Vastaa suoraan otsikkoon!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kuinka vanhana vielä tekisit lapsen ?
niin vanhaks en eläkkään, enkä niitä pysty kyllä edes synnyttämään...

No jos tapaisit naisen joka tulisi raskaaksi ni toivoisitko että se tekisi abortin vai hoitaisitko sen lapsen niinkuin kuuluis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kuinka vanhana vielä tekisit lapsen ?
niin vanhaks en eläkkään, enkä niitä pysty kyllä edes synnyttämään...

No jos tapaisit naisen joka tulisi raskaaksi ni toivoisitko että se tekisi abortin vai hoitaisitko sen lapsen niinkuin kuuluis?

noin se mene :attn:
 
Kyllä byrokratia on ihanaa. - Niin on!
Jos lapsi on isovanhempien luona... - niin silloin lapsi ei ole ainakaan kotona.
r-testissä haamujen haamuko? Miten kävi? - Huonosti.
 
Kuka lähtee huomenna mun kans bailaamaan? -No mistäs mä sen tietäisin, ei tää mikään Megavisa ole. Kerro ny!

Lasten piirtämisestä.. -Niin? Mä en ole kyllä ikinä piirtänyt lastani, täytyykin kokeilla piirrustustaitoja.
 

Similar threads

Yhteistyössä