V
vastaveto
Vieras
Tuolla kysytään viihdyttävintä nikkiä mutta kuka on fiksuimman oloinen? Itse pidän Keittiksestä ja Jonseredista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Mä en pidä fiksuna ihmistä joka nuoleskelee kaikkia tahoja ja ymmärtää joka helvetin näkökannan ja on kaikkien kanssa samaa mieltä. Se antaa nuoleskelevan vaikutelman, ei fiksun.
Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Mä en pidä fiksuna ihmistä joka nuoleskelee kaikkia tahoja ja ymmärtää joka helvetin näkökannan ja on kaikkien kanssa samaa mieltä. Se antaa nuoleskelevan vaikutelman, ei fiksun.
Peesi, ja tällasiahan riittää, juuri Keittis ja rukoilijasirkka esim. Vittuilevat paljon, mutta tällä taktiikalla.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Rukoilijasirkka vois hypätä jorpakkoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitenkä voi muka vittuilla ymmärtämällä samalla kaikkien näkökannan ja nuoleskelemalla kaikkia? Logiikkasi mättää pahasti.
Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitenkä voi muka vittuilla ymmärtämällä samalla kaikkien näkökannan ja nuoleskelemalla kaikkia? Logiikkasi mättää pahasti.
Kyllä se teilt kahelta näyttää onnistuvan. Kenellekään ei sanota suoraan mitään, kaikki muotoillaan kierosti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tykkään METSOLAsta. Olen tykännyt aina. Me kyllä naljaillaan ja joskus riidelläänkin asioista.Usein ollaan ehdottoman eri mieltä asioista. Mutta ei koskaan olla menty henkilökohtaisuuksiin. Tai isketty toisiamme vyön alle. Väitellään hyvässä hengessäMETSOLA kuuluu niiden kymmenen joukkoon, joiden vuoksi ylipäätään viitsin palstalla enää keikkua.
Alkuperäinen kirjoittaja oona:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tykkään METSOLAsta. Olen tykännyt aina. Me kyllä naljaillaan ja joskus riidelläänkin asioista.Usein ollaan ehdottoman eri mieltä asioista. Mutta ei koskaan olla menty henkilökohtaisuuksiin. Tai isketty toisiamme vyön alle. Väitellään hyvässä hengessäMETSOLA kuuluu niiden kymmenen joukkoon, joiden vuoksi ylipäätään viitsin palstalla enää keikkua.
Tässä taas tätä Keittiksen taktiikkaa livenä. Kehuu ihmisen jota pitää itseään alempana. Ylentää alennetun. Keittiönoita ei ole noita vaan ite perkele.
Hyvä kun muistit ton mun viiskantaniAlkuperäinen kirjoittaja oona:Keittiönoita ei ole noita vaan ite perkele.