Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";23392620]Aika erikoista että juuri noiden yhtyeiden fanittaminen on junttia, mutta muuten kaikki käy :D Toisaalta kyllä ymmärrän, jos on tietty mielikuva ihmisestä musiikkimaun kanssa. Itse jotenkin karsastan niitä täysin hevimiehiä.. ja -naisia. On jäänyt sellainen mielikuva että ne on monesti niitä suomileijona tyyppejä ja joiden mielestä ihan kaikki on paskaa mistä he itse eivät tykkää; siis kaikki musiikki, tv-ohjelmat, leffat.. kaikki. Suvaitsemattomia siis ja monesti rasisteja. Tämä mielikuva on tullut facebookin kautta näiden hevareiden kommenteista (joku on tykännyt vaikka BB:stä ja siihen hevari kommentoi että vittu mitä paskaa) ja tykkäämisistä. Ennen facebookia kuvittelin näiden ihmisten olevan suht järkeviä, mutta ei..[/QUOTE]

Kato Cheek on NIIN junttia mutta Nygård ei yhtään.... :D

Mua ei kiinnosta muuten pätkääkään, arvostaako tuleva mieheni/arvostiko exäni musiikkimakuani. Tai itseasiassa arvostaako sitä ylipäänsä kukaan muukaan. Eikö tärkeintä ole, et itse arvostaa? Säälittävää, jos pitäisi toisten mukaan mennä jopa musiikin kuuntelussa. :D

Toistetaan nyt vielä kerran, että tässä ei ole kyse niinkään musiikista, kuin siitä että olen todennut kyseisiä bändejä/ artisteja kuuntelevat naiset vastenmielisiksi tapauksiksi. He olisivat vastenmielisiä siinäkin tapauksessa, että he eivät kuuntelisi tätä musiikkia. Jokin heitä kuitenkin yhdistää musiikkimaussa, kun nämä vältettävimmät naiset sattuvat kaikki kuuntelemaan juuri tuollaista musiikkia.

Toistetaan nyt vielä kerran, että tässä ei ole kyse niinkään musiikista, kuin siitä että olen todennut kyseisiä bändejä/ artisteja kuuntelevat naiset vastenmielisiksi tapauksiksi. He olisivat vastenmielisiä siinäkin tapauksessa, että he eivät kuuntelisi tätä musiikkia. Jokin heitä kuitenkin yhdistää musiikkimaussa, kun nämä vältettävimmät naiset sattuvat kaikki kuuntelemaan juuri tuollaista musiikkia.

Okei, nyt ymmärsin mitä tarkoitat.

Jazzia kuuntelevissa naisissa on yleensä jotain kiinnostavaa. Samoin jos naiselle menee esimerkiksi progempi metalli, soul, r'n'b tai haastavampi elektroninen musiikki (ei mikään e-type), niin voi odottaa että naisessa on jotain kiinnostavaa. Nämä ovat kuitenkin paljon epävarmempia ja vaikeammin määriteltäviä kuin se, että tuon junttilistan musiikkia kuuntelevat naiset ovat totaalisen vältettäviä.

No nyt aletaan päästä ASIAAN.

Kyllä, ymmärtämyksessäni ei ole vikaa. Toistan kuitenkin silti, että edelleenkään mua ei kiinnosta arvostaako joku musiikkimakuani tai että mieltääkö joku minut tietynlaiseksi kuuntelemani musiikin perusteella.

3 tapailua ja yksi ex-tyttöystävä. Nyttemmin tiedän paremmin ja selvitän tarpeeksi aikaisessa vaiheessa kuunteleeko nainen paskaa musiikkia. Lisäksi olen oppinut tulkitsemaan tätä junttimusiikkimaun taipumusta naisista tarkemminkin. Jos nainen asuu jossain sanotaanko alle 30 tuhannen asukkaan pikkukaupungissa, niin silloin pari levyllistä listan artistien musiikkia voidaan katsoa läpi sormien. Maalaisnaisella kyseinen synti voi johtua ympäristön pakottamista huonoista vaikutteista. Sen sijaan, jos esimerkiksi helsinkiläinen, tamperelainen tai turkulainen nainen kuuntelee em. listan musiikkia, niin se on heti hylsyyn. Ei selityksiä. Kaupunkilaisnainen, joka kuuntelee tuollaista musiikkia, osoittaa niin täysin haluavansa olla typerä ja vastenmielinen vaikkei edes ympäristö siihen sillä tavalla pakota kuin maalla.

:D noniin....pitäskö sitten jättää tolla määrällä ne analyysit tekemättä :D Pikkunen <3

Mä kyllä tykkään Tähkästä, ja Popedallakin on muutamia oikein supereita biisejä :D

Hitto, mun täytyy ostaa joku Tähkän fanipaita vaikka, jos sillä sais sitten kaikki ne ei juntit miehet pysymään pitkällä musta. Mä kun en onneks tarvitse kuin tuon oman mieheni.

Mutta siis mehän ollaankin tosi juntteja, meillä on musta nahkasohvakin :O

:D noniin....pitäskö sitten jättää tolla määrällä ne analyysit tekemättä :D Pikkunen <3

Nuo tapailut ja ex olivat siis niitä juntteja, joiden takia olen oppinut välttämään kyseisen musiikkimaun omaavia naisia. Onneksi olen saanut elää myös ihanien naisten kanssa, jotka paitsi että ovat ihania eivätkä vastenmielisiä, niin sattuvat myös kuuntelemaan parempaa musiikkia. :)

Nuo tapailut ja ex olivat siis niitä juntteja, joiden takia olen oppinut välttämään kyseisen musiikkimaun omaavia naisia. Onneksi olen saanut elää myös ihanien naisten kanssa, jotka paitsi että ovat ihania eivätkä vastenmielisiä, niin sattuvat myös kuuntelemaan parempaa musiikkia. :)

Se on hienoa, että kaikille löytyy se omansalainen sopiva. Mutta et kai nyt ihan oikeasti pidä ihmisiä tyhmempinä/juntimpana vaikka ovat erilaisia kuin Sinä?

Sen verran että kun olet tapaillut neljää naista jotka ovat kuunnelleet junttilistaa.. Etkä koe ollenkaan olevasi itse vastuussa asiasta? Jokuhan sua on kiinnostanut niissä naisissa kun olet lähtenyt tekemään lähempää tuttavuutta heidän kanssaan. Mikäköhän se on? Kun sanoit myös että nykyään sun täytyy heti alkuun selvittää musiikkimaku ettei enää käy huonosti.. Aika kamalaa että sua kuitenkin houkuttaa sitten tää junttityyppi niin paljon vaikka niitä halveksitkin!!

Jotkut kato hakeutuu heti luonnostaan sellaisten ihmisten luo jotka vaikuttaa omalta tyypiltä, ja tällöin hyvin harvoin tulee tälläisiä yllätyksiä ja musiikkimakukin natsaa heti.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23392681:
Propellilamppu olis kans IHQ..

Kelpais kyllä muuten, mutta mä saan sellasista migreenin :( Tyydytään siis kattokruunuihin.. Mut sekin taitaa olla junttia?

Ja hitto.. meiltä puuttuu se viuhkakin...

Mä kun niin jo luulin että ollaan juntteja..

Ei mut hei! Meillä on molemmilla tatuointeja ja siskojen rippikuvat kirjahyllyssä! <-superjunttia :D

Mikä muuten on se ero näissä että Cheek on junttia mutta esim. Nygård ei? Voisitko Oi Musiikkitietäjä ketoa?

Nygård on siinä rajoilla kuuluuko se listaan. Nygård on nykyään aika junttia, mutta se uusin biisi on kännissä ihan jees vaikka vähän juntti onkin, ja siis biitin (=musiikin) puolesta se on oikeasti aika hyvä. Lisäksi Nygårdilla oli silloin 2000-luvun alussa vähemmän juntit sanoitukset ja enemmän anarkiaa. Nygårdhan oli esillä ekan kerran 2000-luvun alussa.

Cheekillä taas on poikkeuksetta äärettömän typerät lyriikat, ja ne biititkin on ihan paskoja sen biiseissä. Cheek on Frederikiä ja Kari Tapiota räpättynä.

minäpä se oonkin todellinen juntti ja ylpeä siitä. =) kyllä tuolta löytyi ainakin viisi sellaista artistia, jotka kuuluu suosikkeihin....kummasti tällaisella juntillakin vientiä riittää

Nygård on siinä rajoilla kuuluuko se listaan. Nygård on nykyään aika junttia, mutta se uusin biisi on kännissä ihan jees vaikka vähän juntti onkin, ja siis biitin (=musiikin) puolesta se on oikeasti aika hyvä. Lisäksi Nygårdilla oli silloin 2000-luvun alussa vähemmän juntit sanoitukset ja enemmän anarkiaa. Nygårdhan oli esillä ekan kerran 2000-luvun alussa.

Cheekillä taas on poikkeuksetta äärettömän typerät lyriikat, ja ne biititkin on ihan paskoja sen biiseissä. Cheek on Frederikiä ja Kari Tapiota räpättynä.

:D Aha..

No entäs sitten toi mun toinen kysymys että mikä sua niissä junttinaisissa on sitten alkuunsa viehättänyt kun olet tapailuun asti heidän kanssaan päässyt, ennenkuin musamaku onkin selvinnyt..?

[QUOTE="hmmm";23392620]Aika erikoista että juuri noiden yhtyeiden fanittaminen on junttia, mutta muuten kaikki käy :D Toisaalta kyllä ymmärrän, jos on tietty mielikuva ihmisestä musiikkimaun kanssa. Itse jotenkin karsastan niitä täysin hevimiehiä.. ja -naisia. On jäänyt sellainen mielikuva että ne on monesti niitä suomileijona tyyppejä ja joiden mielestä ihan kaikki on paskaa mistä he itse eivät tykkää; siis kaikki musiikki, tv-ohjelmat, leffat.. kaikki. Suvaitsemattomia siis ja monesti rasisteja. Tämä mielikuva on tullut facebookin kautta näiden hevareiden kommenteista (joku on tykännyt vaikka BB:stä ja siihen hevari kommentoi että vittu mitä paskaa) ja tykkäämisistä. Ennen facebookia kuvittelin näiden ihmisten olevan suht järkeviä, mutta ei..[/QUOTE]

Minä oon hevityttö. Enkä ole yhtään suomileijona-osastoa. Enemmän sellainen ituhippeilijä ja äänestän vasemmistoa. Että ei me kaikki.. :) Mutta kieltämättä tulee usein itsellänikin mieleen "heimolaisistani", että ompa junttia porukkaa.

Yhteistyössä