Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

FLV
Täällä kans on ollut muita kiireitä niin vauvakuumetta ei ole ehtinyt niin paljoa ajatella. Paitsi tänään piti hypistellä niitä vauvanvaatteita, jotka olen säästänyt. :ashamed:

Mylviselle paljon voimia toipumiseen ja vakuutusyhtiön kanssa asioiden hoitamiseen! Ilmeisesti kolarissa meni vain peltiä ruttuun?
 
Annatto,joo huomenna täytyy viel yrittää, jos vielä sattuis onnistamaan =) aina voi toivoa.
Hää suunnitteluja tosiaan on. Itse tosin olin sitä mieltä, että oon aina kuvitellu meneväsi naimisiin kun oon yli 30 ja että on jo lapsia. Mies taas vanhan kaavan mukaan, että eka naimisiin ja sit lapset. Noh, pehmenin sit ajatukselle että miksipä ei vois mennä naimisiin jo nyt kun kuitenkin mennään joskus. Mut sit iski tää vauvakuume :D Ajatus olis mennä ens kesänä naimisiin.

MUTTA, jos nyt tulisin raskaaks niin hää ajankohta siirtyis. En todellakaan aio ajottaa häitä ja loppuraskautta samaan pakettiin! Mutta jos nyt ei tärppää niin alustavana suunnitelmana sitten hääkellot soi meille kesällä. Eikä se haittaa, vaikka raskaana olisin, jos kyseessä olis raskausaika, jolloin maha ei vielä valtava ole. Unelmieni hääpuku meinaan on sellainen johon mahakin mahtuisi, että sen osalta ei ole ongelmaa. =)

Mavli,ovista on joo tikutettu. Luulin jo että eilen olis ollu positiivinen, mut tänään se tulos oliki vieläki tummempi kuin eilen. Tosin toissapäivänä olin tuntevinani ovis oireet kaikkineen, mut tikku sano että tänään :D

viirup, mulla oli viime kierrol ihan sama homma! En osannu arvatakkaa asioille lähtiessä, että vaihtoväli olis puoli- yks tunti, joten tyhmänä en edes varautunut tähän. :eek: ikinä ollu niin runsasta vuotoa! Joha siinä verenhukkaan joutuu :LOL:
 
Sunflower11
Maanantai 15.10. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*minmaria...............kp 66/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 66/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

*wilma79...............kp 57/27-29............... yk 1 ......ya 9/12....... 2.
jenni_noora(28).....kp 56/28-? (TT).........yk 8.......... ?................ 2.
HopeAgain(36) ........kp 55/32............ yk 2 ........... ya 7/12 ......... 1.
kärpässieni85.........kp 51/29........... yk2................................. 3.
Fiinaliina................kp 51/32...........yk2 ..............ya 7/12........... 1.

eternal-live(23).........kp 47/?....................yk1........... ya 9/12........ 3.
miltsu76......................kp 46/28-32..........yk1.............8/12............ 2.
-PikkuMyy- ...............kp 42/36............... yk 8 ......ya 1/12....... 1.

Lumihippu.............kp 39/28...................yk1.......ya 9/12............. ?.
Minix..................... kp 38/ ??.............., yk1........... ya9/12.........2.
Tintti83................kp 33/33-36..............yk3.......ya 7/2012.........3.

Bambini................kp 28/30..........yk 2....... ya 7-8/12........ 2.
Sunflower11....... kp 28/24-28.........yk23.........ya 12/2010.........3.
riksuuuh ..................kp 27/? .........yk 1 ......ya 09/12............ 1.
Nepparin nappi........ kp 27/30-35........... yk 14 ...................... 2.
papunen84 ............kp 25/27-30............ yk2............. ya9/12 ....... 2.
AnnuLiisa..............kp 25/28-30........yk 3 ............. ya 8/12......... 1.
Slallu.....................kp 25/30?........yk 1 ............. ya 9/12......... 1.
Pintsu..................... kp 25/26-29 ...............yk 3 ........ya 8/12...........
mavli....................kp 21/28 ..........yk 18 ...........ya 3/11 ............1.

jeennaa.................. kp 18/30................ yk 2 ............ ya 8/12......?
Annatto..................kp 18/?................... yk1?..............ya9/12......1.
Viljonkka (26).........kp 17/30-35.......yk 8............. ya 3/12............1.
Markke................. kp 16/30............yk4...........ya 6/12..........2.
Slartibart(25).............kp 16/30 (C+T)........... yk2..........ya3/12....... 1.
Lemontree-86...........kp 13/25-33...............yk4 ........ya 7/12......... 1.
Nompparelli(28) ......kp 11/26-42 .........yk9....... ya 11/2011......... 1.

Mylvinen(24)............kp 9/28..............yk 3.............................1.
Luna85(27).................kp 9/29-38..........yk 8............ 2/12 ........... 1.
Ambrosia85(27)...... kp 8/28-31(CT) ........yk22 .....ya 10/10.......... 1
BDU(25)..................kp 8(?)/28-35...........yk0-1.......ya 9/12............1.
miss_piggy (31v).... kp 7/26 .........yk 6 ......ya 03/12........ 1.
Neiti Näpsän Äiti..... kp 7/28-32............ yk 22....................... 2.
ViiruP....................kp 6/25-28......... yk 2........ya 09/12......... 2.
Amiraali(26)...............kp 3/28-32..........yk2............................1.




Day Past Ovulation:
Lumihippu.....................dpo 21
Sunflower.................... dpo 14
Bambini........................dpo 11
AnnuLiisa..................... dpo 10
papunen84....................dpo 9




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
kääkkis
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
Lintsa




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90
Lokakuu: Emppuli83(yk3)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla ei ole mitään dpo:ta nyt eli voi poistaa dpo listasta.

Mylvinen :hug: onneksi nykypäivänä pystytään aika hyvin hoitaa tuollaisia. Yksi tuttu sairasti kohdunkaulan syövän ja nyt hänellä on pieni lapsi :)

Onpas nyt muuten huonosti plussaneita... ON: vähän rauhoittunut tämä vauvakuume. Tosiaan parin viikon päästä on aika sinne lapsettomuuslekurille ja hirvittää. Ajatukset nyt lähinnä sitä luokkaa, että mitä jos käykin ilmi, ettei voida saada lapsia ollenkaan. Mies on alkanut myös puhumaan näistä asioista enemmän mikä tuntuu hyvälle, että saa hänen kanssaan hieman purkaa tuntojaan.

Hääjutuista Olin aina ajatellut, että menisin naimisiin ennen lapsen saantia ja tilannehan tosiaan se, että edes kihloja ei olla vaihdettu vaikka 5 vuotta jo yhteistä tietä takana. Mies haluaa ilmeisesti mennä naimisiin samalla kun lapsi kastetaan, yhdet tutut tekivät niin ja se oli hänen mielestään kiva juttu. Siksikin olis kiva saada se lapsi!
 
Sunflower11 kiitos listalle lisäämisestä, yk1 on oikein :)

Hääjutuista, ite kanssa miettiny sitä, että mitäs jos laskettuaika ajoittuis häitten kanssa samaan niin en kyllä mahapystyssä lähe alttarille kulkemaan tai stressaamaan niistä viimeisistä häävalmisteluista. Mies oli vaan sitä mieltä että nyt kerran kun niitä lapsia tehdään niin sitten ollaan kyllä menossa naimisiinkin silloin milloin sovittiin...se ei vissiin ihan tajua sitä että viimesillään siinä ei kauheesti juhlita :D

Luna85, se on hyvä että mieheskin juttelee asiasta niin ei oo ajatusten kanssa ihan yksin. Jaksamista!

Ja pahoittelut Sunflower11 :( :hug:
 
Heippa,
oon teidän juttujanne lukenut mutta näin alkukiertoon ei oo ollut paljon omia juttuja kirjoitettavaksi. Tänään kp 15, ovista oon tikutellut vasta kahtena aamuna, vielä negaa. Viime kuussa sain ovisplussan kp16. Oon käyttänyt Clearbluen digitaalitestejä, kun uskoisin ettei mun hermot kestä viivojen vahvuuksien vertailua. :) Kalliitahan noi on kun mitkä, mut vielä oon raaskinu kun on tää yritys niin alkutekijöissä vielä.
Tänään pitäis ottaa ensimmäinen tero, mut otan ekan vasta ehkä oviksen jälkeen. ;)

Hääsuunnitelmista vielä että kihloissa ollaan oltu neljä vuotta, mut häistä ei oo tietoakaan. Mies on koko ajan ollu sitä mieltä että lapsi saa tulla ennen yhteistä sukunimeä jos niin sattuu käymään. Mun hääkuume on taasen laantunu hetkeks ja nyt vauvakuume om vallalla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi sitten lauantaina menkat. Oikeastaan olin vähän pettynyt. Emme ole miehen kanssa nyt jaksaneet oikein olla kovin tarkkoja tuon ehkäisyn kanssa, joten on tässä ollut ihan mahdollista ,että olis saattanut raskautuakin.:rolleyes:
Perjantaina alavatsaa kramppasi ihan hirveesti ja kipu levisi selkään saakka. Samalla paukahti päälle migreeni. Noh, lauantaina alkoi sitten vuoto ja syy migreeniinkin selvisi.
Mulla on migreeni muuttunut täs viimeaikoina ja oon tajunnut et oikeestaan mulla on joka kuukautisten aikaan pää kipeä ja hyvin usein äityy jopa migreeniksi. Onko tämä nyt sitä kuuluisaa kuuakutismigreeniä?:ashamed:

Kolme päivää oon nyt ollu tässä kotona ihan hissukseen, kun vatsaan koskee ja kramppaa nämä menkat ja koko ajan puristavaa painavaa kipua ohimoilla.
Täällä aloitettiin myös eilen minipillerit (lääkärin kehoituksesta)ja katsotaan miten ne vaikuttaa näihin alavatsakipuihin. ELi tarkotus vaan tän välin näitä syödä ja sit keväällä jättää ehkäisy(minipillerit) pois.

Täällä oli puhetta häistä. Me mentiin miehen kanssa kihloihin tässä kesällä. Kihloissa ollaan oltu vasta 1,5 kuukautta, mutta yhteistä eloa takana jo 6 vuotta, joten syytä olikin jo ottaa seuraava askel suhteessamme. Häistä ei ole vielä ollut puhetta. Meillä on tässä toinen aikaa vievämpi projekti, nimittäin rakennamme omakotitaloa. Mietitään niitä häitä sitten, kun talo on valmis. Nyt ei jaksa vielä alkaa stressaamaan häistäkin. Ja sitten vielä keväällä se raskautumisyritys.EIH, Kyllä näissä kahdessa: talonrakennus ja vauvaprojekti keväällä riittää jo tekemistä ihan tarpeeksi seuraavaksi vuodeksi tai kahdeksi.
 
Viimeksi muokattu:
kääkkis
Minkä merkkisiä minipillereitä Stacy_84 sulle määrättiin? Mulle on noi Minipillit sopinut tosi hyvin ( 1,5v. syönyt), alkuun taisi tulla vuotoa jotain 2 vkoa, sen jälkeen ei ole tullut kuin kerran, ellei ota lukuun yhden päivän pientä tiputtelua :) Välillä on ollut tosi kovia menkkakipuja, en tiedä mitä sitten ollut, koska mitään vuotoja ei ole näiden johdosta tullut. Vielä 3 viikkoa niitä olisi tuossa syötävänä ja sitten mietitään se jatko, että haetaanko lisää, vai jätetäänkö ne kokonaan :)
 
Kääkkis: Mulle määrättiin Cerazette merkkiset minipillerit. Itseasiassa kokeilin niitä jo viime keväänä noin 5kk ajan, mutta samana aikaan migreeni oli aika pahana ja päätin sitten lopettaa ne, kun ajattelin että jos pääkivut johtuu pillereistä. Mulla oli viikko otlkulla ohimokipua päässä molemmin puolin. Ekat kolme kuukautta meni hyvin. Sitten alkoi tulla menkat kahden viikon välein. Samaan aikaan myös päätä särki viikkoja putkeen ilman taukoja.

Nyt päätin sitten vielä kerran antaa minipillereille (cerazette) mahdollisuuden, kun ohimokipuja on ollut edelleenkin. Jos sitten migreenit ja päänsäryt vaan yltyy niin luovun minipillereistä. Lääkäri olisi jo laitattanut hormonikierukan, mutta sitä en todellakaan halua nyt kun se on sitten 5 vuotta tuolla sisällä ja minipillerit saa lopettaa koska haluaa.

Vähän jännittää että miten migreenini käyttäytyisi sitten raskauden aikana.
 
Bambini,löysin vihdoin ja viimein meijänki kaupasta tota Rybb&Deckers greippumehua!. Sillä ja Valion greippimehulla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Valion mehu on hapanta ja aluksi tosiaan maistui ihan sappinesteeltä :D Rybb&Deckers on taas makeampaa ja ehkä hieman laimeampaa, kun taas valion mehi 'tuhdimpaa'. =) Nyt itsekkin juon kumpaa tahansa mehua vaan juomisen ilosta, koska maistuu hyvältä alkukammotuksesta huolimatta.

Stacy,Sunflower :hug:
 
kp39 !! Mitä tuolla oikeen tapahtuu? Palautuuko kroppa oikeesti näin hitaasti? Hitto että menee hermot.... Mulla ennen kierukanlaittoa luomukierrot olleet noin 30-34. Negatestejä tehty viimeksi kp 32. (Predictor early- testiin haamuviiva, lisäsin siitä kuvan tuonne Himotestaajien pinoon, mutta tuo testi ilmeisesti ihan susi?)
Rinnat turvonneet, mahaa juilii.... Ja oon äkänen ku ampiainen :kieh: Selvästi Pms- oireita....
Vasta yk1 ja mulla hajoo pää, just, hienoo :LOL:



Ootteko bonganneet ns. "ovuloimattomia" kiertoja? Venyvätkö tälleen pitkiksi? En muista että olisin huomannut ovisoireita tässä kierrossa ollenkaan.... Valkovuoto on vetistä, jopa lorahtelevaa ollut tuosta kp 32 lähtien. Nyt taas tyssännyt kuivaksi. Mietin että oisko ovis ollut tuolloin kp 32... Huoh, spekulaatiota :D Peittoja on heiluteltu kyllä ihan sopivasti.

Alkais jo ne menkat!

Sori omanapailu, nyt pitää lähtee töihin ja rappaan ikkunat autosta, täällä on pakkasta! :O
 
Hätähousu testasi viikonloppuna negan. En oo enää itekään varma onko kp25 vai 26, mut jos ei perjantaihin mennessä ala menkat ni testaan uudestaan.

Olis ihanaa suunnitella häitä, mut ennemmin otan ensi kesäksi ison mahan ku häät :D 6½vuotta seurusteltu, karkauspäivänä mentiin kihloihin. Talokuumeki helpotti rempan ja muuton myötä, ja tää vauvaprojekti sopii tilanteeseen (eli miun opiskeluihin) paremmin ku häiden suunnittelu :) Ollaan juteltu et 2016 mentäis naimisiin, sillo ois 10 yhteistä vuotta takana ja ehkä taloki rakennettu. Ja mielellään parikin lasta :D

Pahoittelut tädin kohdanneille, Mylvinen jaksamista :hug:
ja tasapuolisesti plussatuulia kaikille++++!
 
Ääh, joo en usko tuohon haamuun, jonka sain tolla cb:llä. Niin paljon huonoa siitä luin ja ilmeisesti testi on uudistettukin sen takia, että antanut vääriä plussia/haamuja. Mulla oli siis tuo vanha versio vielä.

Tein heti perään sit vielä One stepin liuskan, siinä näkyi jotain, mut hyvin hyvin haaleena. Taispa olla viivanpaikka tms. Oireita kyl olis, mutta mutta.. Eilen oli koko päivän menkkajuilintaa ja yöllä poltteli symfyysiä, et ei meinannu unta saada. Palelua ollu myös ja välillä muka kuvottanu vähän. Ääh, mun piti ottaa rauhallisesti, mut tässä se taas nähään! :kieh:

No testaan ehkä ke uudestaan ellei täti anna merkkejä itsestään.
 
).( Tänään testattu nega apteekin omalla. Ihan sen takia, ku mies heitti eilen, että olenko raskaana kun alakerta tuntuu niin erilaiselta. No, tosiaan en ollut. Vain täti tulossa. Näin mä ainakin luulen. Harmittaa toki, mutta koska oma ajatuskin on koko ajan ollut se ettei tärppi käynyt, ei maailma ainakaan kaatunut niskaan.

Parempaa onnea muille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
CB-Plus testillä oon saanut niitä haamuja vaikkeivat ole tarkoittaneet mitään Sitä uudistunutta testiä vois kokeilla :rolleyes:

Pahoittelut niille joilla vuoto alkanut. Minä kyllä taas odotan sitä vuotoa nyt alkavaksi, sais alkaa uuden jännäämisen. Tämmönen pitkä kierto vetää mielen niin matalaksi, kun testit näyttää negaa ja vuotoa ei vaan kuulu.... Eikä menkkaoireita ole ollenkaan.
Testasin sit 4h päiväpissasta apteekin oman, ja negahan se. Uskottava se on ettei nyt raskaana olla.

Täällä muuten satoi lunta =)

Minix kp39/ ?
 
Täällä vuoto loppunut, nyt sitten odotellaan ovista. Nyt ajattlin tikutella sitä että tietää varmasti isäntää oikeena päivänä kellistee. ;)

Hääjutuista Myö mentiin kihloihin 02/08 ja naimisiin sitten 02/11. Molemmilla kerroilla oon odottanut. Mutta häät tuntu että oli silkkaa tuskaa, rupesin oottamaan tammikuussa ja ilmeisesti turvotusta ja nestettä?? kuitenkn oli että jo aijemmin ostettu puku oli vähä liian nafti. Ja mulla oli ihan kaamee kuvotus sillon n.2kk. Onneksi ei omissa häissä pitäny oksentaa. :O Sanoin Äidille että ottaa pussin kirkkoon mukaan että jos tulee paha olo saa alttarille mulle pussia juoksuttaa etten sinne lattialle oksenna. :LOL: Kaahee että olis ollu nolo, ei niin alkuvaiheessa oltu kerrottu kun sisaruksille ja vanhemmille raskaudesta.. Mitähän muu kirkkoväki olis oksentelusta ajatellu..? Kai se olis menny jännityksen piikkin.. :)
 
kääkkis
Me on oltu miehen kanssa yhdessä 2/04 asti, kihloihin mentiin 3/05 ja avioon 7/06. Alunperin piti mennä naimisiin samalla, kun esikoinen kastetaan, eli 10/06, mutta pappi puhui ympäri ja mentiinkin viikko LA:n jälkeen kirkossa meidän perheiden läsnäollessa. Liiton siunaus oli sitten ristiäisten kanssa, että muutkin vieraat pääsivät " häihin " :) Ei olla kyllä kaduttu tuota päätöstä, vihkiminen oli kivan pieni tilaisuus ja kuitenkin tehtiin kirkossa.

:hug: kaikille joilla nega ja/tai uusi kierto.
 
Täällä meneillään kp 25/26-29. Viime kierto oli siis vain tuon 26. Nyt siis eletään jänniä hetkiä!

Eilen alkoi illalla todella kuvottava olo. Tämmöistä oloa en oo koskaan kokenut. Ei mikään varsinaisesti oksennustautiin viittaava vaan lähinnä etova olo ja maha jotenkin hassun oloinen ja turvoksissa ja sellainen, että voisi oksennus tulla mutta ei tule. En haluis innostua, mut silti mielessä käyny et mitäs jos se johtuiskin siitä et ois tärpänny. Järki tosin sanoo et se voi johtuu myös siitä et jos on täti tulossa näinä päivinä...Toisaalta muita oireita ei tädin tuloon oo vielä tullu ja tää oire on siis ihan uudenlainen eikä siis sitä kautta "tätioire". Olo on jatkunut myös tänään. Oon pystyny syömään ihan normaalisti ja itseasiassa syömisen jälkeen on vähän parempi olo.

Nyt siis jännäillään. Onneksi huomenna alkaa syysloma ja tulee kaikkea kivaa jos vaikka täti tulisikin kylään. Jos taasen ei tuu niin sit päästään juhlimaan ;) Tosin ajatteltiin miehen kanssa et ootellaan testin kanssa lauantaille...mut mut..mä tuskin maltan odottaa jos tää kuvotus jatkuu ja tätioireita ei ilmaannu.

Lämpö 37.3

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja Mylviselle voimia :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Tiistai 16.10. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*minmaria...............kp 67/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 67/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

*wilma79...............kp 58/27-29............... yk 1 ......ya 9/12....... 2.
jenni_noora(28).....kp 57/28-? (TT).........yk 8.......... ?................ 2.
HopeAgain(36) ........kp 56/32............ yk 2 ........... ya 7/12 ......... 1.
kärpässieni85.........kp 52/29........... yk2................................. 3.
Fiinaliina................kp 52/32...........yk2 ..............ya 7/12........... 1.

eternal-live(23).........kp 48/?....................yk1........... ya 9/12........ 3.
miltsu76......................kp 47/28-32..........yk1.............8/12............ 2.
-PikkuMyy- ...............kp 43/36............... yk 8 ......ya 1/12....... 1.
Lumihippu.............kp 40/28...................yk1.......ya 9/12............. ?.

Minix..................... kp 39/ ??.............., yk1........... ya9/12.........2.
Tintti83................kp 34/33-36..............yk3.......ya 7/2012.........3.

Bambini................kp 29/30..........yk 2....... ya 7-8/12........ 2.

riksuuuh ..................kp 28/? .........yk 1 ......ya 09/12............ 1.
Nepparin nappi........ kp 28/30-35........... yk 14 ...................... 2.
papunen84 ............kp 26/27-30............ yk2............. ya9/12 ....... 2.
AnnuLiisa..............kp 26/28-30........yk 3 ............. ya 8/12......... 1.
Slallu.....................kp 26/30?........yk 1 ............. ya 9/12......... 1.
Pintsu..................... kp 26/26-29 ...............yk 3 ........ya 8/12...........
Niiskuneiti86(25)........ kp 25/28.....................yk ?............................
mavli....................kp 22/28 ..........yk 18 ...........ya 3/11 ............1.

jeennaa.................. kp 19/30................ yk 2 ............ ya 8/12......?
Annatto..................kp 19/?................... yk1?..............ya9/12......1.
Viljonkka (26).........kp 18/30-35.......yk 8............. ya 3/12............1.
Markke................. kp 17/30............yk4...........ya 6/12..........2.
Slartibart(25).............kp 17/30 (C+T)........... yk2..........ya3/12....... 1.
amylee.....................kp 15/28-30.................yk ?...........................3.
Lemontree-86...........kp 14/25-33...............yk4 ........ya 7/12......... 1.
Nompparelli(28) ......kp 12/26-42 .........yk9....... ya 11/2011......... 1.
Mylvinen(24)............kp 10/28..............yk 3.............................1.
Luna85(27).................kp 10/29-38..........yk 8............ 2/12 ........... 1.

Ambrosia85(27)...... kp 9/28-31(CT) ........yk22 .....ya 10/10.......... 1
BDU(25)..................kp 9(?)/28-35...........yk0-1.......ya 9/12............1.
miss_piggy (31v).... kp 8/26 .........yk 6 ......ya 03/12........ 1.
Neiti Näpsän Äiti..... kp 8/28-32............ yk 22....................... 2.
ViiruP....................kp 7/25-28......... yk 2........ya 09/12......... 2.
Amiraali(26)...............kp 4/28-32..........yk2............................1.
Sunflower11....... kp 1/24-28.........yk24.........ya 12/2010.........3.




Day Past Ovulation:
Lumihippu.....................dpo 22
Bambini........................dpo 12
AnnuLiisa..................... dpo 11
papunen84....................dpo 10
jeennaa........................dpo 2




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
kääkkis
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
Lintsa




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90
Lokakuu: Emppuli83(yk3)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä