J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tykkään METSOLAsta. Olen tykännyt aina. Me kyllä naljaillaan ja joskus riidelläänkin asioista.Usein ollaan ehdottoman eri mieltä asioista. Mutta ei koskaan olla menty henkilökohtaisuuksiin. Tai isketty toisiamme vyön alle. Väitellään hyvässä hengessäMETSOLA kuuluu niiden kymmenen joukkoon, joiden vuoksi ylipäätään viitsin palstalla enää keikkua.
Tässä taas tätä Keittiksen taktiikkaa livenä. Kehuu ihmisen jota pitää itseään alempana. Ylentää alennetun. Keittiönoita ei ole noita vaan ite perkele.
Mä en kyllä usko, et keittis aattelis tolleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä vain luet rivienvälistä asioita, joita siellä ei ole? Tai vaihtoehtoisesti käsität vaan ihan väärin. Mielestäni sanon kyllä aika suoraankin.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tykkään METSOLAsta. Olen tykännyt aina. Me kyllä naljaillaan ja joskus riidelläänkin asioista.Usein ollaan ehdottoman eri mieltä asioista. Mutta ei koskaan olla menty henkilökohtaisuuksiin. Tai isketty toisiamme vyön alle. Väitellään hyvässä hengessäMETSOLA kuuluu niiden kymmenen joukkoon, joiden vuoksi ylipäätään viitsin palstalla enää keikkua.
Tässä taas tätä Keittiksen taktiikkaa livenä. Kehuu ihmisen jota pitää itseään alempana. Ylentää alennetun. Keittiönoita ei ole noita vaan ite perkele.
Mä en kyllä usko, et keittis aattelis tolleen.
Siis ihanan lojaaleja nää vakkarit toisilleen :saint: Kyl se täytyy vaan syvästi kunnioittaa noin täydellisiä ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hyvä kun muistit ton mun viiskantaniAlkuperäinen kirjoittaja oona:Keittiönoita ei ole noita vaan ite perkele.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä vain luet rivienvälistä asioita, joita siellä ei ole? Tai vaihtoehtoisesti käsität vaan ihan väärin. Mielestäni sanon kyllä aika suoraankin.
Sä ehkä pystytkin joskus iskemään suoraan, K ei. Siltä tulee kaikki sillä periaatteella että ensin voitelee palstalaiset, ja sitten puukottaa yhtä salaa. Varmistaa aina että on edelleen "kaikkien kaveri" .
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä vain luet rivienvälistä asioita, joita siellä ei ole? Tai vaihtoehtoisesti käsität vaan ihan väärin. Mielestäni sanon kyllä aika suoraankin.
Sä ehkä pystytkin joskus iskemään suoraan, K ei. Siltä tulee kaikki sillä periaatteella että ensin voitelee palstalaiset, ja sitten puukottaa yhtä salaa. Varmistaa aina että on edelleen "kaikkien kaveri" .
ääh, en mä mitään iske. Töksäyttelen, höpöttelen... Ei mulla erityisesti ole mitään ketään vastaan, niin et mä punoisin jotain juonia ja sit "iskisin"...
Enkä mä oikeesti keittiksestäkään jaksais semmosta uskoa, kun minusta hänen mielipiteet näkyy aika selkeästi läpi. En yleensä ole edes samaa mieltä, mutta en usko tommosta kieroutta kuitenkaan.
Et muuten ole lainkaan väärässäAlkuperäinen kirjoittaja jaa-a:todella pelottavan kieron ja ilkeän oloinen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä vain luet rivienvälistä asioita, joita siellä ei ole? Tai vaihtoehtoisesti käsität vaan ihan väärin. Mielestäni sanon kyllä aika suoraankin.
ääh, en mä mitään iske. Töksäyttelen, höpöttelen... Ei mulla erityisesti ole mitään ketään vastaan, niin et mä punoisin jotain juonia ja sit "iskisin"...
Enkä mä oikeesti keittiksestäkään jaksais semmosta uskoa, kun minusta hänen mielipiteet näkyy aika selkeästi läpi. En yleensä ole edes samaa mieltä, mutta en usko tommosta kieroutta kuitenkaan.
Mä, mulla, mä, minusta. Jep jep.
Alkuperäinen kirjoittaja passiivi:Hei rukoilijasirkka, vai sauvasirkka, mikä lie olitkaan. Miten sä kestät ittees?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Et muuten ole lainkaan väärässäAlkuperäinen kirjoittaja jaa-a:todella pelottavan kieron ja ilkeän oloinen ihminen.Mä pidän aina läheisteni puolia. Myös ystävieni puolia. Heittäydyn kieroksi, ilkeäksi ja hankalaksi, jos se edesauttaa tilannetta. Tietyissä tilanteissa olen jopa valmis tappamaan. Tai kuolemaan ystäväni puolesta.
Mutta hyvähän se on, että on elämässä edes jotain vakavasti otettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku taitaa nyt ottaa Kaksplus-palstan hieman liian vakavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja passiivi:Hei rukoilijasirkka, vai sauvasirkka, mikä lie olitkaan. Miten sä kestät ittees?
Kyllä tässä kestetään ihan hienosti.
Alkuperäinen kirjoittaja sukoilijarirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja passiivi:Hei rukoilijasirkka, vai sauvasirkka, mikä lie olitkaan. Miten sä kestät ittees?
Kyllä tässä kestetään ihan hienosti.
Ihmettelen. Ei sulla ainakaan miestä oo? eihän? tai jos on ni ei taida käydä ihan täysillä?
Alkuperäinen kirjoittaja sukoilijarirkka:Ihmettelen. Ei sulla ainakaan miestä oo? eihän? tai jos on ni ei taida käydä ihan täysillä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sukoilijarirkka:Ihmettelen. Ei sulla ainakaan miestä oo? eihän? tai jos on ni ei taida käydä ihan täysillä?
Samaa voisi sanoa sinusta. Vaikutat erittäin epämiellyttävältä ihmiseltä, tämän ketjun kirjoitusten perusteella. Pahansuopa.
Mä mietin, mikä sua kiukuttaa. Liian pieni palkka,tympeä työ, liian monta lasta ,ymmärtämätön ukko, vittumainen pomo vai mikä? Jos mä tykään METSOLASTA ja ymmärrän hänen elämäänsä, niin mikä ihme sua siinä närästää? Eikö sulla kuitenkin ole ukko, joka tienaa niin paljon, ettei sun tarvii maitoa vedellä lantrata eikä käydä töissäkään? Tai muutenkaan ikinä miettiä, millasta METSOLAN tai Keittiksen elämä oikeasti on? Mutta ihan sama. Mua ei kiinnosta jotkut tunteettomat olennot.Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Sä olet ainutlaatuinen, toista sun kaltaista ihmistä ei voi olla olemassa. Kukaan muuhan ei pidä ystäviensä puolia. Että ihan valmis tappamaan, siis jumankauta, kukaan maailmassa ei oo ennen sanonu noin. Täytyy sanoa, että toista tolleen ystäviensä puolta pitävää ihmistä en oo ennen nähnyt (nähnyt noin kuvaannollisesti toki, emmehän ole koskaan tavanneet, mikä on suuri menetys luonnollisesti minulle)
Alkuperäinen kirjoittaja sukoilijarirkka:Sauvasirkan taustajengi alkaa mesomaan, hellyttävää
Teenkö sustaki luonneanalyysin?
Alkuperäinen kirjoittaja sukoilijarirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sukoilijarirkka:Ihmettelen. Ei sulla ainakaan miestä oo? eihän? tai jos on ni ei taida käydä ihan täysillä?
Samaa voisi sanoa sinusta. Vaikutat erittäin epämiellyttävältä ihmiseltä, tämän ketjun kirjoitusten perusteella. Pahansuopa.
Sauvasirkan taustajengi alkaa mesomaan, hellyttävää
Teenkö sustaki luonneanalyysin?