H heh Vieras 25.03.2009 #76 Koiran paskan syönti? -Niin, ja se kysymys oli..? Aika ällöä kyllä minusta, en söis.
TUNDRA-arjen sankari- Aktiivinen jäsen 25.03.2006 9 314 0 36 15.04.2009 #77 Jos toinen nyt vähän "erehtyy" ,niin pitääkö siitä repiä hupia koko ilta? - Kyllä pitää :kieh:
TUNDRA-arjen sankari- Aktiivinen jäsen 25.03.2006 9 314 0 36 15.04.2009 #78 Pelattaisko? - Ei vain jaksa innostua tänään, joku toinen kerta.
Turbojurpo Aktiivinen jäsen 09.10.2008 16 765 16 38 06.05.2009 #81 Voi EI! Pitäisi lähteä kohta juoksukenkiä ostamaan. - Ei, ei, ei. Miehillä on juoksuaika, naisilla taas kiima-aika.
Voi EI! Pitäisi lähteä kohta juoksukenkiä ostamaan. - Ei, ei, ei. Miehillä on juoksuaika, naisilla taas kiima-aika.
RouvaMadHatter Aktiivinen jäsen 08.06.2006 7 106 2 36 06.05.2009 #82 Eroasioista neuvoja tarvitsisin..Osaisiko joku auttaa? En osaa kun en ole eronnut. Onko Inkisestä kuulunut mistään mitään uutta? No en ole minä ainakaan kuullut. Mikä tämä on? Mikä toi on? Mikä? MIkä? Tietokone. pitkään kotiäiteinä olleet, kysymys teille No anti tulla vaan, vastaan kyllä. aurinkoiseen paikkaan. Sinne kun pääsiskin. Näkeekö jostain mikä sf-mitta milläkin viikoilla? Kyllä varmaan jostain sivulta löytyy, en vaan tiiä mistä. No eipä miusta ole paljon apua .
Eroasioista neuvoja tarvitsisin..Osaisiko joku auttaa? En osaa kun en ole eronnut. Onko Inkisestä kuulunut mistään mitään uutta? No en ole minä ainakaan kuullut. Mikä tämä on? Mikä toi on? Mikä? MIkä? Tietokone. pitkään kotiäiteinä olleet, kysymys teille No anti tulla vaan, vastaan kyllä. aurinkoiseen paikkaan. Sinne kun pääsiskin. Näkeekö jostain mikä sf-mitta milläkin viikoilla? Kyllä varmaan jostain sivulta löytyy, en vaan tiiä mistä. No eipä miusta ole paljon apua .
Onnsku Aktiivinen jäsen 12.01.2007 7 767 0 36 06.05.2009 #83 Vastaatko mieshesi puhelimeen? Jos vastaat, miten? Painamalla vihreää luurin kuvaa siinä oikeassa reunassa..
Vastaatko mieshesi puhelimeen? Jos vastaat, miten? Painamalla vihreää luurin kuvaa siinä oikeassa reunassa..
T tuikku Vieras 17.09.2009 #84 Menisitkö kampaajalle hiusten leikkaukseen rupisella päänahalla? -Ei kiitos, mieluummin autolla.