Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Pahottelut tädin kylän saaneille :(
Viime kuussahan minä tein sen ovistestin ku ei raskaustestiä ollu, ja viivahan ei ollu yhtä vahva ku se kontrolliviiva ja menkathan ne alkoki samantien sitten. Noo... Nyt äskön uskaltauduin tekeen viimisen ovistestin ku menkat reilusti myöhässä ja arvatkaapa mitä?! Nyt testiviiva pärähti kaks kertaa tummemmaksi ja paksummaksi!! Apua!! Tänään menen apteekkiin ja teen oikian raskaustestin! Jännittää ihan pirusti!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeAgain
Pahoittelut kaikille jotka ovat saaneet tädin vieraakseen! :hug:

hintriikka täällä pidetään peukut pystyssä =) Jospas olis tärpppi käynyt :heart:

Myö elellään hyvin jänniä päiviä näin kierron loppuvaiheessa.. Lämmöt ollut nyt viime viikon puolivälistä asti koko ajan koholla 36,5-37,2 välillä, normisti mulla on lämmöt siinä 35,6-36,3 välillä. Mahaa nippailee päivittäin, välillä vihloo ihan reilustikin. Eilen oli semmosia teräviä iskuja nivuseen, tätä ei oo koskaan ennen ollu.. Alaselkä on aivan älyttömän kipeä, se on toki yleensä aina menkkojen aikaa, mutta koskaan se ei oo ollut vielä näin aikasessa vaiheessa näin kipeä.
Vkonloppuna alkoi kurkkukipuilu, väsymys on kans ollut kaverina jo semmosen viikon. Viime viikolla joskus torstain seutuvilla alko närästää ja sitä ei oo ollu koskaan ennen! Ja ihan hirveitä röyhtäilyjä.. Hiljainen toivonkipinä ois, mutta jotenkin en vaan jaksais uskoa eka yrittämällä tärppiin. Koskahan sitä uskaltais alkaa testailla..?

Oli muuten jännä juttu, kävin viime viikon to siellä gynellä. Päällisin puolin kaikki olis vissiin ok, noin gynen silmällä katsottuna.. Gyne tokas vaan, että jos ei olla saatu mitään alulle marraskuuhun mennessä, niin sitten aletaan tutkiin. Oon tässä nyt kovasti ihmetellyt, että miksi ihmeessä näin aikaisessa vaiheessa jo sit tutkitaan (tietysti on hyväkin asia). En sit tiedä liittyiskö asia siihen mun klamydiataustaan.. Mene ja tiedä :D

Menipäs taas omanapailuks. SORRY! =)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeAgain
Negaa pukkas tänään aamulla kun testasin.. joten nyt toivotaan kuitenkin et täti pysyis huomiseen asti pois, et saadaan tarvittavat tutkimukset tehtyä ja koepalat otettua.. Sen jälkeen uutta kiertoa odotellen!
 
Luna85 toivotaan ettei siun kiertos kauheen pitkäks venähtäis, tai siis toivotaa ettei menkkoja kuuluis ollenkaan, vaan olis vuokralainen asettunu taloksi =)

kääkkis tyttövauvojen vaatteet on kyllä NIIIIN ihania, olis kiva saada sitte joskus edes yksi tyttö, prinsessa =)

Ambrosia85 mites siun oviksen pongailu on töissä sujunu? Joko on the päivä löytyny?

hintriikka Jokos siellä on testailtu??

AnnuLiisa sinul ei ainakaan oireita puutu, eli jos nuo ei jo raskaudesta puhu niin jo se on kumma, mistä ne sitte tulis???

ON: täällä ei oireita vielä mihinkään suuntaan, eli raskaana tässä nyt ei ainakaan olla. Sen verran, että menkkaolot on ehkäpä aluillaan. Toivon ettei tää kierto venyis ihan mahdottoman pitkäks, vaan jos menkat sais jo tällä viikolla alkamaan.
 
Markke Äh, mitenhän mä nyt noin sekotin. Jotenkin jonkun sun aiemman viestin luettuani käsitin, et ne tutkimukset oli tyyliin seuraavana päivänä. Mut tsemppiä huomiselle! :)

Sunflower :hug:

Muillekin negan saaneille pahoittelut. :hug:

Hintriikka Oikun jännittää sun puolesta! Kipinkapin testiä hakemaan ja sit tänne kertomaan tulos!!!

AnnuLiisallakin hyvin jännät ajat! Millon aattelit testailla?

Vauvan sukupuolesta oli ollut juttua. Meillä siis ennestään tyttö ja jotenkin toivoisin seuraavastakin tyttöä. Kolmas vois olla sit poika. ;) Mutta tottakai on aivan sama kumpi tulee, kunhan vain vauva tulee ja on terve. :)

).( Täällä tänään kp25/27-30. Eilen alko tuhruttelut, joten tällä kertaa odotettu täti taitaa saapua parin päivän sisällä kylään. Mä voin laittaa tädille pöydän koreaks niin teidän muiden ei tarvi häntä enää vieraaksi ottaa. Ei muuten tarvi tämän yhden kerran jälkeen tulla enää tännekään. ;) Ainut mikä mua vähän seuraavassa kierrossa huolettaa on se, et miten saadaan pupuilut osumaan oviksen aikaan. Mulla on opinnot loppusuoralla ja yhden harjoittelun joudun tehdä toisella paikkakunnalla. Oon koittanut vähän laskeskella mahdollista ovista ja voi olla, et se sattuu vähän huonosti.. Mut pitää sit vaan paahtaa päivittäin kotiin ja takas työharjotteluun. :D
 
Täällä palailtu viikonlopun vietosta ja kyllä ei ole kovin innokkaat fiilikset lähteä iltavuoroon ihanan viikonlopun jäljiltä. Alavatsan kipuilua on ollut lähes jatkuvasti koko viikonlopun ajan, hetkittäin jo meinasin särkylääkettä ottaa, mutta päätin kuitenkin vain kärsiä. Valkovuoto on ollut myös epätavallisen runsasta muutamana viime päivänä. Mitään muita oireita ei ainakaan vielä ole ilmestynyt. Tuo mahakipu kyllä on tuntunut sellaiselta menkkaoireilulta vahvasti.

Pahoittelut kaikille tädin kylään saaneille! Ja toivottavasti siltä nyt pian saataisi plussia myös ;)
 
markke tsemppiä huomiselle!!

Fiinaliina, just tossa hetki sitten tein ja eihän se viiva oo juuri mitään! Mietinkin tässä että kun sain esim kp 10 tuplasti vahvemman kun nyt että mitä hemmettiä? Nooh, ei auta hätääntyä, ehkä se tulee vaan normaalia myöhemmässä vaiheessa testiin :p

kuten lemontreekin tuossa totesi niin plussauutisia olisi kiva saada tähän pinoon :)
 
AmbrosiaItse mä noiden päivien kanssa tässä oon sekoillu. Nyt aloin taas laskee ja taitaakin olla dpo 3 tänään :D Tai sit se dpo2. Sekoilen nyt näiden kanssa, koska ovistestissä oli to iltana melkeinpä tasaväriset viivat, pe tuli sitten testiviiva vahvemmaks ku kontrolliviiva. Mut nyt olkoot se dpo2, se on varmaan lähimpänä totuutta. Pyllystä nuo ovistestit ja tulkitsemiset. Taas sitä muuten mennään vahvalla uskolla omaan raskautumiseen, ihan hullujen hommaa kyllä! Työnteostakaan ei meinaa tulla mitään kun pää niin sekaisin tämän vauva-asian kanssa...

Kiitos tsempeistä kaikille. Sitten pientä galluppia: Joko teillä nimet tiedossa tuleville lapsille? Itse ollaan siinä määrin pönttöjä, että nimi on valmiina niin tytölle kun pojallekin... Itse olen niin malttamaton (mikä ehkä viivyttää tätä raskautumishommaakin), etten voi edes käsittää miten joku voi odottaa siihen asti että vauva syntyy. Saati sitten että ei selvittäisi sukupuolta! Kaikki tieto tänne heti :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on jänniä päiviä yhdellä jos toisella, HYVÄ!!

Lasten nimiä ei meillä olla vielä mietitty, tietty joskus itse nitä pyörittelen mielessä, mutta luulen että niitä suunitellaan sitten enemmän kun/jos on tärppi käynyt!

Nyt kysymys: minä tein ihan ekaa kertaa elämässäni ovistestin tänä aamuna. No, sehän oli selkeä punainen viiva, ei niin vahva kun kontrolli, mutta selkeä kokonainen kuitenkin. MUTTA, koska kiertoni, tai ainakin ensimmäinen oli aika pitkä (36 pvää) niin eihän oviksen vielä pitäisi olla lähettyvilläkään?? Eli kuinka paljon ennen nuo testit rupeavat näyttämään hailakoita viivoja, ja missä ajassa sen pitäisi vahvistua?
En ensin ajatellut testata vielä, mutta limojen perusteella koitin kuitenkin...ja viiva tuli! Testaanko nyt sit päivittäin vai?

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Minmaria Joo, nyt jatkat testausta niin kauan, kunnes saat sen vahvimman viivan. Se on se LH-huippu ja siitä 24-36h kuluttua tapahtuu ovis. :)

Nimistä Meillä on jo ykkössuosikit tytölle ja pojalle. Ne on ollu mielessä jo pitkään ja seuraavalle lapselle tulee, ellei nyt käy niin et ei tunnu passaavan vauvalle. Mut siihen on pitkä aika vielä, kun pääsee oikeesti nimistä päättämään.

Kuulostaa siis hyvinkin tutulta Luna tuo malttamattomuus. Kertoo ehkä jotain sekin, et täällä mä vaan hengailen ja lasken kp:ta ku viimestä päivää, et pääsee ees sen yrityksen alottaan. Miten niin kaikkimullehetinyt? :D
 
Viimeksi muokattu:
Plussatuulia jännääjille!!! :)

Meillä on muodostunut tytölle nimi, josta ollaan yhtä mieltä ja joskus jopa puhutaan haaveissa olevasta lapsesta tällä nimellä. Pojan nimi on ollut myös mielessä, mutta mies ei ole sitä hyväksynyt ja lisäksi se ei soinnu ollenkaan tytön nimeen. Jos sattuisi poika tulemaan, niin kyllä alkais hikeä pukkaamaan välittömästi. Taivas, jos sukupuolta ei saisi tietoonsa ennen synnytystä! Ja vaikka nimet olisi valmiina, voihan käydä sillain, että nimi se ei välttämättä toimi ollenkaan kyseisen yksilön kohdalla... siis jos poika näyttää ehdottomasti Veikolta, niin sille annetaan silti nimeksi Matti, kun Matti oli kerran valmiiksi valittuna.
 
Hintriikka tuuthan heti sitten kertomaan tuloksen meillekin! Jännään täällä sun puolesta.. :)

Täällä odotellaan menkkoja saapuvaksi, mutta silti pieni toivon kipinä elää jossain syvällä.. Tässä kierrossa kuitenkin bongasin ovulaation ensimmäistä kertaa ja peiton alla oltiin juuri oikeaan aikaan.

Tsemppiä kaikille, lisää plussia vielä elokuulle! Eiks vaan? :)
 
Fiinaliina älä muuta sano! En tiedä, joko kroppa tekee tepposet tai sit oon tulossa oikeesti kipeeks. Tosin mikä tauti tekee näin pitkään tuloaan, niin en tiedä :D

Papunen84 tein tänään testin hätäpäissäni, apteekin 25mlU/ml.. Siinä oli mun mielestä (en oo ihan satavarma) mut ehkä joku haamujen isoäiti jostain kivikaudelta. Pieni toive elää. Teen aamulla uuden testin herkemmällä testillä. Ovistestillä kokeilin tuossa myös illalla ja se näytti hienoista plussaa. En nyt vielä riemusta kilju enkä oikein edes usko koko mahdollisuuteen.

Jännittää kyllä niin kovin!

Nimistä, meillä on valmiina nimet sekä tytölle että pojalle. Into piukeena niitä mietittiin melkein heti kun asiasta oltiin päätetty :LOL:
 
Heippa kaikille !

Täällä siis haaveillaan esikoisesta! Tiedä sitten kuinka kauan pysyykin vain haaveena. Ollaan vasta siinä tilanteessa, että oon lopettanut pillerit vajaat pari kk sitten. Odottelen, että oma kierto tästä tasaantuis. Kun viiminenkin pilleri oli syöty, tuli menkat niinkuin aina. N. 2,5 vk sen jälkeen tuli "menkat" jotka kestivät 2 h ja loppuivat siihen. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. Pitäis kiertokin laskea uusiksi ja opetella tuntemaan omaa kehoaan

Ei olla vielä "yrittämällä yrittämässä" vauvvaa vaikka siitä on kovasti ollut jo puhe, mutta eipä se haittaa vaikka sieltä sellainen pieni kirppu jo tulis <3 Kuulostaa ehkä hassulta, mutta päätettiin vuodenvaihteessa antaa luonnon hoitaa hommansa, eli silloin voisi jo yritystäkin olla pelissä!

Haluisin mielenkiinnosta seurailla muita, miten nopeasti haaveet käyvät toteen, vai tuleeko mutkia matkaan. Ja mikä parasta, haaveilla itse vauvasta ja "nauttia" vauvakuumeesta ! <3
 
Tiistai 21.8. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

jenni_noora(28).......kp 48/28...........yk 7.......... ?................ 1.
Mircea..............kp 41/29 ........ yk13 ........ya 12/10 .............. 1.

hintrikka.................kp 35/29-31 .........yk14......... ya5/11............ 1.
HopeAgain(36) ........kp 31/?............ yk 1 ........... ya 7/12 ......... 1.
Heiverö................kp 30/23..........yk 1............. ya 7/12............ 3.

Luna85(26).................kp 29/29-38..........yk 6............ 2/12 ........... 1.
Viljonkka (26).........kp 29/30-34.......yk 6............. ya 3/12............1.
Fiinaliina................kp 29/ ?...........yk1 ..............ya 7/12........... 1.
mavli....................kp 27/28 ..........yk 16 ...........ya 3/11 ............ ? .
AnnuLiisa..............kp 25/28-30........yk 1 ............. ya 8/12......... 1.
Mi&Ma(26)..............kp 24/? ...........yk 1..............ya 7/12.......... 1.
-PikkuMyy- ...............kp 24/36............... yk 7 ......ya 1/12....... 1.
Lemontree-86...........kp 23/25...............yk2 ........ya 7/12........... 1.
lady1979 (33)...........kp 23/28-30.........yk 6......... ya 12/11 ......... 1.
Pintsu..................... kp 22/? ...............yk 1 ........ya 8/12........... 1.
Chrissy72 ...............kp 22/26.................yk4.. ...ya 5/12..............
haave2................kp 22/28 .............yk 2 .........ya 7/12.............. 1.
Mathilda83.............kp 21/28-30 ........ yk2 ........ya 6/12 .............. 1.
panzkus..............kp 20/28-30 ........ yk4 ........ya 5/12 .............. 1.

Ambrosia85(27)...... kp 14/28-31 ........yk20 .....ya 10/10.......... 1.
Nompparelli(28) ......kp 13/26-42 .........yk7....... ya 11/2011......... 1.
kultsipallo...............kp 12/26-29..........yk1.......ya 8/12............1.
minmaria...............kp 11/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 11/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

miss_piggy (31v).... kp 5/38-66 .........yk 4 ......ya 03/12........ 1.
Sunflower11....... kp 3/24-28.........yk22.........ya 12/2010.........3.
Markke................. kp 1/30............yk3...........ya 6/12..........2.





Day Past Ovulation:
panzkus........dpo 6
Luna85.........dpo 3




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Markke
Isbla
piupiu
kääkkis
Lumihippu
Pionia
another




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14)






kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++
 
Viimeksi muokattu:
papunen hihi, lähdet töistä kotiin aina ''astutusmatkalle'' :D

Luna85 Tytölle on ollut nimi valmiina jo kauan ennen kuin edes ajattelin, että joskus lapsia hankin! Pojalle meillä on muutama kiva nimiehdotus, mutta mitään tarkkaa ei oo päätetty. Me ollaan miehen kanssa hätähousuja myöskin, tai siis lapsella ei oo vielä kiire kun tässä on kouluakin vielä toukokuuhun asti melko tiukasti jäljellä, mutta haaveilu ja suunnittelu on meille miehen kanssa ihan arkipäivää.

Annuliisa Mitkäs olot siellä?

jeennaa se haaveilu on kyllä ihanaa, tai siis ainahan voi tulla mutkia matkaan (monasti aina jotain mutkia ilmenee), mutta mie en ainakaan jaksa ressata, sitku tulee mutkia niin koitetaan niitä sitte suoristella, mut nyt kun niitä ei vielä toistaiseksi ole niin voi vaan haaveilla =)

Hintriikka Onnea plussasta, ihanaa <3
 

Yhteistyössä