P
paskamutsi
Vieras
ihan kotona vaan. Mies ei juo mitään vaan hoitaa vauvaa. Mulla on ollut kova stressi perhejuttujen takia ja nyt vaan tuntuu siltä, että taidan juoda mäyräkoiran. Olkaa hyvät, haukkukaa huonoksi äidiksi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jos niin stressaa:niin lähde vaikka lenkille ja kävele tai juokse itsesi puhki, helpottaa stressiä paremmin kun känni ja huomennakin hyvä olo, mutta varo voit tulla riippuvaiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no kerroppa piika-äiti mitä vahinkoa mun vauvalleni tästä tulee? Vauvan rakas isi hoitaa lasta seuraavat 20 tuntia. Kokeeko lapsi kenties itsensä nyt hylätyksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no kerroppa piika-äiti mitä vahinkoa mun vauvalleni tästä tulee? Vauvan rakas isi hoitaa lasta seuraavat 20 tuntia. Kokeeko lapsi kenties itsensä nyt hylätyksi?
Ei hän itseään varmaankaan hylätyksi tunne, tai mistä minä sen tiedän.
Mutta että hän on syntynyt kotiin, jossa äiti ratkaisee stressinsä jo 7-viikkoisen pienen kanssa mäyräkoiralla, on minusta kiusallinen asia.
Eikö mitään muuta vaihtoehtoa oikeasti olisi? Elokuvailta, lenkkipolulle lähtö, kaverin luona käynti, kirjastossa piipahtaminen, taidenäyttely tai mikä tahansa asia, mikä sinut on tähän asti tehnyt onnelliseksi.