Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keiden toimesta on maailmassa käyty sotia?
Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:
Cheek
Irina
Klamydia
Kolmas Nainen
Lauri Tähkä
Maija Vilkkumaa
Mamba
PMMP
Popeda
Yö
Zen Cafe
Mä en ole edes nähnyt mitä sä kuuntelet, mutta kunhan nyt vain puutun tuohon miesten ylistämiseen ja palvontaan. Avaa silmät ja näe se todellisuus, että miehet osaa olla aivan helvetin paskoja.
Ei se ole sukupuolesta kiinni onko ihminen kusipää vai ei. Juoruavia selkäänpuukottajia löytyy niin naisista kuin miehistä.
Ja tosiaan kuten joku tuossa jo mainitti, niin ei ole tullut mieleen, että sussa olis jotakin vikaa kun et tule naisten kanssa toimeen?
Jos sinusta tämä keskustelu kertoo sen, että naiset ovat kieroja selkäänpuukottajia, niin selvä. Ehkä tämä keskustelu kannattaa lopettaa. Sitä vain jäin miettimään, että luulisi elämän olevan aika hankalaa, jos ei tule ollenkaan toisen sukupuolen kanssa toimeen. Suosittelen hieman avarakatseisuutta ja positiivista asennetta elämään.![]()
No se on totta että mulle musiikissa eniten merkitsee sanoma, ja tietenkin myös melodian on oltava kiva. Mutta jos mua nyt ihan ihmisenä aletaan analysoimaan, niin en mä mikään loistotyyppi ole. Aika epäsosiaalinen ja epäluuloinen ihminen, joka kuitenkin koittaa olla kaikille reilu, mutta yleensä mut väärinymmärretään koska oon hanakka pitämään mielipiteistäni kiinni ja sanon ne myös ihan suoraan välillä liiankin häpeilemättä.En varmaankaan ole pinnallinen, oon aina ollut heikkojen ja pienten puolella, tykkään esim. jutella kadulla spurgujen kanssa (jonkun niillekin pitää puhua) ja mulla on paljon erilaisia kavereita, joista osa vois jo ulkonäöllään karkoittaa normikansalaisen. Miehissä mua ei tippaakaan kiinnosta ulkonäkö, vaan luonne on tärkeempi. Naisten kanssa en yleensä tuu ees toimeen, koska suurin osa on kamalan kieroja ja itsekkäitä selkäänpuukottajia.
Sori, mutta kun sun tekstejä lukee niin ei tule mitään muuta mieleen kuin mies joka on katkeroitunut siitä kun ei saa pillua.![]()
Paraskin puhuja.
No mistä tuo sun katkeruus sitten johtuu?
Mä olen saanut helvetin paljon paskaa niskaan miehiltä, että en mä silti pidä jokaasta miestä täysin kusipäänä.
Oikiasti jotenkin naurettavaa yleistää ja haukkua kaikki tietyn sukupuolen edustajat.
No mistä tuo sun katkeruus sitten johtuu?
Mä olen saanut helvetin paljon paskaa niskaan miehiltä, että en mä silti pidä jokaasta miestä täysin kusipäänä.
Oikiasti jotenkin naurettavaa yleistää ja haukkua kaikki tietyn sukupuolen edustajat.
Ei kyse ollut siitä mitä mä kuuntelen, vaan siitä että sain kehun mieheltä jonka jälkeen akkalaua hyökkäs mun kimppuun.Kyllä mä tiedän että miehetkin osaa olla mulkkuja, en mä sitä ole missään vaiheessa kiistänyt. Olen sanonut että tulen heidän kanssaan helpommin toimeen, koska ovat suoraviivaisempia kuin naiset, jolloin mun ei tarvii miettiä ja puntaroida jokaista asiaa ennen kuin ne ulos suustani päästän tai miten käyttäydyn, jotta jälkeenpäin ne jutut ei muuttuisi ihan uudenlaisiksi.
Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, mussa on se vika että tuun miesten kanssa paremmin juttuun, ja jostain syystä se v*tuttaa joitain naisia ihan kamalasti.
Kauhee musalista....vastaavan vois kai tehdä miehiä ajatellen, mutta ei tuu mieleen mitään ;-)
Hupaisaa on kylläkin parisuhteessa musamakujen "yhdistäminen" eli kuunnellaan autossa matkalla mummolaan isä+pojan musaa ja välillä äidin musaa kähinän siivittämänä.
Mä tykkään Septemberistä, kaikenmaailman clubihiteistä, kevyestä teknosta (?). U2 meitä yhdistää sentään.
Mies tykkää Kentistä (no määki vähän...), Metallicasta, Red Hot Chili Peppersistä jne.