Mulle ainakin on aina ollut tärkeää että mulla on kulloisenkin seurustelukumppanini kanssa ollut pääpirteittäin sama musiikkimaku. Tietty joitain poikkeuksia saa ja pitääkin olla, sillenhän sitä parhaiten oppii kuuntelemaan uusiakin artisteja/bändejä. Mä oon muutenkin niin jämähtänyt vanhoihin suosikkeiheni että ihan hyvää on tehnyt ottaa valikoimaan muutama uusikin.
Itse kuuntelen paljon 80-90-lukujen rap-musaa (Gangstarr, N.W.A., Nate Dogg, Sugarhill gang, De la soul, Nappy roots jne.), vanhaa soulia (Nina Simone, Aretha Franklin, Curtis Mayfield jne.), vanhaa rockia (Beatles, Jimi hendrix, Janis Joplin jne.) sekä uutta ns. neosoulia/r n' b-vaikutteista musaa (Macy Gray <3, Erykah Badu, vanha Outkast, Lauryn Hill jne.). Toki mullakin on muutama nolo artisti joista pidän, vanhat J. Karjalaisen biisit (varsinkin Mustat Lasit -yhtyeen kanssa levytetyt) on ihan loistavia, samoin tykkään Hectorin sanoituksista ja kaikista nolointa on, että alkuaikojen Rasmus (se funkahtava tyyli) on musta aika kurkoa kanssa.
En tiiä oonko juntti vai en, varmaan joittenkin mielestä.

Mutta sen mä sanon että Cheekin tai popedan kuuntelemista ei saa multa anteeks millään. Ja fintelligens kanssa, hrrrr yäk!