Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hih! Tiesinkin olevani vastenmielinen, mutta tämän perusteella taidan olla oikein supervastenmielinen olio, sillä tummennetuista löytyvät suosikkiesiintyjieni TOP5 ja muutama muu hyvä vielä päälle.

Et ehkä ihan super, mutta erittäin kuitenkin...

Jollekkin aikaisemmalle tähän samaan syssyyn.

näiden lisäksi löytyy kohtalaisen paljon muutakin, kuin klassista tai metallia... Esim Beatles, Hector, 80-90 luvun räp (osittain), reggae ja jopa konemusiikista löytyy hyviä artisteja.

Voisin ihan suoraan sanoa, että musiikki on yksi kohtalaisen suuri asia parisuhteessakin.
En pystyisi elämään ihmisen kanssa, joka kuuntelee top10 musiikkia, oli se sitten top10 suomalaiset "kun on niin paha olla" -kappaleet, tai top10 music television hits.

On olemassa monenlaisia ihmisiä, joitain arvostan joitain en. Suurinta osaa tällä palstalla keskustelevista en arvosta monestakaan syystä, ja olenkin sitä mieltä, mammaforum seulonnan suhteen, että keskiarvoltaan suomalaisella naisella ei ole omia mielipiteitä, ovat katkeria niille, joilla niitä on. Omaavat todella huonon itsetunnon, ja ovat todella sulkeutuneita elämänkatsomukseltaan. Kuvittelevat, että suomessa asiat ovat hyvin, kun ulkomaisissa lehdissäkin niin kerrotaan. Tuntevat kansallisylpeyttä kun suomi mainitaan josain ulkomaalaisessa ohjelmassa (esim conan). Ovat todella mustasukkaisia ja vainoharhaisia... listaa voisi jatkaa kohtalaisen pitkälle, mutta ehkäpä tässä tuli esille nämä omat ajatukseni valtaosasta... Ainiin... Ovat netissä todella kärkkäitä haukkumaan/herjaan/mustamaalaamaan jne ihmisiä, mutta kasvotusten eivät uskaltaisi sanoa poikkipuolista sanaa, koska silloin voi kasvot mennä...

"Sopulit eteenpäin mars"

Ja niille, joita tämä ei kosketa, niin älkää taantuko samalle tasolle valtaosan kanssa.
varmasti ymmärrätte seuraavan
"kunhan kuori ei vuoda, niin kaikki on hyvin"

Vielä nyt tänne perään, että täällä kirjoittelee Ihanaisen miekkonen omista mielipiteistään.

-LAR-

näiden lisäksi löytyy kohtalaisen paljon muutakin, kuin klassista tai metallia... Esim Beatles, Hector, 80-90 luvun räp (osittain), reggae ja jopa konemusiikista löytyy hyviä artisteja.

Voisin ihan suoraan sanoa, että musiikki on yksi kohtalaisen suuri asia parisuhteessakin.
En pystyisi elämään ihmisen kanssa, joka kuuntelee top10 musiikkia, oli se sitten top10 suomalaiset "kun on niin paha olla" -kappaleet, tai top10 music television hits.

-

Mä en voisi ikinä olla miehen kanssa, joka kuuntelee rappia, reggaeta tai konemusiikkia.

Musiikki on todella niin tärkeä osa elämääni, että tuollaisen miehen kanssa en vain voisi olla. Pitää olla yhteisiä kiinnostuksenkohteita, ja musiikin täytyy olla yksi niistä. Nuo edellämainitut musiikkityylit saavat karvat nousemaan pystyyn.

Mä en voisi ikinä olla miehen kanssa, joka kuuntelee rappia, reggaeta tai konemusiikkia.

Musiikki on todella niin tärkeä osa elämääni, että tuollaisen miehen kanssa en vain voisi olla. Pitää olla yhteisiä kiinnostuksenkohteita, ja musiikin täytyy olla yksi niistä. Nuo edellämainitut musiikkityylit saavat karvat nousemaan pystyyn.

Konemusiikki on parasta musiikkia ikinä!

Juuri näin.
Tämän takia me emme esimerkiksi varmasti pystyisi suhteeseen, koska musiikkimakumme törmäävät liian rankasti keskenään (en tosin tiedä mitä musiikkia kuuntelet, kun et sitä maininnut).
Toki suhteessa on paljon paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin musiikki. Asioistahan voi aina tehdä kompromisseja, itse en esimerkiksi kuuntele kotona konemusiikkia, kun toinen osapuoli ei siitä pidä...

Et sitten osaa vastata asialliseen kysymykseen.

Sun mielestä 'mitä välii?' on asiallinen kysymys ja sen tasoinen, että siihen edes viitsisi vastata? :D No, okei, vastataan sitten. Ei sillä oikeastaan ole väliä mitä muut kuuntelevat, mutta miksi sillä oli niin paljon väliä että tämä yksi halusi kertoa mitä kuuntelee? 'Mitä väliä' mun kommentilla oli niin paljon että sä jaksoit kimmastua siitä? 'Mitä väliä' tälläkään aloituksella on? Ei sillä ole yhtään 'enempää väliä' mutta kunhan kirjoitin huomioni.

Juuri näin.
Tämän takia me emme esimerkiksi varmasti pystyisi suhteeseen, koska musiikkimakumme törmäävät liian rankasti keskenään (en tosin tiedä mitä musiikkia kuuntelet, kun et sitä maininnut).
Toki suhteessa on paljon paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin musiikki. Asioistahan voi aina tehdä kompromisseja, itse en esimerkiksi kuuntele kotona konemusiikkia, kun toinen osapuoli ei siitä pidä...

Totta, kompromisseja voi tehdä, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti. En esimerkiksi valita, jos mieheni kuuntelee vaikka YUP:ta tai Absoluuttista nollapistettä, koska ne ovat jollain tapaa lähellä genrejä, joita itse kuuntelen. Jaksan kyllä kuunnella niitä, vaikka itse en ko. bändien levyjä koskaan ostaisi. Mutta esimerkiksi räppiä en jaksaisi kotonani kuunnella, en ikinä.

Jos mitään yhteistä musiikkimakua ei löytyisi, ei minun kohdallani suhteesta tulisi mitään. Keikoilla esimerkiksi käydään noin joka toinen viikonloppu, joten kyllä se aika ankeaksi menisi, jos puoliso ei koskaan haluaisi niille mukaan.

[QUOTE="juu";23395374]Sun mielestä 'mitä välii?' on asiallinen kysymys ja sen tasoinen, että siihen edes viitsisi vastata? :D No, okei, vastataan sitten. Ei sillä oikeastaan ole väliä mitä muut kuuntelevat, mutta miksi sillä oli niin paljon väliä että tämä yksi halusi kertoa mitä kuuntelee? 'Mitä väliä' mun kommentilla oli niin paljon että sä jaksoit kimmastua siitä? 'Mitä väliä' tälläkään aloituksella on? Ei sillä ole yhtään 'enempää väliä' mutta kunhan kirjoitin huomioni.[/QUOTE]

Siis missä kohtaa mä kimmastuin?

Niin mitä väliä mitä muut kuuntelee. Silti sä teit oletuksia etkä kestänyt sitä, että joku ihmettelee mitä väliä.

Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:

Cheek - ei kelpaa
Irina - ei kelpaa
Klamydia- menettelee
Kolmas Nainen - tykkään
Lauri Tähkä - ei kelpaa
Maija Vilkkumaa- menettelee
Mamba - tykkään
PMMP - menettelee
Popeda - tykkään
Yö - tykkään
Zen Cafe - menettelee

Mä olen siis kuvottava naisenkuvatus. Mutta en myöskään voi kuvitella seurustelevani miehen kanssa joka ei kykene kuuntelmaan noita bändejä joissa maininta tykkään.

Onneksi meitä on jokaiselle.

Okei, eli mä en ole kuvottava :D
Mä kun kuuntelen esim 20-luvun ja 50-luvun musiikkia ja covereita tuon ajan biiseistä. Mutta suosikkeihin kuuluu Turmion Kätilöt ja 2 Times Terror.
Myös klassinen ja j-pop/k-pop löytyy mun suosituimpien musalajien listasta :)

[QUOTE="juu";23395755]Okei, sä yrität provosoida ihan tahallasi... sori, ei tule tapahtumaan, saat tapelle keskenäs. :)[/QUOTE]

Ei jumalauta suoraan sanottuna. On se helvetin kumma, että kirjootan mä mitä tahansa ja miten tahansa niin aina joidenkin pässien mielestä mä vain provoan.

Olette te niin saatana täydellisiä kun kuvittelette voivanne kertoa mielipiteenne ja teilata multa ne.

Okei, eli mä en ole kuvottava :D
Mä kun kuuntelen esim 20-luvun ja 50-luvun musiikkia ja covereita tuon ajan biiseistä. Mutta suosikkeihin kuuluu Turmion Kätilöt ja 2 Times Terror.
Myös klassinen ja j-pop/k-pop löytyy mun suosituimpien musalajien listasta :)

Mullakin on aika vaihteleva musiikkimaku. Menee klassisesta popin ja iskelmän kautta heviin.

Enkä tee oletuksia ihmisistä musiikkimaun perusteella.

Totta kai, mutta jokaisesta genrestä löytyy hyviä ja huonoja bändejä. Esim. mainitsemani Metallica on genressään surkea sekä biisinkirjoitus- että soittotaidoiltaan.

Niin SUN mielestä, mutta onko tullut mieleen sellaanen, että se on vain sun mielipide eikä mikään totuus?

Sama koskee muuten miehiä. Ja etenkin miehiä, jotka kuuntelevat maija vilkkumaata tai irinaa. Oikeasti jos mies kertoo kuuntelevansa ko. solisteja, tietää heti, että parempi vaihtaa maisemaa.

Kirjoitinko että mä tekisin oletuksia musamaun perusteella? En :D Mä vastasin ap:n aloitukseen huumorilla.

Ei voi olla todellista. Ei ole eka kerta tällä palstalla kun ihmiset ei ymmärrä tuota tyhjää riviä tuossa välissä. Se on kappalejako ja sillä erotetaan asiat toisistaan.

Eli en missään kohtaa kirjoottanut sun tekevän oletuksia mistään.

Toistetaan nyt vielä kerran, että tässä ei ole kyse niinkään musiikista, kuin siitä että olen todennut kyseisiä bändejä/ artisteja kuuntelevat naiset vastenmielisiksi tapauksiksi. He olisivat vastenmielisiä siinäkin tapauksessa, että he eivät kuuntelisi tätä musiikkia. Jokin heitä kuitenkin yhdistää musiikkimaussa, kun nämä vältettävimmät naiset sattuvat kaikki kuuntelemaan juuri tuollaista musiikkia.

Ja sit tään tutkimuksen materiaalia yhdistää myös suhde suhun.

Onks tää ap ja Mikko yks ja sama vääntäjä täällä? Aika ankee musiikkimaku ihmisellä kuin ihmisellä jos on noin suppea. Enkä mä tajua oikeestaan tätä aloitusta ollenkaan. Joku äijä tulee vuodattamaan katkerana tänne millanen musamaku ollu exällään sun muuta :o

Yhteistyössä