Vastaa suoraan otsikkoon!

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Eihän niitä avauksia aina jaksa lukea, varsinkaan ajatuksella. Siksipä ajattelin tehdä ketjun, jossa saa vastata samantien mitä haluaa, mihin tahansa otsikkoon.

Missä menkat? - Myöhässä
Kuka tietää nutraamisesta? - En mie ainakaan, lutraan kyllä vedellä suihkussa.
Ompas täällä hiljaista.... - ...tekis mieli kiljaista
Mä en aio synnyttää alakautta! - Ei ole pakko jos ei halua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAplain:
Eihän niitä avauksia aina jaksa lukea, varsinkaan ajatuksella. Siksipä ajattelin tehdä ketjun, jossa saa vastata samantien mitä haluaa, mihin tahansa otsikkoon.

Missä menkat? - Myöhässä
Kuka tietää nutraamisesta? - En mie ainakaan, lutraan kyllä vedellä suihkussa.
Ompas täällä hiljaista.... - ...tekis mieli kiljaista
Mä en aio synnyttää alakautta! - Ei ole pakko jos ei halua.

Paitsi kuolla ja maksaa veroja. :xmas:
 
Merisuolaa hiivaan? -Ai perkula et tuntus varmaan pahalta siellä eteläpuolessa
Juuson pikkuveljelle nimi? -Eikö ihmisillä ole enää mielikuvitusta keksiä ite edes lapselleen nimeä?
Lapsen ripuli -Paskempi homma
Huomisen ohjelmasi - Sisältää luultavasti paljon vähemmän palstailua kuin tänään ja toivottavasti paljon enemmän tuloksekasta työntekoa
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Merisuolaa hiivaan? -Ai perkula et tuntus varmaan pahalta siellä eteläpuolessa
Juuson pikkuveljelle nimi? -Eikö ihmisillä ole enää mielikuvitusta keksiä ite edes lapselleen nimeä?
Lapsen ripuli -Paskempi homma
Huomisen ohjelmasi - Sisältää luultavasti paljon vähemmän palstailua kuin tänään ja toivottavasti paljon enemmän tuloksekasta työntekoa
:)



:laugh:
 

Similar threads

Yhteistyössä