V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kuinka vanhana vielä tekisit lapsen ?
niin vanhaks en eläkkään, enkä niitä pysty kyllä edes synnyttämään...
No jos tapaisit naisen joka tulisi raskaaksi ni toivoisitko että se tekisi abortin vai hoitaisitko sen lapsen niinkuin kuuluis?