Hei vaan täältä kp13 -kerhosta! (Itse asiassa mulla vasta tänään kp12). Tässä vaiheessa kiertoa toiveet on korkealla - ovulaatiota on testattu ja vielä on tullut pyöreä O clearbluen testiin, mutta olen VARMA, että huomenna siellä on
! Ovulaatio-oireita olen kuulostellut ja nyt on jo hieman mitä vertailla tuohon ensimmäiseen yrityskuukauteen.
kp 8: Gynekologi näki ultrassa johtavan follikkelin - vasen puoli
kp10: selvää kipua vasemmalla puolella, kesti koko illan 20:00 ->, o-testi nega
kp11: ei juuri oireita, o-testi nega
kp12: klönttimäistä limaa alushousuissa, koko alavatsaa nipistelee, o-testi nega
kp13
ennustus: juoksevaa, liukasta limaa ja hymynaama ovistestiin
Kerhokaverit
panzkus & leenuliinukka: +++++++++++++++++++, toivottavasti siellä myös hyvä fiilis ja toiveet korkealla!
"Talletukset" toistaiseksi vasta kp10, mutta aikeissa on tänään kp12, kp13 ja kp14 ja sitten mies lähteekin 3 päiväksi pois, joten toivottavasti riittää. Ja toivottavasti viehätysvoimani riittää 3 päiväksi...huhhuh. Ja tällä kertaa piinaviikon ensimmäiselle puoliskolle on luvassa luxusta: lähdemme viikoksi Kreikan saaristoon
. Aion ottaa mukaan pari R-testiä, tilasin mammaksi.fi herkän ja tavallisen testipaketin - josko uskaltaisi dpo10 ja dpo11 testata matkalla, olisi kiva mahdollinen "loppuhuipennus"....tai sitten ei. Mutta ehkä ei ottaisi lämpimässä niin paljoa päähän ???
Huomasin, että
Fiinaliina tuolla jossain päin kyseli, kuinka kauan kukakin on ollut yhdessä ennen kuin lapsiasiat tulivat ajankohtaiseksi. Minä olen ollut mieheni kanssa 5 vuotta. Se, että molemmat haluavat lapsia tuli selväksi jo ensimmäisen yhteisen 6 kk aikana, minä olisin ollut valmis yrittämään jo 3 -4 yhteisen vuoden jälkeen, mutta mies kypsytteli ajatusta näihin hetkiin asti. Nyt on ihana olo, kun tuo arpomisvaihe on takana! Varsinkin kun ei olla mitään kaksikymppisiä enää, vaan minäkin jo 33.
Rahaa en ole liiemmin säästellyt lasta varten, enkä edes aio säästää ennen kuin raskaudun. Sitten ajattelin siirtää muutaman satasen säästötilille kuussa. Motivaatio säästämiseen on parempi kun raskaus on varma juttu. Ja hoitoihin säästämistä pidän liian pessimistisenä. Katsellaan nyt hetki näin, eli tuhlataan toistaiseksi omaan hyvinvointiin kaikki mitä tulee!!!
Tämmöstä kp12 iltana, hyviä öitä kaikille!