Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

onnea plussanneille !:heart:
Halaukset keskenmenon saaneille :hug:
Täälä vain aika kuluu hitaasti.. uskosin että eilen tai tänään ovis! Eilen hirveesti limaili ja tänään ei oikein mitään ja vattaa nippaili myös. Mutta katsellaan! 11/26-28, ja jos entiseen malliin menee niin 26päivän kierto taas tulossa.. jokatoinen kierto ollu 28pv ja joka toinen 26pv!
 
Plääh...mä kun aattelin, ettei tartteis mihinkään odotus pinoon enään itseään tunkea, mutta näköjään tää taas ollukkaan niin helppoa, joten parempi tappaa aikaa hyvässä seurassa ;) .

Eli Tammikuussa alkoi yritys, josta heti tärppi -> km 5+6, seuraava kierto sitten päättyi eilen ja nyt sitten seuraavaan kiertoon pitäis jaksaa orientoitua.

Tällänen pikainen viesti näin alkuun..Mitenhän tähän pinoon piti esittelyt laittaa....?

Käviskö näin:

Hassel yk3? kp2/29 (-32)

Mulla kuopuksen jälkeen lyhenty kierto kierrolta tohon 29:ään, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin saattaa joskus kyllä vähän venähtää, joten laitan varmuudeks pidemmän mukaan.
 
Ikäasiaan pakko pistää vielä lusikka mukaan...
Mä olin kans ehdottomasti sitä mieltä ja olen vieläkin, että EI MISSÄÄN NIMESSÄ lapsia 35 jälkeen, että riskit kasvaa ja pitää sitä omaa elämääkin alkaa pikkuhiljaa miettimään jne.
Mutta sitten kun eroatkin ja löydät vihdoinkin sielun kumppanisi, jollaisesta aina olet vain haaveillut ja luullut elokuva-yhtiöiden keksimäksi kliseeksi niin ei siinä paljon järjellä ajatella.

Ja kyllä mä ymmärrän, jos joku ehdottomasti haluaa lapsensa nuorena niin mäkin olisin tahtonu ja teinkin, tosin tiesin, että haluan vielä myöhemmin yhden, mutta eksä oli toista mieltä...MUTTA musta on täysin hyväksyttävää ja ymmärrettävää, että jotkut löytävät harmoniansa vasta 35+ ja yrittävät sen lapsen saada silloin. Se joka ei sitä ymmärrä osoittaa omaa kypsymättömyyttään, eikä tietenkään parikymppisellä sellaista vielä voi ollakkaan.
Ja näin jälkikäteen ymmärrän paremmin myös sen, että kypsä ja tasapainoinen suhde ja vanhemmat ovat myös lapsen etu. Pelkkä jaksaminen ei riitä... Sitä kulkee aika pitkälti laput silmillä, kun on ensimmäisessä pitkässä/vakavassa suhteessaan, ekaa kertaa omilla jaloillaan jne. Elämä opettaa, niinkuin sitä sanotaan.
Minäkin olin vastuuntuntoinen ja kypsä jo parikymppisenä, vanha sielu sanoakseni, mutta kyllä se vain totuus on, että se henkinen vakaus tulee vasta myöhemmin ja sen myös tajuaa vasta myöhemmin... valitettavasti, mutta myös onneksi. Tosin se vaatii aktiivista työtä sen eteen.

Antaa siis kaikkien kukkien kukkia vaan :heart: .

Hassel toivottavasti vielä viidennen äiti 35+
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Maananntai 11.3.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 80/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.

*Taike80(32)..............kp 76/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

Tintti83...................kp 46/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
-PikkuMyy-(24).........kp 46/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

Markke.....................kp 39/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
Annatto...................kp 33/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
MannaM...................kp 31/42................yk 2...........ya 12/12..........2.
reason.....................kp 30/28................yk 11..........ya 5/12........1.

Säihkiss(33).............kp 28/28.................yk 4...........ya 11/12.........1.
Slallu......................kp 27/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
Linttu......................kp 24/28-30...............yk 2..........ya 1/13.........3.
jadeka.....................kp 22/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.
Susimieli..................kp 22/26-27.............yk 1...........ya 2/13.......2.
NeitiT.......................kp 20/28..................yk 2..............................

ralliruutu..................kp 19/29..................yk 6............ya 10/12.....1.
jen_ni......................kp 18/28-38.............yk 3........... ya 1/13......3.
äippä 84..................kp 17/29.................yk 4..............................4.
FLV.........................kp 17/?...................yk 2...........ya 1/13.........3.
Beyond....................kp 16/27-32............yk 5...........ya 10/12.........
miss_piggy(31)...........kp 16/?.................yk 9.............ya 2/12.......1.
avantasia(26)...........kp 15/33................yk 4..............................3.
Miukula....................kp 13/?..................yk 4...........ya 10/12........2.
Jeccika....................kp 13/26-28............yk 5............ya 11/12......3.
Mom09.....................kp 12/28-35...........yk 10..........ya 6/12.........2.
Penni79....................kp 12/25-26............yk 3..........ya 2/13.........2.
Alexandra89.............kp 12/28-30.............yk 3........... ya 1/13....... 1.
Sanna-M..................kp 10/25-32...................................... ............
SuAnn(30)................kp 10/30...............yk 4.............ya 6/12........1.

-tanjuli-...................kp 9/29-50.............................ya 7/12.........1.
StellaI.....................kp 8/28................yk 9............ya 07/12........1.
Kolibrinkukka............kp 8/28-29...........yk 4...............................2.
Wuf........................kp 6/29................yk 1.............ya03/13......2.
verppu...................kp 4/28.................yk 4.........ya 10/12........1.
Hassel....................kp 4/29-32.............yk 3?..............................
Mijau(23).................kp 2/?.................yk 1..............ya 3/13.......1.




Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Jonnamo, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), Daisy D, jii87 (yk2)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau, Slartibart (yk5)
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mä tein tänään digitestin ja vähän nyt hämmästyin ku näytti siis raskaana mutta 1-2. Nyt vielä enemmän pelkään että siellä olis enemmän ku 1. :confused: Ku mä jo viikko sit plussasin selvästi. Miten sitä jaksaa jonnekin ultraan odottaa... Mieshän on ihan innoissaan ja sano et sehän olis hienoo jos siellä olis 2, hyvä etten turpaan iskenyt :LOL: sehän tarkottais sitä että meille olis 3 alle 3v lasta... No ultrassahan se selviää. :rolleyes:
 
Iltoja!

Ollut touhukas päivä ja sen kunniaks tuliki aika positiivinen yllätys iltapäivällä :) Näyttäs siltä, että toivottavasti se ovis olis TÄLLÄ KERTAA tuloillaan. "Tuhlasin" tänään ovistestin, koska edellinen kierto tosiaan oli niin lyhyt ja hailakkaakin hailakampi viiva tuli (kp7), joten nyt todellakin toivon, että tällä kertaa se viiva vahvistuu. Tosin vällyjen välissä ei oo kyllä nyt ollu mitään vähään aikaan, joten tarttis varmaan alkaa aktivoitua siihenkin. Hankaloittaa vaan tosi paljon nää meidän työvuorot, kun välillä ei edes kuinnolla nähdä toisiamme hereillä : / Mutta näillän eväillä jatketaan nyt ;)
 
miss_piggy
Mulle vois päivittää kp 15/?ja ikä 31v., aattelin nyt ruveta kuiteski laskemaan nuo kiertopäivät alkaen siitä tyhjennysvuodosta kkm:n jälkeen, niin pysyy jotenki kärryillä näistä omistä kierroista.
 
Jeccika et sitten jätä mua yksin tänne :D
Mä oon ihan pihalla kierrosta,onneks täältä voi tarkastaa missä mennään :p tänään tuli vähän rusehtavaa limaa ja menkkajuilintaa mut kaiken järjen mukaan ovis olis vasta parin päivän päästä jos kierto on 33pvä kun nyt kp14..Isännällä onkin kaks yövuoroa niin ei oikein missään välissä ehdi tallentelee paitsi eilen:xmas: Ei pidä tästä kierrosta odottaa siis liikoja..
Onnea plussanneille taas :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
YAW
Elämä opettaa, niinkuin sitä sanotaan.
Minäkin olin vastuuntuntoinen ja kypsä jo parikymppisenä, vanha sielu sanoakseni, mutta kyllä se vain totuus on, että se henkinen vakaus tulee vasta myöhemmin ja sen myös tajuaa vasta myöhemmin... valitettavasti, mutta myös onneksi. Tosin se vaatii aktiivista työtä sen eteen.
Aamen. asiaan vielä liittyen, toisinsanoen omien mielipiteiden julkituontiin, vaikka ne olisivatkin kuinka -vain minua koskien, minun elämääni liittyen, täytyy muistaa yksi sana: Tahdikkuus. Uskallan väittää, että tässä maailmassa ei mihinkään asiaan ole yhtä ja ainoata oikeata vastausta. Meillä kaikilla on oma elämämme, oma kulkumme tässä maailmassa ja omat ratkaisumme. Aivan varmasti aina joku pahoittaa mielensä toisen sanomisista, joten se tapa millä sä ilmaiset asiat, se tahdikkuus siinä... olla loukkaamatta muita tahattomasti.

Niinpä. Esikoiseni sain 21-vuotiaana... "en ainakaan enää 30v jälkeen hommaa yhtään lasta"... ja 30 vuotiaana sain 4:nnen lapseni. Kuis ollakkaan, niinkuin sanottu: elämä vie ja opettaa, uusi elämä ja iltatähti toiveissa ja mittariin paukkuu tänävuonna 36. Ajattelin, että kun täytän 35, silloin mun "pitää olla" viimeistään raskaana. no eihän se nyt ihan niin meekkään, kun ei vaan tule niin ei tule, vaikka kuinka yritetään ja nautitaan ja ollaa stressamatta ja ja ja... niinpä, elämä opettaa vielä tässäkin iässä ja hamaan tulevaisuuteen asti :)
Niin ja mulle on takaraja 37-vuotta tällähetkellä... ja noinkohan vain :D ja vannomiset, että tämä on viimeinen vauva jota yritetään?? Ketä mä oikein yritän huijata? Itseäni :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Jessica täällä ei tapahdu mitään.. ei sitten niin yhtikäs mitään..! Kiertopäivän venyy ja paukkuu, ei plussaa ei tätiä!

mut nyt kun oikeesti aattelen noita menneitä ovistuntemuksia, niin kaikkeista selkeimmät ne oli tossa viime viikolla. Joten uskon et kun tuli kunnon limat, oli jomotukset muniksissa jnejne, niin ehkä se nyt oli sit silloin.. Eli tätiä odottelen tonne ensi viikon puoliväliin suurinpiirtein.. tai plussaa, joka on luultavasti mahdoton, kun ei tullut sit tän oviksen aikaan touhuiltua vaan muutama päivä jo ennen noita oireita! Noh, mut jos silloin ei tätiä näy, niin sit varmaan pitää mennä gynelle näytille ja kyselee et missä mennään!
 
Avantasia kyllä me lähetään yhtä matkaa odottajiin! :)
Tämä loppukierto oletetun oviksen jälkeen on sitte yhtä odottelua kyllä kans..
nyt on kyllä ollu ihan ihmeellisiä tuntemuksia, tuntuu että jotain tapahtuu muttei tiedä mitä.. olisko se Dpo 2 ja 13/26-28 , mulla on ilmeisesti aikanen ovis minkä vuoksi se on menny ohi ekat kolme kiertoa.. tikuttelinki sillon kolmannella kierrolla ovista ja ihmettelin just kp 12 ku ne viivat oli melkein yhtä tummia, muttei ihan, ja kuvittelin oviksen olevan tulossa, mutta se taiski olla jo menny .. Noh toivossa on hyvä elää :)
 
Valemenkat vai valeraskaus?

Mitähän mieltä ootte tämmösestä asiasta: Mulla oli viime menkat ja ne kesti sen tavallisen 7 päivää, kp8 harrastettiin miehen kans suojaamatonta seksiä (muttakun ei sillon pitäny vie mitään olla...) ja kp9 tuntu et olis ollu ovulaatio. Kp19 alkoi mukamas menkat.

Muttakun nämä ''menkat'' on kestäny jo 11 päivää, ja se on semmosta pientä valuttamista. (mulla normaalit menkat on sellaiset, että istun kippurassa sohvan nurkassa ja vuodan ku seula). Ja tuota verta ei tule edes koko aikaa, yhes välis jo ehdin luulla et loppu, mutta ei, illalla alko taas.
Ja se miksi epäilen et olis mukamas raskaus, on se, että mulla on kummallisia juttuja meneillään. Ilmavaivat (mulla ei ikinä oo sellaisia, enkä oo mitää kummallista syönytkään), suu kuivaa koko ajan, mahaa turvottaa, närästää, ja mun partyliten tuoksukynttilänkin jouduin eräs päivä sammuttamaan kun otti haju niin nenään (ei aiemmin mitään ongelmaa), koko ajan sellainen olo et lämmöt koholla jnejnejne... MUTTA kun testi näytti tuolloin vuodon alussa negaa.

Osaisko joku viisaampi kertoa mulle, et mitä täällä oikein tapahtuu? :D
 
Hui,kylläpä aloitin kiivaan keskustelun omalla ikäpohdinnallani:ashamed:
No mutta meitähän on moneen junaan,mikä sopii yhdelle,ei sovi toiselle ja mikä yhden mielestä oli ehdoton ei,voikin olla yht`äkkiä kyllä,tilanteiden muuttuessa;)

Harmistus noita nega testejä!:hug:

Jonnamo,kyllä kantsii käyttää nyt yksi testi,ihan vaan ettei tarvii miettiä!Eihän sitä koskaan tiedä. Raskaudenalun oireilta kuulostaa ja joskus jatkuva vuotokin voi olla SE oire;)

Itsellä menkat loppu ja nyt alkaa oilin metsästys:DOon tota miestä kiusoitellut ja yrittänyt hempeillä että jospa kuitenkin hiukan aikaistetaan yritystä,vaikkapa kesään:heart:Eipä se hanttiinkaan oo laittanut. Tässä vaan kevään/alkukesän aikana juttuja joihin ei sovi raskaus eikä pahoinvointi,mutta sitten....Huihai kumpit kaappiin ja menoks:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika

Yhteistyössä