Vastaa suoraan otsikkoon!

Eroasioista neuvoja tarvitsisin..Osaisiko joku auttaa? En osaa kun en ole eronnut.

Onko Inkisestä kuulunut mistään mitään uutta? No en ole minä ainakaan kuullut.

Mikä tämä on? Mikä toi on? Mikä? MIkä? Tietokone.

pitkään kotiäiteinä olleet, kysymys teille:) No anti tulla vaan, vastaan kyllä.

aurinkoiseen paikkaan. Sinne kun pääsiskin.

Näkeekö jostain mikä sf-mitta milläkin viikoilla? Kyllä varmaan jostain sivulta löytyy, en vaan tiiä mistä.

No eipä miusta ole paljon apua :whistle: .
 

Similar threads

Yhteistyössä