M
mona
Vieras
Mikäs siinä, saahan sitä välillä ottaa, mutta en kyllä kotona mäyristä jois. Lähe vaikka jonnekin kavereitten kaa istumaan iltaa ja tuulettumaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tietääkö kukaan monenko siiderin jälkeen voin vielä antaa vauvalle rintaa? Kahden, kolmen? Jos mies tuo vauvan rinnalle?
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mun muistin mukaan äidinmaidon alkoholipitoisuus on sama kuin muunkin kropan siinä ympärillä, ja poistuu samaa vauhtia kuin muualtakin..?
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:No se nyt vielä puuttuis, että olis samat prosentit kuin siinä pullossa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja apsi:No se nyt vielä puuttuis, että olis samat prosentit kuin siinä pullossa...![]()
Älä viitti, on sellaistakin palstalla väitetty
"Jos juot siideriä niin vauvasikin vetää kännit" :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Meemis:JOo, mut sen vauvan ei tosiaan tarvi olla kännisen äidin sylissä =) Siksi on sopimatonta imettää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no joo, mulla on tässä sekin että kaveripiiri on täynnä tuomitsijoita, joten ei ole ketään kenen kanssa lähteä. Eikä huvita lähtee baariin kun rintoja alkaa kivistää ja ovat parin tunnin päästä täynnä maitoa, pitäis pumpata baarin vessassa jne. Mä haluan vaan sen humalan tuoman rennon olon nyt. Kiva ollakotona vauvan lähellä vaikken syliin saa ottaakaan. Mä oon ihan oikeesti hyvä äiti.![]()
Aattele, mä ja kaveri aiheutettiin tiistaina traumat seitsemälle lapselle :'(Alkuperäinen kirjoittaja äippä:mäkin oon hyvä äiti ja silti tungin lapsen mummulaan ja päätin vetää ihan humalan tänään, lapsen isäkin liittyy myöhemmin seuraan. edellisestä kerrasta ei o ku kolmisen viikkoo aikaa. huonoja siis ollaan.
lapsikin on jo kuus, tiä missä terapioissa se joutuu alkaa ramppaan ku lapsuutensa muistaa, toivottavasti mummut maksaas..