Vauva 7 viikkoa ja taidan vetää kännit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskamutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no joo, mulla on tässä sekin että kaveripiiri on täynnä tuomitsijoita, joten ei ole ketään kenen kanssa lähteä. Eikä huvita lähtee baariin kun rintoja alkaa kivistää ja ovat parin tunnin päästä täynnä maitoa, pitäis pumpata baarin vessassa jne. Mä haluan vaan sen humalan tuoman rennon olon nyt. Kiva ollakotona vauvan lähellä vaikken syliin saa ottaakaan. Mä oon ihan oikeesti hyvä äiti. :)

Joskus se känni vain auttaa, kuhan ei jokaiseen pieneen vastoinkäymiseen sitä ota.
Lapsi on hyvässä hoidossa, maitoa riittää.
-Tosin maidon nousu saattaa yllättää muutaman oluen jälkeen, joten varaudu lypsyreissuun.

Anna mennä vaan.

Joskus kännit on ihan hyvä keino nollata pää. Kunhan ei tuu tavaksi.

Jos viduttaa tosissaan, ja tekee mieli vetää pää täyteen, niin joku kasvohoito tai kirjastossa piipahtaminen ei tosiaan auta :D

Ja koska maitoa on pakkasessa, korviketta kaapissa, ja lapsella isä joka hoitaa lasta, niin mikä estää?

Kotiin en jäisi - kivempaa olisi tavata kavereita ja parantaa heidän kanssaan maailmaa. Kotona saa olla muutenkin joka armas päivä.

joo voi se syöttää. Olisin vaan antanut vielä, kun olen tolkuissani. Juuri pumppaan tässä pulloon, yhden olen vasta juonut. Saa mies antaa vauvalle kun tuolta herää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tietääkö kukaan monenko siiderin jälkeen voin vielä antaa vauvalle rintaa? Kahden, kolmen? Jos mies tuo vauvan rinnalle?

Sä saat alkoholimyrkytyksen ennen kun sun äidinmaidon alkoholipitoisuus nousee sille tasolle, että siitä olisi vauvalle haittaa....

Mutta älä nyt missään kamalassa sössötyshumalassa imetä kuitenkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mun muistin mukaan äidinmaidon alkoholipitoisuus on sama kuin muunkin kropan siinä ympärillä, ja poistuu samaa vauhtia kuin muualtakin..?

Äidinmaidon alkoholipitoisuus on sama kuin veressä, juu.

Eli promilleja. Ei prosentteja, kuten siinä mitä äiti suuhunsa kaataa :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
No se nyt vielä puuttuis, että olis samat prosentit kuin siinä pullossa... ;)

Älä viitti, on sellaistakin palstalla väitetty :D

"Jos juot siideriä niin vauvasikin vetää kännit" :saint:

JOo, mut sen vauvan ei tosiaan tarvi olla kännisen äidin sylissä =) Siksi on sopimatonta imettää.

voi hyvä luoja ku täällä jaksetaan rutista ku ollaan niin pirun hyviä äitejä..

ota toki jos tuntuu että se tuntuu ny hyvältä, tuskin siitä sen isompaa morkkista saa =o) tuskinpa se tavaksi tulee hyvällä äidillä.

mäkin oon hyvä äiti ja silti tungin lapsen mummulaan ja päätin vetää ihan humalan tänään, lapsen isäkin liittyy myöhemmin seuraan. edellisestä kerrasta ei o ku kolmisen viikkoo aikaa. huonoja siis ollaan.
lapsikin on jo kuus, tiä missä terapioissa se joutuu alkaa ramppaan ku lapsuutensa muistaa, toivottavasti mummut maksaas..

toivotan todella hauskaa iltaa sulle =o) itse aijon nauttia ja saunoa kotosalla kans

Kuule ap, mulla oli samaan aikaan sama olo ja join. Tosin pumppasin tissit tyhjiksi ja kaadoin viemäriin kun rupes pakottaa, luoja sitä maitoa tulikin kun oli kaljaa kiskonut. Vauva sai korviketta. Ehkä yhden tai maksimissaan kahden kaljan jälkeen vielä imettäisin mutten sitten enää. Ja jos sä äkkiseltään otat niin ei se aamuyöstä oo vielä haihtunut. Ja vauva voi saada mahanpuruja. Antakaa sitä korviketta ja nollaa rauhassa ja tyhjennä alko-maidot viemäriin! Hauskaa iltaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Meemis:
JOo, mut sen vauvan ei tosiaan tarvi olla kännisen äidin sylissä =) Siksi on sopimatonta imettää.

Totta, humalainen on huono hoitaja vauvalle.

Toisaalta taas harva aikuinen nainen humaltuu yhdestä tai kahdesta siideristä, jotkut eivät vielä kolmesta tai neljästäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no joo, mulla on tässä sekin että kaveripiiri on täynnä tuomitsijoita, joten ei ole ketään kenen kanssa lähteä. Eikä huvita lähtee baariin kun rintoja alkaa kivistää ja ovat parin tunnin päästä täynnä maitoa, pitäis pumpata baarin vessassa jne. Mä haluan vaan sen humalan tuoman rennon olon nyt. Kiva ollakotona vauvan lähellä vaikken syliin saa ottaakaan. Mä oon ihan oikeesti hyvä äiti. :)

Kotikännäily on itseasiassa paljon parempi vaihtoehto kuin ravintolailta. Tulee useimmiten juotua paljon vähemmän ja hitaammin eikä välttämättä tule edes kunnon känniin, vaikka etukäteen olisi niin suunnitellutkin. Itsellä ainakin jää useimmiten iltaa varten varatuista siidereistä osa juomatta ja silti on ihan kiva ja rentoutunut olo. Eikä aamulla krapulaa välttämättä! En tosin ole juonut imetysaikana kuin kerran ja silloin kaikki lapsen saama maito oli etukäteen pumpattua, myös aamun pari ensimmäistä syöttöä. Ja isä hoisi vauvaa vielä aamullakin pääasiassa, ihan varmuuden vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
mäkin oon hyvä äiti ja silti tungin lapsen mummulaan ja päätin vetää ihan humalan tänään, lapsen isäkin liittyy myöhemmin seuraan. edellisestä kerrasta ei o ku kolmisen viikkoo aikaa. huonoja siis ollaan.
lapsikin on jo kuus, tiä missä terapioissa se joutuu alkaa ramppaan ku lapsuutensa muistaa, toivottavasti mummut maksaas..
Aattele, mä ja kaveri aiheutettiin tiistaina traumat seitsemälle lapselle :'(

Otettiin pari siideriä meillä kotona (lasten hereillä ollessa!) ja lähdettiin baariin kun miehet kotiutuivat töistä.

Mulla 5½ v ja 3½ v lapset, kaverilla viisi lasta ikähaarukassa 4 kk - 14 v.

Teki vaan mieli vetää lärvät. Edellisestä samanlaisesta mieliteosta olikin jo 6½ v aikaa. Ja vedettiinkin muuten lärvät. Kumpikaan meistä ei edes muista, miten ollaan kotiin tultu :xmas:

Ja väitän, että me ollaan erinomaisia äitejä :D

ei mua oikeesti haittaa, vaikka osa mut tuomitseekin. Mä uskon vakaasti olevani hyvä äiti ja se riittää, ei mua kukaan saa uskomaan mitään päinvastaista. :) Jotkut nollaa kirjastoreissuilla, mä nollaan kalsarikänneillä. :)