No niin, alkaahan täällä lokakuunki plussaajia tulla, hienoa! Siispä,
wilmalle onnittelut plussasta, tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :heart:
Kaikille
jännäilijöille hurjasti plussatuulia täältä kylmästä "pohjoisesta". Lupaan pitää peukkuja, oma toivo kun plussasta on mennyt :wave:
Pintsu, äläpä pidä enää meitä jännityksessä...
Kylläpäs minua harmittaa
Sunin puolesta. Noilla yrityskierroilla olisi jo aika saada plussa kehiin. Saako kysyä, että mikäs teidän tausta olikaan? Mä olen jo mennyt sekaisin aikoja sitten, että kuka oli kukakin ja millaisia kenenkin taustat / tämä hetki onkaan.
Ja hei,
uusia ihmisiä. Tervetuloa lämpimästi! Toivotaan nyt kuitenkin - olen tosi epäkohtelias - ettette viivy kauan täällä seuranamme
Hahhaa.. mulle iski taas joku pms- oireilu; päätin leipoa pullaa elämäni ensimmäistä kertaa ihan ittekseni. Ei ollu ihan niin makoisia kuin äitini tekemät, mutta tulipa kokeiltua. Ja kokeilen vielä uudelleenkin, aika helppoa hommaa. Kunhan vaan saan äidiltäni paremmat ohjeet tuohon touhuun jotta maku paranee ja taikinakin on vähä ohuempaa
Onko joukossa muuten useampia
jauhopeukaloa? Minä olen kamalan huono äiti- ihminen, jolla se jauhopeukalo on osunut jokseenkin keskelle kämmentä. Sama käsitöiden kanssa. Höh.
jeennaa kirjoitteli tuossa ovisplussasta ja oviksen ajoituksesta. Se on totta, että ovisplussa tulee 12-48 ennen ovulaatiota, minä kuulun pääsääntöisesti tuohon ryhmään joka ovuloi aika piankin plussan jälkeen - tai näin sen tulkitsen, mun plussat on ainakin sen 12 h identtisiä toisiinsa verrattuna, joten toki voi olla että siitä ekasta laskettuna n. 24 h ja ovuloin. Olenkin miettinyt itseasiassa viime päivinä kun tiedostin ettei tärppi käynyt tässäkään kierrossa, että jos meillä ollaankin pupuiltu kuitenkin ehkä hieman väärään aikaan. Meillä pyritään pupuilemaan 1-2 vrk ennen ovisplussaa, ovisplussapäivänä ja satunnaisesti, mahdollisuuksien mukaan myös seur. päivänä, ovisplussa tässä kierrossa näytti tältä:
Aijaa.com - Kp16 ja tosiaan samankaltainen oli myös kp15 tai kp17, en ole ihan varma onko tuo kuva eka vai toka ovisplussasta. Mutta ei käy tärppi. Ehkä pitäis muuttaa "pupuilurytmiä" hieman seuraavaan kiertoon
Tokikin, minä ainakin olen sellainen, että just 1-2 päivää ennen ovisplussaa himot on aika huipussaan ja joskus mieskin epäilee mun olevan sekaisin päästään (kummasta päästä, on sitten eri juttu, hihi).
).( Hitsin hitsi ku en muista mitä oon missäki pinossa kirjoitellut. Tänä aamuna olin tosi ylpeä itsestäni, kun en testannut, vaikka mieli tekikin. Tietäähän tuon, ettei siellä mitään haamun esihaamua edes ole, joten mitäpä turhaan. Tädin pitäis kurvata punaisella paholaisella paikalle viim. torstaina. Jos ei näy, sitte testailen. No joo, just. Haaveita saapi olla
Toisaalta olen pettynyt, toisaalta en koska en ollut hurjasti luonut toiveita tähän kiertoon. Vaikkakin, aina se toive siellä takaraivossa kytee. Suurin harmitus ehkä tässä kierrossa on se, että meille ei tule kesäkuun vauvaa; minä olen itse kesäkuun lapsonen, samoin äitini sekä äitini isä. Mieluusti olisin vielä yhden sukupolven ottanut kesäkuulle synttäreitään juhlimaan