Vauva 7 viikkoa ja taidan vetää kännit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskamutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskamutsi

Vieras
ihan kotona vaan. Mies ei juo mitään vaan hoitaa vauvaa. Mulla on ollut kova stressi perhejuttujen takia ja nyt vaan tuntuu siltä, että taidan juoda mäyräkoiran. Olkaa hyvät, haukkukaa huonoksi äidiksi!

joo, pakkasessa on 5 dl äidinmaitoa. Jos ei riitä niin sit on vielä Nania. Mutta saahan sitä imettääkin jonkin verran muutaman oluen jälkeen? siis jos mies auttaa enkä itse kanna vauvaa?

niin lähde vaikka lenkille ja kävele tai juokse itsesi puhki, helpottaa stressiä paremmin kun känni ja huomennakin hyvä olo, mutta varo voit tulla riippuvaiseksi

Alkuperäinen kirjoittaja jos niin stressaa:
niin lähde vaikka lenkille ja kävele tai juokse itsesi puhki, helpottaa stressiä paremmin kun känni ja huomennakin hyvä olo, mutta varo voit tulla riippuvaiseksi

Tätä minäkin suosittelen! =)
Huomenna voi olla aika huono elämä...

Se kännien ottaminen ei kyllä kauheesti päätä nollaa :/ hetkellinen helpotus, jos sekään ja huomenna tuplaten jos ei triplaten pahempi olo... krapula ja sen takia kaikki tympii vielä enemmän!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kerroppa piika-äiti mitä vahinkoa mun vauvalleni tästä tulee? Vauvan rakas isi hoitaa lasta seuraavat 20 tuntia. Kokeeko lapsi kenties itsensä nyt hylätyksi?

Ei hän itseään varmaankaan hylätyksi tunne, tai mistä minä sen tiedän.
Mutta että hän on syntynyt kotiin, jossa äiti ratkaisee stressinsä jo 7-viikkoisen pienen kanssa mäyräkoiralla, on minusta kiusallinen asia.

Eikö mitään muuta vaihtoehtoa oikeasti olisi? Elokuvailta, lenkkipolulle lähtö, kaverin luona käynti, kirjastossa piipahtaminen, taidenäyttely tai mikä tahansa asia, mikä sinut on tähän asti tehnyt onnelliseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kerroppa piika-äiti mitä vahinkoa mun vauvalleni tästä tulee? Vauvan rakas isi hoitaa lasta seuraavat 20 tuntia. Kokeeko lapsi kenties itsensä nyt hylätyksi?

Ei hän itseään varmaankaan hylätyksi tunne, tai mistä minä sen tiedän.
Mutta että hän on syntynyt kotiin, jossa äiti ratkaisee stressinsä jo 7-viikkoisen pienen kanssa mäyräkoiralla, on minusta kiusallinen asia.

Eikö mitään muuta vaihtoehtoa oikeasti olisi? Elokuvailta, lenkkipolulle lähtö, kaverin luona käynti, kirjastossa piipahtaminen, taidenäyttely tai mikä tahansa asia, mikä sinut on tähän asti tehnyt onnelliseksi.

Jos bissee tekee mieli, siinä mitään kirjastoja kaipaa!!! Ja mitä sulle kiusallista on, jos joku tahtoo vetää brenkkua. Sillä vauvalla ON hoitaja!!!

Kiitos minua puolustaneille :) Minulla EI ole alko-ongelmaa, eikä tästä yhdestä kerrasta tule. Kai tässä on sitäkin, että kun on ollut pian 12 kk juomatta, niin tekee vaan mieli. Mä nyt juon ja huomenna kadun katkerasti, ei varmaan tuu juotua seuraavaan puoleen vuoteen taas.

sano vaan että haluat vain juoda ja silla siisti,en usko että jotain riitoja sukulaisten kans voi aiheutta niin kova stressi että pitää juoda.
Juo vaan,mikä väliä mikä ikä vauvalla on jos isi hoita,siis minusta ainakin se on ok,jos mieli tekis

Joo, känni voi toimia joskus, mutta itse menisin kylpylään päiväksi kellumaan veteen ja hoitoihin. OK, on kalliimpaa kuin mäyräkoira. AP, juo nyt edes jotakin parempaa kuin olut! Hyvää viiniä ja ihania juustoja, saa viinilläkin aikaan nollauksen ;)

Mulla ei ole onneksi tullut vielä moista hinkua, vaikka onkin raskautta edeltävältä ajalta jäänyt juotavaa taloon... Pitäisi olla tosi paljon maitoa meidän ahneelle pätkälle, se kun juo omaa maitoa pullosta, mutta mikään muu neste ei mene. Ei vesi edes helteellä, korvike ei millään ilmalla, kun ei ole tottunut makuun.

Minäkin join kotona, kun vauva oli parin kk:n ikäinen. Mies hoiti lasta, en koskenut lapseen sinä aikana, kun olin kännissä. Minusta tuo on ihan ok, kun laps ei ymmärrä viel mtn, ja jos isä selvinpäin hoitaa! :)