. :hug: Ei kenenkään pitäisi tälläistä kokea. Mä kävin tänään lääkärissä varmistamassa asian jonka jo tiesin, eli ei siellä enää mitään näkynyt, Plussaa on tosiaan se, että aikasessa vaiheessa meni kesken ja kohtu oli hyvin tyhjentynyt. Lääkäri jopa kysy, että oliko selvä plussa. :whistle: No en kai mä nyt perkele muuten siellä olis!! :headwall: Nyt vaan uuteen kiertoon. :p

Samalla mä päätin ( taikauskoako???), että precheckit ei oo ollut mun ystäviä joten seuraavaksi testaan apteekin omallaja that's it. Niitä ei sitten tule haalittuakaan niin paljon kun ovat kalliimpia. :LOL:

Kamalasti plussatuulia jokaikiselle! :heart:
 

Yhteistyössä