Tervetuloa uusille yrittäjille!
Iulina pahoittelut
verisestä pettymyksestä, mutta nyt sitten uusi kierto ja uudet mahdollisuudet!
Täällä kp 26, dpo 7. Täälläkin on aika rankkaa ketutusta ollut eilisestä lähtien. Kaikki ottaa päähän ja vaikea löytää jotain positiivista tästäkin päivästä. Kiukuttelin omalle miehellekin eilen ilman mitään syytä ja päivän kruunasi, kun esikoinen oksensi kaikki syömäänsä iltaruoat :headwall:
Ja eilen iltapäivällä ja illalla oli niin selvää menkkajomotusta, että olin jo satavarma, että täti tulee yönaikana. Mutta ainakaan tähän mennessä ei ole vielä ilmoitellut itsestään. Valkovuoto on edelleen oudon venyväistä ja kosteaa huomioonottaen kierron vaiheen. Tai sitten vaan kiinnitän siihen enemmän huomiota...
Latasin tuossa vähän aikaa sitten Fertility Friendin ja olen nyt sen mukaan seuraillut kierron kulkua. Onko jollain muullakin se käytössä? Siinä mm. juuri seuraillaan valkovuodon koostumusta kierron eri vaiheissa sekä kohdun napukan pehmeyttä/kovuutta ja aukioloa. Itse en ole koskaan löytänyt tuota kohdunsuuta. Jotenkin inhottaa mennä tunnustelemaan sinne
Mulla on muuten taaksepäin kallellaan oleva kohtu. Onko täällä kohtalotovereita?
Väsyttää ja energiaa ei tahdo löytyä juuri ollenkaan. Eilen illalla kirveli virtsarakkoa vähän siihen tyyliin kuin olisi virtsarakontulehdus. Tänä aamuna se tunne on onneksi pysynyt poissa.
Tupakoinnista, itse en tupakoi ja mieskin sai kuin saikin lopetettua puolisen vuotta ennenkuin esikoinen sai alkunsa. Eiköhän todennäköisempi hedelmöittyminen ja sikiön terveys ole tarpeeksi vahvoja motivaattoreita?!
Mitäpä jos vaikka aluksi koittaisit joka päivä polttaa yhden tupakan vähemmän?