Vauva 7 viikkoa ja taidan vetää kännit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskamutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon jo tämän puolentoista siiderin ansiosta rento kuin vetelä p*ska :D Ihana olo! Tuntuu että tuo kamala niskajumikin hellitti heti. Mä vaan hymyilen, mieskin on iloinen kun tää stressikimppu rentoutuu. Tää pikku kotikänni tekee hyvää kaikille. Eikä vauva oo ainakaan vielä kärsiny, hymyilee tos tyytyväisenä iskän sylissä.

ap, musta parempi on vetää rehellisesti ne "kalsarikännit" kuin esittää jotain täydellistä äitiä joka ei ota ja harrastaa kaikkea terveellistä ja sivistynyttä. Jollain toimii kirjastoreissu, toinen tarvii mäyriksen. Mutta tällä elämänkokemuksella sanon että ahdistuneimpia ovat ne hienot ja "täydelliset" suorittajaäidit.

^samaa mieltä. Ja mä olen just sellainen "uhrautuva äiti" etten jätä tuota lasta hetkeksikään silmistäni ja yritän koko ajan kaikkeni,k että tekisin kaiken oikein. On mulla nyt jo huono omatunto tästä, kun juon, mutta onneksi tuo orastava humala vähän korjaa asiaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
ap, musta parempi on vetää rehellisesti ne "kalsarikännit" kuin esittää jotain täydellistä äitiä joka ei ota ja harrastaa kaikkea terveellistä ja sivistynyttä. Jollain toimii kirjastoreissu, toinen tarvii mäyriksen. Mutta tällä elämänkokemuksella sanon että ahdistuneimpia ovat ne hienot ja "täydelliset" suorittajaäidit.

Peesi!!!

Ap, ota ihan rennosti vaan! Mä en kyllä kehtaa tätä edes sanoa, mutta oma vauvani taisi olla jopa pienempi kun vedin ekat kännit. En kokenut siitä huonoa omatuntoa ollenkaan.

Nyt vauva on 1,5 vuotias. Ihan terveeltä vaikuttaa, vaikka äiti on joskus vähän kännissä ollutkin. Ihan hyvä äiti olen mielestäni kuitenkin.

MÄ en ymmärrä, miksi alkoholista pitäs kieltäytyä sen jälkeen kun on saanu vauvan. Jos ennen olut/siideri/muu alkoholi maistui, niin miksei sitten vauvan saamisen jälkeen?

mä en osaisi ottaa kotona ilman seuraa. musta tuntuis tylsältä ja alkaisin muutaman juotuani soittelemaan seuraa. mä aina oikeesti ihmettelen näitä jotka voi ottaa kotonaan "turvassa".....mulla humahtaa aina tanssireissuksi :)

hei älkääs nyt! Kyllä itsekukin täällä ottaa tuopin jos toisenkin, ja ap, täällä yks mamma jonka täytyy päästä parin kuukauden välein nollaamaan just alkoholin voimalla että ymmärrän sua kyllä! Ja jos miehes hoitaa lasta ja antaa ruokaa niin anna mennä vaan!

heis =o) tä mutsi korkkas juuri ensimmäisen lonkeron, sen äijän mukaan tulosta ei si ookkaan enään mitn varmuutta mut käy tä näinkin.. jaksaakko saunoa yksin vai ei?