Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä sinä tiedät, mikä on "naisen luonne"? Anteeksi nyt, mutta asetat itsesi aika naurettavasti jalustalle toteamalla näin, ja vielä lisäämällä, että itsehän et ole lainkaan sellainen, koska olet lähinnä miesten seurassa. Ehkä siinä omassa käytöksessä on enemmän miettimisen varaa, jos ei tosiaan tule lainkaan naisten kanssa toimeen. Naiset eivät ole mikään yksi massa.

Siis millä sä luet? Perssilmällä? :D Enkös mä juuri kirjoittanut "Olisin varmaan itsekin ihan samanlainen jos en olisi enemmän miespuolisten kanssa tekemisissä. Enkä mäkään täydellinen nainen ole, osaan mäkin olla (huomattavan) kiero ja puhua paskaa muista jos niikseen tulee." Eli myönsin että osaan olla samanlainen, mutta kun ei tarvitse jos ei naisten kanssa ole juurikaan tekemisissä. Suurimmaksi osaksi olen huomannut että 90% miehistä ajattelee että oon tosi ihana ihminen ja taas 90% naisista ajattelee että oon kamala ärsyttävä ämmä, ja itse luulisin ettei naiset siedä mua juuri sen takia että tuun niin paljon luontevammin juttuun miesten kanssa. Joka taas johtuu kateudesta jne... Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Mutta tosiasia on, että ihminen on aika rajoottunut jos musiikkimaun perusteella arvioi minkälaanen ihminen on ja sen takia ei halua tutustua mahdollisesti aivan mahtavaan ihmiseen.

En mäkään tykkää kaikkien kaverien kans just samasta musiikista, mutta meillä on olemassa muutakin kuin musiikki meidän välillä.

Joo, se on ihan totta, ja mustakin on typerää tuomita ihmiset vaan musiikkimaun perusteella. Itsekin totesin tuossa aiemmin, että yhteneväinen musiikkimaku merkitsee mulle parisuhteessa melko paljon, mutta ei tosiaan kaikkea kaikissa suhteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja cheek on söpö;23393989:
Kyllä kuule miehistäkin löytyy ihan samallalailla kuin naisistakin. Ei ne mitään ihmeolentoja ja pyhimyksiä ole tämän suhteen. Niillä ne asiat tulee vaan usein vähän erilailla ilmaistuksi kuin naisilla.....

Minulla on satoja kavereita, jos siltä pohjalta voi lähteä niin ei pidä paikkaansa. Me emme ruodi näitä juttuja niinkuin te naiset, uskokaa pois. Kyllä meillä mielipiteitä ihmisistä on, mutta touhu on aika helvetin kilttiä naisten menoon verrattuna. Kännissä joku ehkä avautuu vähän enemmän, mutta yleensä tätä avautujaa hävettää jo seuraavana aamuna.

Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:

Cheek
Irina
Klamydia
Kolmas Nainen
Lauri Tähkä
Maija Vilkkumaa
Mamba
PMMP
Popeda

Zen Cafe

Muuten naisen musiikkimaulla ei ole mitään väliä, mutta kokemukseni mukaan, jos nainen kuuntelee useampaa tuosta listasta, niin kyseessä on niin vastenmielinen ja typerä ja juntti akka, ettei sellaisen seuraa kestä. Ei sitä seksinkään takia ihan kaikkeen pysty taipumaan.

Ai... musta toi lista kertoo vaan, että se akka on 35-45v...

Alkuperäinen kirjoittaja cheek on söpö;23393989:
Kyllä kuule miehistäkin löytyy ihan samallalailla kuin naisistakin. Ei ne mitään ihmeolentoja ja pyhimyksiä ole tämän suhteen. Niillä ne asiat tulee vaan usein vähän erilailla ilmaistuksi kuin naisilla.....

Niin aivan. :) Erilainen ilmaisu ja käyttäytyminen tässä olikin se avainsana, kiva että ymmärsit. Jos miehet juoruilee, ne puhuu edes pääpiirteittään totta, mutta kertoo ehkä salaisuuksia eteenpäin varsinkin jos erikseen ei mainita ettei saa kertoa kellekään, mutta naisilla on paha tapa paisutella, muunnella ja keksiä juttuja omaksi edukseen. Tämä on siis vain mun kokemus, en pakota ketään muuta näin ajattelemaan. :)

Siis millä sä luet? Perssilmällä? :D Enkös mä juuri kirjoittanut "Olisin varmaan itsekin ihan samanlainen jos en olisi enemmän miespuolisten kanssa tekemisissä. Enkä mäkään täydellinen nainen ole, osaan mäkin olla (huomattavan) kiero ja puhua paskaa muista jos niikseen tulee." Eli myönsin että osaan olla samanlainen, mutta kun ei tarvitse jos ei naisten kanssa ole juurikaan tekemisissä. Suurimmaksi osaksi olen huomannut että 90% miehistä ajattelee että oon tosi ihana ihminen ja taas 90% naisista ajattelee että oon kamala ärsyttävä ämmä, ja itse luulisin ettei naiset siedä mua juuri sen takia että tuun niin paljon luontevammin juttuun miesten kanssa. Joka taas johtuu kateudesta jne... Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Ehkä tosiaan kannattaa miettiä onko itsessä jotain vikaa, jos ei osaa tulla kokonaisen sukupuolen kanssa toimeen. Mikähän mua vaivaa, kun en ole kohdannut mitään kieroja selkäänpuukottajia, vaikka paljon naisia tunnenkin.

[QUOTE="Mikko";23394026]Minulla on satoja kavereita, jos siltä pohjalta voi lähteä niin ei pidä paikkaansa. Me emme ruodi näitä juttuja niinkuin te naiset, uskokaa pois. Kyllä meillä mielipiteitä ihmisistä on, mutta touhu on aika helvetin kilttiä naisten menoon verrattuna. Kännissä joku ehkä avautuu vähän enemmän, mutta yleensä tätä avautujaa hävettää jo seuraavana aamuna.[/QUOTE]

Mitäs mieltä olet siitä yleistyksestä, että miehet on pettäviä sikoja? :)

[QUOTE="Mikko";23394026]Minulla on satoja kavereita, jos siltä pohjalta voi lähteä niin ei pidä paikkaansa. Me emme ruodi näitä juttuja niinkuin te naiset, uskokaa pois. Kyllä meillä mielipiteitä ihmisistä on, mutta touhu on aika helvetin kilttiä naisten menoon verrattuna. Kännissä joku ehkä avautuu vähän enemmän, mutta yleensä tätä avautujaa hävettää jo seuraavana aamuna.[/QUOTE]

Oeln miesvaltaisella työpaikalla töissä ja usko pois, että miehet osaa olla myös akkamaisia omalla miesmäisellä tavallaan. Eikä se yhtään sen kauniimpaa temmellystä miesten kuin naistenkaan harjoittamana =) Se on vähän erilasita kuin naisten, mutta pääperiaate on sama.

Huomaatteko kuinka parhaillaan itse todistatte mun mielipidettä naisista? Mä sain AP:ltä (mies) kehuja mun musiikkimausta, jonka jälkeen useampi nainen tarttui sivulauseessa esitettyyn mielipiteeseen, väänsi siitä hirveän haloon ja hyökkäsi mun kimppuun. :D Sellaisia naiset on.

Huomaatteko kuinka parhaillaan itse todistatte mun mielipidettä naisista? Mä sain AP:ltä (mies) kehuja mun musiikkimausta, jonka jälkeen useampi nainen tarttui sivulauseessa esitettyyn mielipiteeseen, väänsi siitä hirveän haloon ja hyökkäsi mun kimppuun. :D Sellaisia naiset on.

Mä en ole edes nähnyt mitä sä kuuntelet, mutta kunhan nyt vain puutun tuohon miesten ylistämiseen ja palvontaan. Avaa silmät ja näe se todellisuus, että miehet osaa olla aivan helvetin paskoja.

Ei se ole sukupuolesta kiinni onko ihminen kusipää vai ei. Juoruavia selkäänpuukottajia löytyy niin naisista kuin miehistä.

Ja tosiaan kuten joku tuossa jo mainitti, niin ei ole tullut mieleen, että sussa olis jotakin vikaa kun et tule naisten kanssa toimeen?

Jos sinusta tämä keskustelu kertoo sen, että naiset ovat kieroja selkäänpuukottajia, niin selvä. Ehkä tämä keskustelu kannattaa lopettaa. Sitä vain jäin miettimään, että luulisi elämän olevan aika hankalaa, jos ei tule ollenkaan toisen sukupuolen kanssa toimeen. Suosittelen hieman avarakatseisuutta ja positiivista asennetta elämään. :)

...vastenmielinen nainen täällä! En kyllä lukenut koko ketjua, mutta mihin kategoriaan kuuluu 28v. nainen, joka kuuntelee vaikka ja mitä väliltä humpat-hevi?

Aih, ihanaa pyörähdellä kesälavoilla ja sitten on niin ihanaa kuunnella myös kaikkea muuta, esim. todella uppoaa linkin park ja sonata arctica, rammstein ym.

Voi hellalettas tentään!!! Ootte niin, viattomia ja enkelimäisiä, oikein heikottaa. Oikee palsta ritari vauhdissa, irvimässä naisia ja yleistämässä joka asiaa. Kannattaisko vilkasta peiliin??!!

[QUOTE="Mikko";23394139]Kannattaa muistaa, että menee vuosia kun rakentaa kaveruuden ja ystävyyden, mutta sen voi tuhota sekunnissa, silmänräpäyksessä.[/QUOTE]

Ehkä näinkin, mutta rehellisyyteen, tasavertaisuuteen ja toisen hyväksymiseen sellaisena kuin on, perustuva kaverisuhde kestää arjen kränät. On osattava antaa anteeksi ja pyytää anteeksi. Hyvää ystävyyssuhdetta ei kannta ihan pikkukiistojen vuoksi menettää.

Alkuperäinen kirjoittaja cheek on söpö;23394168:
Ehkä näinkin, mutta rehellisyyteen, tasavertaisuuteen ja toisen hyväksymiseen sellaisena kuin on, perustuva kaverisuhde kestää arjen kränät. On osattava antaa anteeksi ja pyytää anteeksi. Hyvää ystävyyssuhdetta ei kannta ihan pikkukiistojen vuoksi menettää.

Tuo anteeksipyyntö on tärkeämpää kuin moni nainen luulee ja miksei mieskin. Sillä saisi paikattua monia juttuja, mutta kun ei jollain ego tai joku muu kestä ja sitten menee ystävyydet ihmisten kanssa.

[QUOTE="Mikko";23394223]Jotakuinkin.[/QUOTE]

Ovatko miehet siis alentuvia nössyköitä kun tyytyvät tilanteeseen? Vai onko suunnitteilla jokin salainen naispaholaisten aivopesuoperaatio?

[QUOTE="Mikko";23394175]Ei mene peili rikki jos vilkaisen, näin minä olen kokenut että asiat menee.[/QUOTE]

Täällä naisten seassa onkin hyvä kasvattaa egoaan :D.

Mutta, tosta anteeks antamisesta ja pyytämisestä oon sun kanssas samaa mieltä. Jos ihminen osaa satuttaa ja teoillaan loukata toista, niin kyllä pitää myös osata anteeks pyytää. Se on pieni vaiva, mutta loukatulle ja satutetulle se on iso asia.

Täällä naisten seassa onkin hyvä kasvattaa egoaan :D.

Mutta, tosta anteeks antamisesta ja pyytämisestä oon sun kanssas samaa mieltä. Jos ihminen osaa satuttaa ja teoillaan loukata toista, niin kyllä pitää myös osata anteeks pyytää. Se on pieni vaiva, mutta loukatulle ja satutetulle se on iso asia.

Tässä mitään egoa kasvatella, kerron vain miten minä tämän maailman näen ja koen. Kukaan ei ole täydellinen, mutta jos kaikki helvetin draamat ja sekoilut johtuvat yleensä naisista niin pitäisikö minun valehdella. Yhtäkin naista kiusattiin niin paljon toisten naisten kohdalta, että muutti tässä vähän aikaa sitten pois paikkakunnalta. Tämä nainen oli oikeasti helvetin hyvä tyyppi, mutta kun alkoi se juoruaminen ja huhujen levittely niin ei saatu siihen loppua vaikka yritettiin.

Yhteistyössä