vastaveto: Palstan fiksuimmin kirjoittava nikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastaveto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tammikuu ja harmaa EJK ovat asiallisia ja maltillisia. Keittis vähän räväkämpi mutta puhuu asiaa, ja Sirkassa miellyttää se ettei sillä ole mitään pyhimyskehää pään päällä, vaikka uskossa onkin, tavallinen ihminen hyvine ja huonoine puolineen.
Ja mitä tulee Metsolaan, mä ainakin pidän hänestä.

Alkuperäinen kirjoittaja oona:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä vain luet rivienvälistä asioita, joita siellä ei ole? Tai vaihtoehtoisesti käsität vaan ihan väärin. Mielestäni sanon kyllä aika suoraankin.

Sä ehkä pystytkin joskus iskemään suoraan, K ei. Siltä tulee kaikki sillä periaatteella että ensin voitelee palstalaiset, ja sitten puukottaa yhtä salaa. Varmistaa aina että on edelleen "kaikkien kaveri" .

Sä oot tainnu paneutua vähän liikaa palstan asioihin jos alat tällasia yhteyksiä näkee :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ehkä vain luet rivienvälistä asioita, joita siellä ei ole? Tai vaihtoehtoisesti käsität vaan ihan väärin. Mielestäni sanon kyllä aika suoraankin.

Sä ehkä pystytkin joskus iskemään suoraan, K ei. Siltä tulee kaikki sillä periaatteella että ensin voitelee palstalaiset, ja sitten puukottaa yhtä salaa. Varmistaa aina että on edelleen "kaikkien kaveri" .

Sä oot tainnu paneutua vähän liikaa palstan asioihin jos alat tällasia yhteyksiä näkee :D

että Keittis menetti aika paljon "kavereita" aloituksellaan miniäkokelas...
Lukittu ketju mutta löytyy haulla. Siinä voitte tutustua tähän fiksuun ja filmaattiseen tunneälykköön...

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:

Lukittu ketju mutta löytyy haulla. Siinä voitte tutustua tähän fiksuun ja filmaattiseen tunneälykköön...

Olen lukenu ko ketjua enkä tykänny keittiksen kielenkäytöstä tai asenteesta siinä ketjussa mutta en mä usko kenenkään olevan täydellinen tai aina miellyttävän 100% =) Tuskin sekään pitää mun kirjoitteluista aina, mutta silti tullaan ihan hyvin toimeen! Ärsyttävimpiä on sellaset, jotka kantaa kaunaa ja veetuilee aina ihan ohi aiheen jollaki vanhoilla asioilla.

Ärsyttävimpiä on sellaset, jotka kantaa kaunaa ja veetuilee aina ihan ohi aiheen jollaki vanhoilla asioilla.

tästä mä olen täysin samaa mieltä. BV:tä ruodittiin hiljan tosi pahasti siitä imetysasiasta, mun tuli oikeasti paha mieli :|

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Ärsyttävimpiä on sellaset, jotka kantaa kaunaa ja veetuilee aina ihan ohi aiheen jollaki vanhoilla asioilla.

tästä mä olen täysin samaa mieltä. BV:tä ruodittiin hiljan tosi pahasti siitä imetysasiasta, mun tuli oikeasti paha mieli :|

Mistä imetysasiasta? Mä oon jääny paitsi..

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Mun kavereista abou 0,01% taitaa käydä tällä palstalla, joten menetys ei ollut suuren suuri.

On aika hassua, että tälläkin palstalla moni nainen vinkuu, kun miehensä on edelleen äitinsä tossun alla. Anoppi siis määrää. Mä olen tehnyt monessakin ketjussa selväksi, että mun poikani valitsee itse itselleen vaimon ja jos mun ja miniän ajatusmaailma ei osu yksiin, niin se on mun poikani päänsärky.Tämän päivän miniöille ei siis riitä, että se ukkokulta unohtaa äitinsä ja tekee just niinkuin vaimo haluaa.

Mitä olen palstaa seurannut, niin munhan pitäisi oikeesti olla se ihanneanoppi. Se, joka ei aio puuttua tippaakaan poikansa elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Keittiksellä on elämänkokemusta niin paljon, että jo se tekee siitä fiksun kirjoittajan. Vaikka onkin aidosti pimeä tyyppi.
Tnnustan olevani pimeä tyyppi. Mutta en näe mitään syytä siihen, että mun pitäisi alkaa äärimmäisen hankalaksikaan. Varsnkaan, jos se hankalaksi ryhtyminen ei ole lasteni edun mukaista.

Yllättävän moni tällä palstalla tuskailee "anoppi sitä" ja "anoppi tätä". Jotkut pahottaa mielensäkin, kun anoppi ei ole mikään ihanneanoppi.

Mä en edes anopiksi halua. Mulle on ihan sama, millaisen naisen - tai miehen - kanssa mun poikani tai tyttäreni on onnnellinen. Mun lasteni elämä ei kuulu mulle eikä mun elämäni kuulu mun lapsilleni. Tavata voidaan, mutta meillä kaikilla on oma elämämme elettävänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Keittiksellä on elämänkokemusta niin paljon, että jo se tekee siitä fiksun kirjoittajan. Vaikka onkin aidosti pimeä tyyppi.
Tnnustan olevani pimeä tyyppi. Mutta en näe mitään syytä siihen, että mun pitäisi alkaa äärimmäisen hankalaksikaan. Varsnkaan, jos se hankalaksi ryhtyminen ei ole lasteni edun mukaista.

Yllättävän moni tällä palstalla tuskailee "anoppi sitä" ja "anoppi tätä". Jotkut pahottaa mielensäkin, kun anoppi ei ole mikään ihanneanoppi.

Mä en edes anopiksi halua. Mulle on ihan sama, millaisen naisen - tai miehen - kanssa mun poikani tai tyttäreni on onnnellinen. Mun lasteni elämä ei kuulu mulle eikä mun elämäni kuulu mun lapsilleni. Tavata voidaan, mutta meillä kaikilla on oma elämämme elettävänä.

:saint:

Muistan sen Keittiksen miniä-ketjun. Ei siinä ollut mitään muuta kummallsita kuin se, että kohderyhmä tällä palstalla oli väärä. Rankempi huumori ei kolahtanut.

Se oli kummallista, että Keittis melkein ehti sen jälkeen laittoi ketjun, jossa kertoi kuinka paljon oli tukenut siskonpoikaansa? tämän isän kuoleman jälkeen.
Vähän liian sopivasti pian sen jälkeen, kun moni palstalainen kauhisteli Keittistä.

Mutta ehkä jos itsekin kirjoittaisin mustalla nikillä pitäisin tärkeänä pitää yllä tiettyä imagoa tälläkin palstalla.

Varmaan se, kun oli lopettamassa sen kaksikuisensa imetystä, kun ei enää jaksanut.

Mutta ehkä jos itsekin kirjoittaisin mustalla nikillä pitäisin tärkeänä pitää yllä tiettyä imagoa tälläkin palstalla.
Mulle ei muuten tullut edes mieleen, että siskoni poika olisi jokin palstaimagon kohotus. Jos joku haluaa mua iskeä lujaa pallean alle, niin se onnistuu varmimmin just siskonpoikani avulla. Että antaa leidit palaa vaan B)

Lisäys: Voi myös koittaa iskeä tyttäreni vammaisuutta hyväksi käyttäen. Mutta sitten pitää olla oikeasti todella veemäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulle ei muuten tullut edes mieleen, että siskoni poika olisi jokin palstaimagon kohotus. Jos joku haluaa mua iskeä lujaa pallean alle, niin se onnistuu varmimmin just siskonpoikani avulla. Että antaa leidit palaa vaan B)

Ehkä se ketju oli sattuma ja kirjoittelet tänne usein asiasta. Ei ollut varsinaisesti tarkoitus "iskeä siskonpojalla pallean alle".

Varmaan se, kun oli lopettamassa sen kaksikuisensa imetystä, kun ei enää jaksanut.

just tää tarkotin, jos ei kerta onnistu, niin ei onnistu. pakkoko toinen on hakata maanrakoon aiempien sanomistensa takia

Ehkä se ketju oli sattuma ja kirjoittelet tänne usein asiasta. Ei ollut varsinaisesti tarkoitus "iskeä siskonpojalla pallean alle".
Voit olla hyvinkin oikeassa. Oikeasti mua kyllä sattuu joka kerta, kun siskonpojan kanssa lähden liikenteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Mä en pidä fiksuna ihmistä joka nuoleskelee kaikkia tahoja ja ymmärtää joka helvetin näkökannan ja on kaikkien kanssa samaa mieltä. Se antaa nuoleskelevan vaikutelman, ei fiksun.

Peesi, ja tällasiahan riittää, juuri Keittis ja rukoilijasirkka esim. Vittuilevat paljon, mutta tällä taktiikalla.

No mä tarkoitin lähinnä Turkilmasia...

Ap kysyy palstan fiksuimmin kirjoittavaa ja kertoo ne jotka hänen mielestään sitä on. No mitä tekee jotkut harmaat? Aloittaa sen haukkumisen jälleen ja ilmeisesti ovat omasta mielestään todella fiksuja. Se haukkuminenhan toki varmaan olikin ap:n tarkoitus.

NinaTT, Lilii Lisänimetön, Keittiönoita ja Sörhis tulevat ensimmäisenä mieleen. Kirjoitustapa on johdonmukainen ja selkeä ja luo vaikutelman, että asiaa on pohdittu useammalta kannalta :)

Yhteistyössä