Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lista on hyvä, allekirjoitan väittämäsi. Mutta ainoa missä esitän vastalauseen on Popeda, sillä bändillä on hyviä biisejä, laulajalla karismaa. Muista olen samaa mieltä.

Tunnen juntihkoja ihmisiä, jotka kuuntelee noita artisteja. Ja tunnen ei-juntteja, jotka kuuntelee myös. Että vaikea sanoa..

Musta vastenmielisin ihminen on kuitenkin sellainen, joka esimerkiksi juntteja jotenkin toisen luokan kansalaisina ja on itse niiiin paljon parempi, fiksumpi ja vähän hei ymmärtää asioiden syvällisemmän merkityksen. Yök!

Niin, kyllähän nämä Lauri Tähkä, Vilkkumaa, Mamba, Popeda, Yö, Klamydia, Zen Cafe ovat yleisen tiedon mukaan junttia kamaa. Kolmas nainen ja PMMP taas eivät. Sitten tuo Cheek ei taas ansaitse edes kommentointia.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23393076:
Se onkin äärettömän uskottavaa että musiikkimies tulee mammapalstalle kertomaan millainen on vastenmielinen nainen.

No, onhan täällä takuuvarma yleisö, jossei kuuntelijoita muuten tahdo löytyä ;)

[QUOTE="Mikko";23393098]Eli kuuntelet listan artisteja.[/QUOTE]

En mitään listassa olevaa omista. Mutta en viitsi puhua mielikuvitusmiehille myöskään, joten ainoaan kanssas ei varmaan mitään keskustelua synny.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23393109:
En mitään listassa olevaa omista. Mutta en viitsi puhua mielikuvitusmiehille myöskään, joten ainoaan kanssas ei varmaan mitään keskustelua synny.

Ihan yhtä mielikuvituksellisia ovat nämä nimimerkkiprofiilit ja ihmiset niiden takana sekä heidän antama kuva itsestään.

[QUOTE="Helena";23392624]Tarkentaisitko millaisia piirteitä nämä "junttinaiset" omaavat? Monipuolisempia adjektiiveja kehiin.

Entä jos naine kuunatelee niin jazzia kuin Irinaa? :D[/QUOTE]

Etkö kapeakatseisena osaa vastata?

3 tapailua ja yksi ex-tyttöystävä. Nyttemmin tiedän paremmin ja selvitän tarpeeksi aikaisessa vaiheessa kuunteleeko nainen paskaa musiikkia. Lisäksi olen oppinut tulkitsemaan tätä junttimusiikkimaun taipumusta naisista tarkemminkin. Jos nainen asuu jossain sanotaanko alle 30 tuhannen asukkaan pikkukaupungissa, niin silloin pari levyllistä listan artistien musiikkia voidaan katsoa läpi sormien. Maalaisnaisella kyseinen synti voi johtua ympäristön pakottamista huonoista vaikutteista. Sen sijaan, jos esimerkiksi helsinkiläinen, tamperelainen tai turkulainen nainen kuuntelee em. listan musiikkia, niin se on heti hylsyyn. Ei selityksiä. Kaupunkilaisnainen, joka kuuntelee tuollaista musiikkia, osoittaa niin täysin haluavansa olla typerä ja vastenmielinen vaikkei edes ympäristö siihen sillä tavalla pakota kuin maalla.

Ihan mielenkiintoista luettavaa tämä sinun teksti :)

Onneksi miun ei tarvia välittää siun mielipiteestäsi musiikkimausta.:D

mitä yhteisiä ominaisuuksia näillä junttimusiikkia kuuntelevilla on? Eli miksi ne ovat niin vastenmieleisiä? esim. vaatteet, paino, tupakoiko vai ei, viihtyykö kapakoissa, luuleko olevansa viisas yms. Mikä tekee naisesta epäviehättävän? muuta kun musiikki...

Täytyy tunnustaa, että mullakin on eräänlainen "junttilista". Se pätee kyllä vaan musiikkijunttiuteen, ei koko ihmiseen. Mulle musiikki on kuitenkin niin tärkeää, että en pystyis välttämättä katsomaan läpi sormien, jos mies kuuntelee tiettyjä bändejä, esim. Metallicaa. En pidä tällaisia ihmisiä typerinä, mutta se on mulle varoitusmerkki joka sanoo, että ihminen ei tajua, mikä on oikeasti hyvää musiikkia. En voisi elää sellaisen ihmisen kanssa.

Täytyy tunnustaa, että mullakin on eräänlainen "junttilista". Se pätee kyllä vaan musiikkijunttiuteen, ei koko ihmiseen. Mulle musiikki on kuitenkin niin tärkeää, että en pystyis välttämättä katsomaan läpi sormien, jos mies kuuntelee tiettyjä bändejä, esim. Metallicaa. En pidä tällaisia ihmisiä typerinä, mutta se on mulle varoitusmerkki joka sanoo, että ihminen ei tajua, mikä on oikeasti hyvää musiikkia. En voisi elää sellaisen ihmisen kanssa.

Niin mullakin. En todellakaan voisi elää miehen kanssa, joka kuuntelee mitäänsanomatonta jenkkirokkia vailla munaa, teknoa, trancea tai rappia.

Ei ole käynyt mielessä, että musiikkimaku on yksilöllinen, eikä ole olemassa absoluuttisesti hyvää musiikkia? :D

Mulle ainakin on aina ollut tärkeää että mulla on kulloisenkin seurustelukumppanini kanssa ollut pääpirteittäin sama musiikkimaku. Tietty joitain poikkeuksia saa ja pitääkin olla, sillenhän sitä parhaiten oppii kuuntelemaan uusiakin artisteja/bändejä. Mä oon muutenkin niin jämähtänyt vanhoihin suosikkeiheni että ihan hyvää on tehnyt ottaa valikoimaan muutama uusikin.

Itse kuuntelen paljon 80-90-lukujen rap-musaa (Gangstarr, N.W.A., Nate Dogg, Sugarhill gang, De la soul, Nappy roots jne.), vanhaa soulia (Nina Simone, Aretha Franklin, Curtis Mayfield jne.), vanhaa rockia (Beatles, Jimi hendrix, Janis Joplin jne.) sekä uutta ns. neosoulia/r n' b-vaikutteista musaa (Macy Gray <3, Erykah Badu, vanha Outkast, Lauryn Hill jne.). Toki mullakin on muutama nolo artisti joista pidän, vanhat J. Karjalaisen biisit (varsinkin Mustat Lasit -yhtyeen kanssa levytetyt) on ihan loistavia, samoin tykkään Hectorin sanoituksista ja kaikista nolointa on, että alkuaikojen Rasmus (se funkahtava tyyli) on musta aika kurkoa kanssa. :D

En tiiä oonko juntti vai en, varmaan joittenkin mielestä. :) Mutta sen mä sanon että Cheekin tai popedan kuuntelemista ei saa multa anteeks millään. Ja fintelligens kanssa, hrrrr yäk!

Nygård on siinä rajoilla kuuluuko se listaan. Nygård on nykyään aika junttia, mutta se uusin biisi on kännissä ihan jees vaikka vähän juntti onkin, ja siis biitin (=musiikin) puolesta se on oikeasti aika hyvä. Lisäksi Nygårdilla oli silloin 2000-luvun alussa vähemmän juntit sanoitukset ja enemmän anarkiaa. Nygårdhan oli esillä ekan kerran 2000-luvun alussa.

Cheekillä taas on poikkeuksetta äärettömän typerät lyriikat, ja ne biititkin on ihan paskoja sen biiseissä. Cheek on Frederikiä ja Kari Tapiota räpättynä.

aika tarkkaan on aapee kuunnellut cheekiä :D

itse pidän popedasta ja yöstä, klamydiallakin jokunen hyvä biisi. jos olen juntti niin ei kiinnosta, onneks mulla jo mies niin ei tarvitse ressata tällä asialla :D

Mulle ainakin on aina ollut tärkeää että mulla on kulloisenkin seurustelukumppanini kanssa ollut pääpirteittäin sama musiikkimaku. Tietty joitain poikkeuksia saa ja pitääkin olla, sillenhän sitä parhaiten oppii kuuntelemaan uusiakin artisteja/bändejä. Mä oon muutenkin niin jämähtänyt vanhoihin suosikkeiheni että ihan hyvää on tehnyt ottaa valikoimaan muutama uusikin.

Itse kuuntelen paljon 80-90-lukujen rap-musaa (Gangstarr, N.W.A., Nate Dogg, Sugarhill gang, De la soul, Nappy roots jne.), vanhaa soulia (Nina Simone, Aretha Franklin, Curtis Mayfield jne.), vanhaa rockia (Beatles, Jimi hendrix, Janis Joplin jne.) sekä uutta ns. neosoulia/r n' b-vaikutteista musaa (Macy Gray <3, Erykah Badu, vanha Outkast, Lauryn Hill jne.). Toki mullakin on muutama nolo artisti joista pidän, vanhat J. Karjalaisen biisit (varsinkin Mustat Lasit -yhtyeen kanssa levytetyt) on ihan loistavia, samoin tykkään Hectorin sanoituksista ja kaikista nolointa on, että alkuaikojen Rasmus (se funkahtava tyyli) on musta aika kurkoa kanssa. :D

En tiiä oonko juntti vai en, varmaan joittenkin mielestä. :) Mutta sen mä sanon että Cheekin tai popedan kuuntelemista ei saa multa anteeks millään. Ja fintelligens kanssa, hrrrr yäk!

Tuletko vaimokseni :) Tässähän on nainen mikä kuuntelee musiikkia eikä mitään jonninjoutavaa paskaa.

Yhteistyössä