Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musiikkimies

Vieras
Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:

Cheek
Irina
Klamydia
Kolmas Nainen
Lauri Tähkä
Maija Vilkkumaa
Mamba
PMMP
Popeda

Zen Cafe

Muuten naisen musiikkimaulla ei ole mitään väliä, mutta kokemukseni mukaan, jos nainen kuuntelee useampaa tuosta listasta, niin kyseessä on niin vastenmielinen ja typerä ja juntti akka, ettei sellaisen seuraa kestä. Ei sitä seksinkään takia ihan kaikkeen pysty taipumaan.

Mun mielestäni sellanen ihminen joka ei ymmärrä et melkein jokaiselta artistilta/bändiltä voi löytyä 1-2 hyvää biisiä jos vaan viittii pitää ennakkoluulot aisoissa on vastenmielisen kapeekatseinen, oli kyseessä mies tai nainen.

Kuinkas suuri otanta sulla tässä on kyseessä? :D

3 tapailua ja yksi ex-tyttöystävä. Nyttemmin tiedän paremmin ja selvitän tarpeeksi aikaisessa vaiheessa kuunteleeko nainen paskaa musiikkia. Lisäksi olen oppinut tulkitsemaan tätä junttimusiikkimaun taipumusta naisista tarkemminkin. Jos nainen asuu jossain sanotaanko alle 30 tuhannen asukkaan pikkukaupungissa, niin silloin pari levyllistä listan artistien musiikkia voidaan katsoa läpi sormien. Maalaisnaisella kyseinen synti voi johtua ympäristön pakottamista huonoista vaikutteista. Sen sijaan, jos esimerkiksi helsinkiläinen, tamperelainen tai turkulainen nainen kuuntelee em. listan musiikkia, niin se on heti hylsyyn. Ei selityksiä. Kaupunkilaisnainen, joka kuuntelee tuollaista musiikkia, osoittaa niin täysin haluavansa olla typerä ja vastenmielinen vaikkei edes ympäristö siihen sillä tavalla pakota kuin maalla.

Mun mielestä noi ei oo pahimpia junttiuden merkkejä (vaikka itteeni noista kolahtaakin vaan PMMP). No okei... Tähkä on aika paha ja Klamydia :) heh, mutt pahempia ois ehkä just joku Reetu tms.

Mutt joo, kuten joku tossa edellä mainitsi niin useimmilla artisteilla on edes yksi hyvä biisi... tosin eikai sen takia tarvitse koko levyä ostaa. Makuasioitahan nämäkin on :D

Kaikki menee. Nainen saa kuunnella metallia, technoa, räppiä, klassista, tai vaikka NRJ-poppia. Ei tässä ole kyse niinkään musiikista, vaan siitä miten vastenmielisiä ne naiset lähes poikkeuksetta ovat jotka aloituksen listan mukaista kuuntelevat.
Okei. Ajattelin vain, että jos noin selkeitä ei-tapauksia, olisi myös kyllä-tapauksia, joita kuunteleva nainen olisi sinusta helposti/automaattisesti/kokemuksen mukaan hyvä tyyppi.

Okei. Ajattelin vain, että jos noin selkeitä ei-tapauksia, olisi myös kyllä-tapauksia, joita kuunteleva nainen olisi sinusta helposti/automaattisesti/kokemuksen mukaan hyvä tyyppi.

Jazzia kuuntelevissa naisissa on yleensä jotain kiinnostavaa. Samoin jos naiselle menee esimerkiksi progempi metalli, soul, r'n'b tai haastavampi elektroninen musiikki (ei mikään e-type), niin voi odottaa että naisessa on jotain kiinnostavaa. Nämä ovat kuitenkin paljon epävarmempia ja vaikeammin määriteltäviä kuin se, että tuon junttilistan musiikkia kuuntelevat naiset ovat totaalisen vältettäviä.

Mä en onneksi tarvi sun mielipidettäsi mun musiikkimaustani (vaikka listasta en kuuntele mitään). Mulle riittää että mun mies arvostaa mun musiikkimakuineni.

Eiku Klamydialla on yksi kappale jonka pojan kummit on omistaneet mun pojalle, sitä kyllä kuuntelen ja tykkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua ei kiinnosta muuten pätkääkään, arvostaako tuleva mieheni/arvostiko exäni musiikkimakuani. Tai itseasiassa arvostaako sitä ylipäänsä kukaan muukaan. Eikö tärkeintä ole, et itse arvostaa? Säälittävää, jos pitäisi toisten mukaan mennä jopa musiikin kuuntelussa. :D

Mepä kuuntelemme fiksun mieheni kanssa yhdessä noita artisteja ja rakastamme toisiamme. Tosi rakkaudella olen opettanut fiksun mieheni kuuntelemaan ja sietämään myöskin junttimusaa:D

Aika erikoista että juuri noiden yhtyeiden fanittaminen on junttia, mutta muuten kaikki käy :D Toisaalta kyllä ymmärrän, jos on tietty mielikuva ihmisestä musiikkimaun kanssa. Itse jotenkin karsastan niitä täysin hevimiehiä.. ja -naisia. On jäänyt sellainen mielikuva että ne on monesti niitä suomileijona tyyppejä ja joiden mielestä ihan kaikki on paskaa mistä he itse eivät tykkää; siis kaikki musiikki, tv-ohjelmat, leffat.. kaikki. Suvaitsemattomia siis ja monesti rasisteja. Tämä mielikuva on tullut facebookin kautta näiden hevareiden kommenteista (joku on tykännyt vaikka BB:stä ja siihen hevari kommentoi että vittu mitä paskaa) ja tykkäämisistä. Ennen facebookia kuvittelin näiden ihmisten olevan suht järkeviä, mutta ei..

Yhteistyössä