vastaveto: Palstan fiksuimmin kirjoittava nikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastaveto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täähän on aivan selkeä kolmen kimppa...Keittis, Turkilmas ja Jonsered...siis näiden kolmen jutut ja varsinkin kahden ensimmäisen tekstit tavoittaa mun ajatukset ja aivosolut.

Non compos mentis ja Rukoilijasirkka vaikka häntä tunnutaan joka käänteessä arvosteltavankin. =) En oikein ketään kunnolla tunne että voisin arvostella mutta noiden kahden kirjoitukset ainakin jääneet suht asiallisina mieleen.

Mä en pidä fiksuna ihmistä joka nuoleskelee kaikkia tahoja ja ymmärtää joka helvetin näkökannan ja on kaikkien kanssa samaa mieltä. Se antaa nuoleskelevan vaikutelman, ei fiksun.

Jostain syystä mulla on naama ja perse eri puolilla kehoa. Kun yhteen suuntaan kumarran, väkisinkin toiseen suuntaan pyllistän. Onneksi on olemassa ihmisiä, joilla on perse ja naama samassa paikassa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Mä en pidä fiksuna ihmistä joka nuoleskelee kaikkia tahoja ja ymmärtää joka helvetin näkökannan ja on kaikkien kanssa samaa mieltä. Se antaa nuoleskelevan vaikutelman, ei fiksun.

Peesi, ja tällasiahan riittää, juuri Keittis ja rukoilijasirkka esim. Vittuilevat paljon, mutta tällä taktiikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja oona:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:

Peesi, ja tällasiahan riittää, juuri Keittis ja rukoilijasirkka esim. Vittuilevat paljon, mutta tällä taktiikalla.

Mitenkä voi muka vittuilla ymmärtämällä samalla kaikkien näkökannan ja nuoleskelemalla kaikkia? Logiikkasi mättää pahasti.

Mä tykkään METSOLAsta. Olen tykännyt aina. Me kyllä naljaillaan ja joskus riidelläänkin asioista.Usein ollaan ehdottoman eri mieltä asioista. Mutta ei koskaan olla menty henkilökohtaisuuksiin. Tai isketty toisiamme vyön alle. Väitellään hyvässä hengessä :) METSOLA kuuluu niiden kymmenen joukkoon, joiden vuoksi ylipäätään viitsin palstalla enää keikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitenkä voi muka vittuilla ymmärtämällä samalla kaikkien näkökannan ja nuoleskelemalla kaikkia? Logiikkasi mättää pahasti.

Kyllä se teilt kahelta näyttää onnistuvan. Kenellekään ei sanota suoraan mitään, kaikki muotoillaan kierosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Kyllä se teilt kahelta näyttää onnistuvan. Kenellekään ei sanota suoraan mitään, kaikki muotoillaan kierosti.

Ehkä vain luet rivienvälistä asioita, joita siellä ei ole? Tai vaihtoehtoisesti käsität vaan ihan väärin. Mielestäni sanon kyllä aika suoraankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä tykkään METSOLAsta. Olen tykännyt aina. Me kyllä naljaillaan ja joskus riidelläänkin asioista.Usein ollaan ehdottoman eri mieltä asioista. Mutta ei koskaan olla menty henkilökohtaisuuksiin. Tai isketty toisiamme vyön alle. Väitellään hyvässä hengessä :) METSOLA kuuluu niiden kymmenen joukkoon, joiden vuoksi ylipäätään viitsin palstalla enää keikkua.

Tässä taas tätä Keittiksen taktiikkaa livenä. Kehuu ihmisen jota pitää itseään alempana. Ylentää alennetun. Keittiönoita ei ole noita vaan ite perkele.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Tässä taas tätä Keittiksen taktiikkaa livenä. Kehuu ihmisen jota pitää itseään alempana. Ylentää alennetun. Keittiönoita ei ole noita vaan ite perkele.

Mä en kyllä usko, et keittis aattelis tolleen.

Yhteistyössä