Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;23395119:"Pokkaa sul on ainakin, se on käynyt selväksi..." *laulaa*
No just. Arvaa mikä mulla nyt soi päässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;23395119:"Pokkaa sul on ainakin, se on käynyt selväksi..." *laulaa*
No just. Arvaa mikä mulla nyt soi päässä.![]()
Hih! Tiesinkin olevani vastenmielinen, mutta tämän perusteella taidan olla oikein supervastenmielinen olio, sillä tummennetuista löytyvät suosikkiesiintyjieni TOP5 ja muutama muu hyvä vielä päälle.
näiden lisäksi löytyy kohtalaisen paljon muutakin, kuin klassista tai metallia... Esim Beatles, Hector, 80-90 luvun räp (osittain), reggae ja jopa konemusiikista löytyy hyviä artisteja.
Voisin ihan suoraan sanoa, että musiikki on yksi kohtalaisen suuri asia parisuhteessakin.
En pystyisi elämään ihmisen kanssa, joka kuuntelee top10 musiikkia, oli se sitten top10 suomalaiset "kun on niin paha olla" -kappaleet, tai top10 music television hits.
-
Mä en voisi ikinä olla miehen kanssa, joka kuuntelee rappia, reggaeta tai konemusiikkia.
Musiikki on todella niin tärkeä osa elämääni, että tuollaisen miehen kanssa en vain voisi olla. Pitää olla yhteisiä kiinnostuksenkohteita, ja musiikin täytyy olla yksi niistä. Nuo edellämainitut musiikkityylit saavat karvat nousemaan pystyyn.
Mä en voisi ikinä olla miehen kanssa, joka kuuntelee rappia, reggaeta tai konemusiikkia.
Musiikki on todella niin tärkeä osa elämääni, että tuollaisen miehen kanssa en vain voisi olla. Pitää olla yhteisiä kiinnostuksenkohteita, ja musiikin täytyy olla yksi niistä. Nuo edellämainitut musiikkityylit saavat karvat nousemaan pystyyn.
Et sitten osaa vastata asialliseen kysymykseen.
Onko muuten sovinisti parempi kuin feministi?![]()
Juuri näin.
Tämän takia me emme esimerkiksi varmasti pystyisi suhteeseen, koska musiikkimakumme törmäävät liian rankasti keskenään (en tosin tiedä mitä musiikkia kuuntelet, kun et sitä maininnut).
Toki suhteessa on paljon paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin musiikki. Asioistahan voi aina tehdä kompromisseja, itse en esimerkiksi kuuntele kotona konemusiikkia, kun toinen osapuoli ei siitä pidä...
Onko pakko olla jompi kumpi?
Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:
Cheek - ei kelpaa
Irina - ei kelpaa
Klamydia- menettelee
Kolmas Nainen - tykkään
Lauri Tähkä - ei kelpaa
Maija Vilkkumaa- menettelee
Mamba - tykkään
PMMP - menettelee
Popeda - tykkään
Yö - tykkään
Zen Cafe - menettelee
Mä olen siis kuvottava naisenkuvatus. Mutta en myöskään voi kuvitella seurustelevani miehen kanssa joka ei kykene kuuntelmaan noita bändejä joissa maininta tykkään.
Onneksi meitä on jokaiselle.
Siis missä kohtaa mä kimmastuin?
Niin mitä väliä mitä muut kuuntelee. Silti sä teit oletuksia etkä kestänyt sitä, että joku ihmettelee mitä väliä.
Okei, eli mä en ole kuvottava![]()
Mä kun kuuntelen esim 20-luvun ja 50-luvun musiikkia ja covereita tuon ajan biiseistä. Mutta suosikkeihin kuuluu Turmion Kätilöt ja 2 Times Terror.
Myös klassinen ja j-pop/k-pop löytyy mun suosituimpien musalajien listasta![]()
Totta kai, mutta jokaisesta genrestä löytyy hyviä ja huonoja bändejä. Esim. mainitsemani Metallica on genressään surkea sekä biisinkirjoitus- että soittotaidoiltaan.
Mullakin on aika vaihteleva musiikkimaku. Menee klassisesta popin ja iskelmän kautta heviin.
Enkä tee oletuksia ihmisistä musiikkimaun perusteella.
Kirjoitinko että mä tekisin oletuksia musamaun perusteella? EnMä vastasin ap:n aloitukseen huumorilla.
Toistetaan nyt vielä kerran, että tässä ei ole kyse niinkään musiikista, kuin siitä että olen todennut kyseisiä bändejä/ artisteja kuuntelevat naiset vastenmielisiksi tapauksiksi. He olisivat vastenmielisiä siinäkin tapauksessa, että he eivät kuuntelisi tätä musiikkia. Jokin heitä kuitenkin yhdistää musiikkimaussa, kun nämä vältettävimmät naiset sattuvat kaikki kuuntelemaan juuri tuollaista musiikkia.
Ei voi olla todellista. Ei ole eka kerta tällä palstalla kun ihmiset ei ymmärrä tuota tyhjää riviä tuossa välissä. Se on kappalejako ja sillä erotetaan asiat toisistaan.
Eli en missään kohtaa kirjoottanut sun tekevän oletuksia mistään.
Voi itku sua. Onko pakko kirjoittaa tuollaisia viestejä sit lainauksiin?
Voi elämä.
Opettele ymmärtämään kappalejako.Suosittelen monelle muulle samaa.
Ei mulla enää muuta tähän asiaan.
Kiitos ja hei.