Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mikko";23394283]Tässä mitään egoa kasvatella, kerron vain miten minä tämän maailman näen ja koen. Kukaan ei ole täydellinen, mutta jos kaikki helvetin draamat ja sekoilut johtuvat yleensä naisista niin pitäisikö minun valehdella. Yhtäkin naista kiusattiin niin paljon toisten naisten kohdalta, että muutti tässä vähän aikaa sitten pois paikkakunnalta. Tämä nainen oli oikeasti helvetin hyvä tyyppi, mutta kun alkoi se juoruaminen ja huhujen levittely niin ei saatu siihen loppua vaikka yritettiin.[/QUOTE]

Keiden toimesta on maailmassa käyty sotia?

Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:

Cheek
Irina
Klamydia
Kolmas Nainen
Lauri Tähkä
Maija Vilkkumaa
Mamba
PMMP
Popeda

Zen Cafe

Eli suoraan sanottuna sulle kelpaa jonkin sortin hevarit tai klassisen musiikin kuuntelijat ;) Tiuo lista on sellanen nimettäin, että aika moni naisista sekä miehistä Suomessa tuosta tykkäävät. Kaikkihan ovat suomalaisbändejä, mitkä menevät niin nuoreen kuin vanhempaan makuun sekä rokkiin/poppiin ja iskelmään. Kuuntelijoita löytyy.

Näin ollen luultavasti löydät myös yhtä monta kivaa tyyppiä, jotka kuuntelee jotain tuosta listasta. Sattumoisin ne eivät ole vain olleet kiinnostuneita sinusta. Tämä on vähän sama homma kuin että sairaanhoitaja+insinööripareja on paljon..koska molempia on paljon.

[QUOTE="Mikko";23394395]Tämä on näitä feministiargumentteja, en jaksa. Netissä on kumottu nämä teidän perusväittämät, en muista ulkoa miten ne meni. Mutta käy googlettamassa niin ehkäpä ne löytyy.[/QUOTE]

Sori, mutta kun sun tekstejä lukee niin ei tule mitään muuta mieleen kuin mies joka on katkeroitunut siitä kun ei saa pillua. :D

Sori, mutta kun sun tekstejä lukee niin ei tule mitään muuta mieleen kuin mies joka on katkeroitunut siitä kun ei saa pillua. :D

Tämäkin on teidän yksi taktiikka, sä et saa pillua ja lopeta ruikuttaminen. Miten tämä liittyy keskusteluun, no ei mitenkään yrität vain häpäistä minua muiden silmissä, luulet sillä tekeväsi minun juttuni merkityksettömäksi. Saat varmasti kohta itkupotkuraivarit ja odotat jotain valkoista ritaria joka pelastaa sinut.

You’re bitter!”
“You need to get over your anger at women.”
“You are so negative!”

“You need to get over your fear.”
“Step up and take a chance like a man!”
“You’re afraid of a strong woman!”

Stop whining!”
“Get over it!”
“Suck it up like a man!”
“You guys don’t have it as nearly as bad as us women!”
“You’re just afraid of losing your male privileges.”
“Your fragile male ego …”
“Wow! You guys need to get a grip!”

Grow up!”
“You are so immature!”
“Do you live with your mother?”
“I’m not interested in boys. I’m interested in real men.”
“Men are shirking their God-given responsibility to marry and bear children.”

You guys are scary.”
“You make me feel afraid.”

You’re one of those right-wing wackos.”
“You’re an extremist”
“You sound like the KKK.”
“… more anti-feminist zaniness

Are you gay?”
“I need a real man, not a sissy.”
“You’re such a wimp.”

I’m not like that!”
“Stop generalizing!”
“That’s a sexist stereotype!”

You misogynist creep!”
“Why do you hate women?”
“Do you love your mother?”
“You are insensitive to the plight of women.”
“You are mean-spirited.”
“You view women as doormats.”
“You want to roll back the rights of women!!”
“You are going to make me cry.”

You’re unstable.”
“You have issues.”
“You need therapy.”
“Weirdo!”

“You are so materialistic.”
“You are so greedy.”

If you didn’t go after bimbos, then …”
“How can you be so shallow and turn down a single mother?”

“I bet you are fat and ugly.”
“You can’t get laid!”
“Creep!”
“Loser!”
“Have you thought about the problem being you?”

“Stop being so negative.”
“You are so cynical.”
“If you refuse to have relationships with women, then you are admitting defeat.”
“C’mon! Men are doers, not quitters.”

No woman will marry you with that attitude.”
“Creeps like you will never get laid!”

[QUOTE="juu";23394430]Eli suoraan sanottuna sulle kelpaa jonkin sortin hevarit tai klassisen musiikin kuuntelijat ;) Tiuo lista on sellanen nimettäin, että aika moni naisista sekä miehistä Suomessa tuosta tykkäävät. Kaikkihan ovat suomalaisbändejä, mitkä menevät niin nuoreen kuin vanhempaan makuun sekä rokkiin/poppiin ja iskelmään. Kuuntelijoita löytyy.

Näin ollen luultavasti löydät myös yhtä monta kivaa tyyppiä, jotka kuuntelee jotain tuosta listasta. Sattumoisin ne eivät ole vain olleet kiinnostuneita sinusta. Tämä on vähän sama homma kuin että sairaanhoitaja+insinööripareja on paljon..koska molempia on paljon.[/QUOTE]

Häh? Siis muuta musiikkia ei ole olemassa kuin Suomirock, hevi ja klassinen? Aika paljosta olet jäänyt paitsi.

Mä en ole edes nähnyt mitä sä kuuntelet, mutta kunhan nyt vain puutun tuohon miesten ylistämiseen ja palvontaan. Avaa silmät ja näe se todellisuus, että miehet osaa olla aivan helvetin paskoja.

Ei se ole sukupuolesta kiinni onko ihminen kusipää vai ei. Juoruavia selkäänpuukottajia löytyy niin naisista kuin miehistä.

Ja tosiaan kuten joku tuossa jo mainitti, niin ei ole tullut mieleen, että sussa olis jotakin vikaa kun et tule naisten kanssa toimeen?

Ei kyse ollut siitä mitä mä kuuntelen, vaan siitä että sain kehun mieheltä jonka jälkeen akkalaua hyökkäs mun kimppuun. :) Kyllä mä tiedän että miehetkin osaa olla mulkkuja, en mä sitä ole missään vaiheessa kiistänyt. Olen sanonut että tulen heidän kanssaan helpommin toimeen, koska ovat suoraviivaisempia kuin naiset, jolloin mun ei tarvii miettiä ja puntaroida jokaista asiaa ennen kuin ne ulos suustani päästän tai miten käyttäydyn, jotta jälkeenpäin ne jutut ei muuttuisi ihan uudenlaisiksi.

Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, mussa on se vika että tuun miesten kanssa paremmin juttuun, ja jostain syystä se v*tuttaa joitain naisia ihan kamalasti.

Jos sinusta tämä keskustelu kertoo sen, että naiset ovat kieroja selkäänpuukottajia, niin selvä. Ehkä tämä keskustelu kannattaa lopettaa. Sitä vain jäin miettimään, että luulisi elämän olevan aika hankalaa, jos ei tule ollenkaan toisen sukupuolen kanssa toimeen. Suosittelen hieman avarakatseisuutta ja positiivista asennetta elämään. :)

Mäki suosittelen opettelemaan ymmärtämään mitä tarkoittaa suurin osa, jotkut ja yleensä. :)

No se on totta että mulle musiikissa eniten merkitsee sanoma, ja tietenkin myös melodian on oltava kiva. Mutta jos mua nyt ihan ihmisenä aletaan analysoimaan, niin en mä mikään loistotyyppi ole. Aika epäsosiaalinen ja epäluuloinen ihminen, joka kuitenkin koittaa olla kaikille reilu, mutta yleensä mut väärinymmärretään koska oon hanakka pitämään mielipiteistäni kiinni ja sanon ne myös ihan suoraan välillä liiankin häpeilemättä. :D En varmaankaan ole pinnallinen, oon aina ollut heikkojen ja pienten puolella, tykkään esim. jutella kadulla spurgujen kanssa (jonkun niillekin pitää puhua) ja mulla on paljon erilaisia kavereita, joista osa vois jo ulkonäöllään karkoittaa normikansalaisen. Miehissä mua ei tippaakaan kiinnosta ulkonäkö, vaan luonne on tärkeempi. Naisten kanssa en yleensä tuu ees toimeen, koska suurin osa on kamalan kieroja ja itsekkäitä selkäänpuukottajia.

Ou, jees sinä ihana ihminen.
Olen niin samoilla linjoilla tämän kanssa.
Tosin musiikista menee oikeastaan kaikki muu, paitsi oopperat.

[QUOTE="Mikko";23394492]Tämäkin on teidän yksi taktiikka, sä et saa pillua ja lopeta ruikuttaminen. Miten tämä liittyy keskusteluun, no ei mitenkään yrität vain häpäistä minua muiden silmissä, luulet sillä tekeväsi minun juttuni merkityksettömäksi. Saat varmasti kohta itkupotkuraivarit ja odotat jotain valkoista ritaria joka pelastaa sinut.[/QUOTE]

No mistä tuo sun katkeruus sitten johtuu?

Mä olen saanut helvetin paljon paskaa niskaan miehiltä, että en mä silti pidä jokaasta miestä täysin kusipäänä.

Oikiasti jotenkin naurettavaa yleistää ja haukkua kaikki tietyn sukupuolen edustajat.

Kauhee musalista....vastaavan vois kai tehdä miehiä ajatellen, mutta ei tuu mieleen mitään ;-)

Hupaisaa on kylläkin parisuhteessa musamakujen "yhdistäminen" eli kuunnellaan autossa matkalla mummolaan isä+pojan musaa ja välillä äidin musaa kähinän siivittämänä.

Mä tykkään Septemberistä, kaikenmaailman clubihiteistä, kevyestä teknosta (?). U2 meitä yhdistää sentään.
Mies tykkää Kentistä (no määki vähän...), Metallicasta, Red Hot Chili Peppersistä jne.

[QUOTE="Mikko";23394395]Tämä on näitä feministiargumentteja, en jaksa. Netissä on kumottu nämä teidän perusväittämät, en muista ulkoa miten ne meni. Mutta käy googlettamassa niin ehkäpä ne löytyy.[/QUOTE]

Voi hyvää päivää...

:D

Ei kyse ollut siitä mitä mä kuuntelen, vaan siitä että sain kehun mieheltä jonka jälkeen akkalaua hyökkäs mun kimppuun. :) Kyllä mä tiedän että miehetkin osaa olla mulkkuja, en mä sitä ole missään vaiheessa kiistänyt. Olen sanonut että tulen heidän kanssaan helpommin toimeen, koska ovat suoraviivaisempia kuin naiset, jolloin mun ei tarvii miettiä ja puntaroida jokaista asiaa ennen kuin ne ulos suustani päästän tai miten käyttäydyn, jotta jälkeenpäin ne jutut ei muuttuisi ihan uudenlaisiksi.

Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, mussa on se vika että tuun miesten kanssa paremmin juttuun, ja jostain syystä se v*tuttaa joitain naisia ihan kamalasti.

Meillä on selvästi näkemyseroja. Sinun mielestäsi "akkalauma hyökkäsi kimppuusi", minun mielestäni taas kommentoin sinun kirjoitustasi ihan vain sen takia, että kerroit "suurimman osan naisista olevan kieroja ja selkäänpuukottajia". Se kuulosti niin huvittavalta ja katkeralta kommentilta, että oli pakko osallistua keskusteluun.

Kauhee musalista....vastaavan vois kai tehdä miehiä ajatellen, mutta ei tuu mieleen mitään ;-)

Hupaisaa on kylläkin parisuhteessa musamakujen "yhdistäminen" eli kuunnellaan autossa matkalla mummolaan isä+pojan musaa ja välillä äidin musaa kähinän siivittämänä.

Mä tykkään Septemberistä, kaikenmaailman clubihiteistä, kevyestä teknosta (?). U2 meitä yhdistää sentään.
Mies tykkää Kentistä (no määki vähän...), Metallicasta, Red Hot Chili Peppersistä jne.

Eli teille kelpaa kaikki musa joka on suosittua...

Yhteistyössä