Vastenmielinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musiikkimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="juu";23394739]Eli teille kelpaa kaikki musa joka on suosittua...[/QUOTE]

Kuunteleeko joku sitten vain sellaasta musiikkia joka ei ole suosittua?

Miksi ei vain voi olla kyse siitä, että tykkää siitä musiikista? Miksi siitä pitää tehdä aivan ihmeellisiä johtopäätöksiä?

[QUOTE="juu";23394739]Eli teille kelpaa kaikki musa joka on suosittua...[/QUOTE]

No kuulostaa vaan hyvälle omaan korvaan. Kyllä. Purkka-clubipoppia kiitos. No Club for 5 unohtui listastani, mutta suosittuhan sekin on ;-))

[QUOTE="Mikko";23394795]Sä käytät häpäisytaktiikkaa ja osoitan vain kuinka helppoa on ennakoida mitä kirjoitat, voisin ennustaa että seuraavaksi laitat.

You are so immature!”

You’re unstable.”
“You have issues.”
“You need therapy.”
“Weirdo!”

Tai

No woman will marry you with that attitude.”
“Creeps like you will never get laid!”[/QUOTE]

Harava on kyllä ainakin tähän asti kirjoittanut suomeksi.

Kuunteleeko joku sitten vain sellaasta musiikkia joka ei ole suosittua?

Miksi ei vain voi olla kyse siitä, että tykkää siitä musiikista? Miksi siitä pitää tehdä aivan ihmeellisiä johtopäätöksiä?

Kuule, jos listalla on noin seitsemän bändiä/musiikkilajia joista jokainen on ns. massamusiikkia eli musiikkia, joka on hyvin suosittua ja tunnettua kaikkialla, niin voi siitä päätellä että kuuntelee ns. massamusiikkia. Tietysti tämä 'listaaja' voi kuunneella tuhatta muutakin yhtyettä jotka sitten ovat aivan eri genreistä mutta tuohon listaan minä kommenttini perustin.

Ja minusta on outoa jos JOKAINEN 'suosikkibändi' löytyy esim. listakärjestä, koska se voi kertoa siitä ettei kauheasti harrasta musiikin kuuntelua ja uuden musiikin etsimistä vaan kuuntelee vaan vaikkapa radiota ja tietää vain siellä soitetut yhtyeet.

[QUOTE="Mikko";23394795]Sä käytät häpäisytaktiikkaa ja osoitan vain kuinka helppoa on ennakoida mitä kirjoitat, voisin ennustaa että seuraavaksi laitat.

You are so immature!”

You’re unstable.”
“You have issues.”
“You need therapy.”
“Weirdo!”

Tai

No woman will marry you with that attitude.”
“Creeps like you will never get laid!”[/QUOTE]

Ja sä olet tähän ketjuun kirjoottanut ylistystä naisille. :xmas:

[QUOTE="juu";23394843]Kuule, jos listalla on noin seitsemän bändiä/musiikkilajia joista jokainen on ns. massamusiikkia eli musiikkia, joka on hyvin suosittua ja tunnettua kaikkialla, niin voi siitä päätellä että kuuntelee ns. massamusiikkia. Tietysti tämä 'listaaja' voi kuunneella tuhatta muutakin yhtyettä jotka sitten ovat aivan eri genreistä mutta tuohon listaan minä kommenttini perustin.

Ja minusta on outoa jos JOKAINEN 'suosikkibändi' löytyy esim. listakärjestä, koska se voi kertoa siitä ettei kauheasti harrasta musiikin kuuntelua ja uuden musiikin etsimistä vaan kuuntelee vaan vaikkapa radiota ja tietää vain siellä soitetut yhtyeet.[/QUOTE]

Siis mitä väliä? Mitä merkitystä tällä on kenellekään?

Ja ei, en kuuntele vain suosittuja bändejä. Mä kuuntelin Elonkerjuuta vuosia ennen suurta menestystä ja pidän siitä vanhemmasta materiaalista enemmän. Ja muutenkin kuuntelen bändejä jotka ei ole suuresti tunnettuja, mutta on tuttuja täälläpäin Suomea.

Siis mitä väliä? Mitä merkitystä tällä on kenellekään?

Ja ei, en kuuntele vain suosittuja bändejä. Mä kuuntelin Elonkerjuuta vuosia ennen suurta menestystä ja pidän siitä vanhemmasta materiaalista enemmän. Ja muutenkin kuuntelen bändejä jotka ei ole suuresti tunnettuja, mutta on tuttuja täälläpäin Suomea.

Sun kanssa ei jaksa keskustella, sä hyökkäät kimppuun ihan syyttä. Mitä väliä sun musamaulla, miksi sä sitä jaksa mainostaa?

[QUOTE="juu";23394909]Sun kanssa ei jaksa keskustella, sä hyökkäät kimppuun ihan syyttä. Mitä väliä sun musamaulla, miksi sä sitä jaksa mainostaa?[/QUOTE]

Et sitten osaa vastata asialliseen kysymykseen.

Olen huomannut, että nainen on 99%:n varmuudella vastenmielinen naisenkuvatus, jos hän kuuntelee seuraavia bändejä tai artisteja:

Cheek
Irina
Klamydia
Kolmas Nainen
Lauri Tähkä
Maija Vilkkumaa
Mamba
PMMP
Popeda

Zen Cafe

Muuten naisen musiikkimaulla ei ole mitään väliä, mutta kokemukseni mukaan, jos nainen kuuntelee useampaa tuosta listasta, niin kyseessä on niin vastenmielinen ja typerä ja juntti akka, ettei sellaisen seuraa kestä. Ei sitä seksinkään takia ihan kaikkeen pysty taipumaan.

Hih! Tiesinkin olevani vastenmielinen, mutta tämän perusteella taidan olla oikein supervastenmielinen olio, sillä tummennetuista löytyvät suosikkiesiintyjieni TOP5 ja muutama muu hyvä vielä päälle.

[QUOTE="Mikko";23394989]Niinkö, kyselet niin hölmöjä ja käytät yhtä typerimmistä taktiikoista mitä netissä käytetään, niin eihän sinulle voi kun nauraa ja vitsailla kustannuksellasi. Et ehkä itse edes tätä tajua, joten se tekee asiasta vieläkin huvittavampaa.[/QUOTE]

No, itse puhelet vielä hölmömpiä, joten eihän sinun kanssasi jaksa edes keskustella. Korkeintaan vähän vitsailla kustannuksellasi. ;)

[QUOTE="Mikko";23395025]Keskustelu liikkuu tasolla, milloin olet lakannut hakkaamasta vaimoasi tai miestäsi, lapsiasi.[/QUOTE]

Ei vaan tasolla milloon jotkut päätti, että aivotoiminta on turhaa kun ei edes yksinkertaasiin kysymyksiin osata vastata vaan saa vain haukut niskaan.

[QUOTE="Mikko";23395112]Ehkä joku tulee sinua puolustamaan valkoisella ratsulla, minä lähden vetämään. Ei jaksa jankuttaa.[/QUOTE]

Mä osaan kyllä pitää puoleni itte. Se on kattos sitä nykyaikaa mihin toivotan sutki tervetulleeksi.

Yhteistyössä