jasmin parhaat palat aamulypsyssä on jaajon ja vuorisen jorinat
jos et oo kuullu ni käy suomipopin sivuilla kuuntelemassa, hyvät naurut irtoo
hopeful86 mäkin tiedän sellasia ketkä käyttää keskeytettyä ehkäisykeinona ja olin kauhuissaan koska ne ei enää lisää lapsia halua missään tapauksessa :| ja varmaan toi jollain toimiiki ehkäisykeinona mut koska se ei oo luotettava ni ihmettelen niitä ketkä sitä käyttää jos vauvaa ei enää missään tapauksessa halua. netissä on ristiriitaista tietoa asiasta mut tässä aika hyvä lause mun mielestä:
"Touhutipat" eli Cowperin rauhasen erittämä luonnon oma liukaste ei ole siemennestettä. On esitetty, että touhutippojen mukana saattaisi olla siittiöitä ja myös on julkaistu tutkimuksia joiden mukaan näin ei ole. Tiedolla suuntaan tai toiseen ei ole kuitenkaan käytännön merkitystä, sillä ns. keskeytetyistä yhdynnöistä on tultu raskaaksi ja saatu sukupuolitauteja. Mari Koivunen, Sexpo säätiö 18.3.2004"
haaveilija87 älä turhaan jännitä miesgyneä, ne on mun mielestä melkeen vielä mukavampia kun naiset. meilläpäin ainaki yks ihan huippugyne joka on vuosikausia tehny tota hommaa ja todella osaa asiansa. kierukan laittoki oli sekunnissa ohi ja vaan vähän nippas. niin paljo niitä laittanu et rutiini jo hommaan ja meni hujauksessa. toivottavasti poisto on yhtä nopee B)
neliapinalle tervemenoa odottajiin, toivottavasti seurataan kohta perässä :wave:
mä lähen lenkittää koirat, hauskaa viikonloppua kaikille! :wave: