Eihän niitä avauksia aina jaksa lukea, varsinkaan ajatuksella. Siksipä ajattelin tehdä ketjun, jossa saa vastata samantien mitä haluaa, mihin tahansa otsikkoon.
Missä menkat? - Myöhässä
Kuka tietää nutraamisesta? - En mie ainakaan, lutraan kyllä vedellä suihkussa.
Ompas täällä hiljaista.... - ...tekis mieli kiljaista
Mä en aio synnyttää alakautta! - Ei ole pakko jos ei halua.
Missä menkat? - Myöhässä
Kuka tietää nutraamisesta? - En mie ainakaan, lutraan kyllä vedellä suihkussa.
Ompas täällä hiljaista.... - ...tekis mieli kiljaista
Mä en aio synnyttää alakautta! - Ei ole pakko jos ei halua.