Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Sunflower11
Onnea hintriikalle plussasta :)

2 päivää menny hirveissä kivuissa ja vuodoissa. Luulin että jo helpottais, mut ei :( Alko taas kivut ja varmaan vuotokin lisääntyy. Plaah.
No jos se tästä.

Nimistä, tytölle ois nimi valmiina kyllä :)
 
miss_piggy
Täälläki nuo menkat nyt vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu eikä loppua näy :vampire:
Täällä on täytelty työhakemuksia taas vaihteeks, ja kyllähän sinne vartijakoulutukseenki hakupaprut tuli laitettua... Kohta pitäs selvitä että pääseekö ees opiskelemaan.
Tosin heti hakemuksessa mainitsin että raskaaksi yritän tulla, joten saattaapi vaikuttaa pääseekö vai ei.
 
Hintriikka valtavasti onnea plussasta! :) Saatiinhan se plussa vihdoin tähän pinoon taas.

Täällä menkka oireilut hieman hellittäneet, enää ei turvota tai muutenkaan sen kummemmin alavatsa kipuile. Hieman sellainen olo vain on että kuin olisi alavatsalihakset kipeät/jumissa, vaikka en ole niitä mitenkään treenannut lähipäivinä. Tämä vauvakuumeilu vain on hieman piinaavaa, kun tuntuu että jokapaikassa näen raskaana olevia naisia tai pieniä vauvoja joille idioottimaisesti hymyilen kävellessäni yksin tuolla liikenteessä :D

Nimiasiasta. Jos tyttö tulee, niin sille on ainakin yksi nimi mahdollisesta kolmesta varma, pojalle puolestaan nimi vaihtoehtoja on monta, mutta yksi nimistä on molempien suvussa isovanhemmilla esiintynyt nimi.
 
Mulle voi pävittää Kp 1/30.. eli eli.. äskenhän tuo täti kylään tuli, joten tutkimuksen siirtyi viikolla eteenpäin, kun niitä ei voi kuukautisten aikana tehdä. Mut onneks vaa viikolla, sain jonkun peruutusajan ensi tiistaiksi!

Ja kovasti onnea hintriikalle!!! :heart:

Nyt vaan muillekin paaaljon plussatuulia.. tää jatkaa töitä ja hakkaa päätä seinään :headwall: kun ottaa nyt niin päähän ettei päässyt tänään sinne polille.. mut kiva taas huomata et tää kierto kutakuinkin kulkee tasaisesti! :|
 
Onnea plussasta :heart: Osaako joku auttaa mua? Olen nyt ekaa kertaa tikuttamassa ovista .. ja aloitin testaamisen eilen, siihen tuli viiva joka oli siis vaaleampi kuin testiviiva, mutta tänään aamulla testasin uudestaan ja siinä olikin vain yksi ainoa viiva ja sekin oli aikas himmeä |O MITÄ IHMETTÄ? onko ovulaatio tapahtunut jo aikaisemmin vai oliko tuo joku viallinen versio? huomenna tulee vasta postissa lisää tikkuja ! toivottavasti joku osaisi auttaa ! :heart:
 
Markke pahoittelut tädistä, mutta hyvä juttu tuo, että sait peruutusajan tutkimuksille. Ja onhan toikin hyvä juttu että kierto ei veny ja pauku ihan mahdottomiin :hug:

kultsipallo, ovistikku voi antaa vaihtelevasti sitä testiviivaa. Mullakin piirtyy läpi kierron poikkeuksetta aina jonkinlainen viiva. Mutta plussa se on vasta sitten kun on yhtä vahva kuin control-viiva.
Myös PCO (mikä mulla on) voi sotkea noita ovistestejä just tuolla että viivoja tulee ja menee.
Esim mulla oli kp10 tähän mennessä vahvin testiviiva (tänään tosin en vielä ole testiä edes tehnyt)..
 
Onnea Hintriikka, sitkeä yrittäminen palkitaan, mahtia :)!

Mulle vois päivittää tohon kierron pituuteen 29/30-34. On nyt muutama kierto venähtäny tonne 30+puolelle ja oviksesta päätellen tääki kierto on 34 pvää. Joten vielä joutuu jännäämään. Peukut muillekin jännäilijöillä pystyssä täällä! Vatsaa on täällä viillelly jo 4päivää (nyt siis dpo10) ja tänään on kyllä niin taas tätikipua, et eiköhän ne sieltä tuu...juuriki sit ma kun su lähetään kreikkaan :( ja mä oon vielä nykyään niin tosi kipee, ketuttaa!!
 
Viljonkka joskopa olis jotain muuta kipuilua!!

Tää oviksen testaus on kyllä hauskaa töissä.. testaus menee ok, mutta mäkin kun oon tämmönen testien kuvaaja ja aijaalinkin jakaja, niin se tuottaa jo vähän haasteita :LOL:
 
Kiitos päivityksestä ambrosia! Hyviä testailuja sinne, toivottavsti saat valotukset kohilleen ;)
joo pieni toivehan täällä elää, mutta toisaalta pelkään elätellä turhia toiveitakaa..ei auta ku odottaa ja vetää panadolia nassuun ;)
 
kääkkis
Hintriikka PALJON ONNEA :flower:

Jeennaa: Raskauduin esikoisesta juuri noin, että jätin vain pillerit pois ja yksiäkään kuukautisia ei ilmaantunut, koska raskauduin samantien ;) Nämä jälkimmäiset eivät ihan niin helposti tulleet, varsinkin viimeisen kanssa oli mutkikkaampaa ( 6kk tjottailua, 1 kuukautiset ( ! ) raskaus kiertopäivänä 74 )
 
  • Tykkää
Reactions: jeennaa
Hintriikka: Huikean paljon onnea!!! :flower:

kääkkis: Voi kumpa täälläkin kävisi noin!!

Oma napailua: Täällä kp22 ja tosiaan tuntemukset vaan lisääntyneet..Johtuvatko sitten ensimmäisistä viikoista ilman pillereitä vai siitä, että onkin käynyt niin onnekkaasti kuin kääkkikselle ekan kanssa. Elikkäs nyt on sitten n. viikon ollu nännin kipeinä ja sitten on ollu semmosta hieman etovaa oloa ja röyhtäyttäny (yleensä ei röyhtäytä koskaan)..Nyt vain sit jännäillään..Koskas niitä testejä kannattaa sit tehä? Kierron pituudesta ei siis oo mitään käryä, mut joskus 10 vuotta sitten oli aina n. 28 päivää.. Mietin et jos nyt oottelis johkin reiluun 30 päivään et tuleeko tätiä (mistä toi täti muuten tulee? siis nimitys?). Voisko näkyä silloin jos tärppi?
 
  • Tykkää
Reactions: jeennaa
miss_piggy
kultsipallo, ovistikku voi antaa vaihtelevasti sitä testiviivaa. Mullakin piirtyy läpi kierron poikkeuksetta aina jonkinlainen viiva. Mutta plussa se on vasta sitten kun on yhtä vahva kuin control-viiva.
Myös PCO (mikä mulla on) voi sotkea noita ovistestejä just tuolla että viivoja tulee ja menee.
Esim mulla oli kp10 tähän mennessä vahvin testiviiva (tänään tosin en vielä ole testiä edes tehnyt)..
Ambrosia: Missä vaiheessa kiertoa yleensä oot alkanu tikuttelemaan sitä ovista, tai monesko kiertopäivä? Ku mullahan kans näkyi se pco, ja oon aina saanu aika hämäriä tuloksia noilla ovistikuilla, niin mietin vaan että mikähän nyt sitte ois se oikea aika alkaa tikuttamaan..
Viimesin kierto oli 30 päivää, että kai se siinä main sitte tulee pyörimään kun noita terojakin syön..
Viimeks ku ovista koitin tikuttaa, ni tuli aika vahva viiva yhessä vaiheessa, mutta musta se ei kuitenkaan ollut vahvempi ku se testiviiva. Näkeekö sen toisen viivan oikeasti vahvempana sitte ku on ovulaatio, vai voiko ne olla esim. lähes samanvahvuisia? Typeriä kysymyksiä muttako mun ovis on hukassa:LOL:
 
Mä niin fiilistelen täällä! Ambro ihan mahtava juttu!!!

Pintsu mä odottaisin vielä muutamia päiviä ennen ku alkaisin testaamaan. Ja jos tulee nega, niin viikon? odotus ja jos tätiä ei kuulu ja oireet jatkuu, niin sitten uutta testiä!

Edit: omanapailu unohtui.... mulla on tänään melkein koko päivän ollut tosi kummallista vihlontaa (no vihloohan mulla joka päivä jostain kohtaa, mutta) siis alavatsassa vasemmalla puolella, pystyn paikallistamaan sen ihan tarkasti...
 
Viimeksi muokattu:
Whaaaaat??!! Ei tätiä tänäänkään:) Koskahan tohtis ruveta toiveita herättelemään?
Täällä on ollut puhetta tuosta että mitä sukupuolta toivoisi vauvan olevan. No mulle ei ole väliä,kumpi vain on ihana oli sitten tyttö tai poika tai vaikka molemmat:D Itsellä kun on nuo kaksi tyttöä niin mietiskelin että osaisinko edes ostaa poikien vaatetta:D:D:D En tied oonko innoissani vai peloissani kun ei menkkoja ole vielä tullut; innoissani siksi jos raskautuminen oliskin tapahtunut, ja peloissani siksi jos kroppani on vaan niin sekaisin kun edellinen kierto oli niin lyhyt ja nyt mennään reilusti edellisen kierron yli. Pillereitähän en siis ole syönyt moneen vuoteen.Lopetin kun ensimmäistä ruvettiin yrittämään. Siksi tuntuu niin pudolle että kierto yks kaks on oikukas.
 
  • Tykkää
Reactions: Mi&Ma
hintriikka oikein paljon onnea plussauksesta!! :heart:

jeennaa tervetuloa!

Markke pahoittelut tädistä, koskahan se oppis olemaan tulematta? :|

ambro mahtava juttu! Teilläkin niin pitkä odotus jo takana! :)

Fiinaliina kyselit oloja. Täytyy sanoa etten oikein tiedä, mahassa on nyt juilinut tosiaan viikonlopusta lähtien menkkamaisesti, mikä on kyllä ihan ihmeellistä. Tänään ja viime yönä valkkaria ollut ihan todella paljon ja samat menkkajuilimiset on kehissä. Testiin en saanut kuin viivanpaikan, mutta tajusin tässä illan tullen, että tein sellaisen sofin testin, jossa virtsan pitäis olla jäähtynyttä ainakin testiohjeiden mukaan.. Enhän mä aamulla yön valvoneena tätä asiaa muistanut. :kieh:

Omanapailut tulikin sit siinä samalla. Uutta testiä kehiin varmaan huomenna tai jos maltan, niin vasta vkonloppuna. No arvatkaa vaan, että maltanko :D
 
miss_piggy, mä oon tikutellut nyt (clomien kanssa) kp 10 -> ja ovis on ollu kp 14(-15). Ilman clomeja en ovuloi vissiin lainkaan joten niissä ilman clomeja on ollu aivan turha tikuttakaan :/
Ja viivat voi olla samanvahvusia ja monilla esim testiviivan toinen reuna on vaan vahvempi :)

Sitä mä eilen fiilistelin että jos menis asiat putkeen niin voisin vuoden päästä olla äiti! :heart:

jenni_noora, toivottavasti tuo tulosta terotauko =)


Lisäisin tuonne listaan merkinnät T, TT ja C näin ens alkuun. Kun täällä on näitä terojen käyttäjiä ja itse ainakin edusta clomeja, niin näkee sitten listalta suoraan jos on joku jotain valmistetta käyttää ja haluaa kysellä :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä