vanhempi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kittykat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli nyt niin paljon asiaa etten muistakaam kaikkea... no kuitenkin,sen tahdon sanoa taasen että minua ei ainakaan tähän suhteeseen ole kahlittu. hän on sanonut että jos jonkun omaikäiseni tapaan,hän ei pidättele mua,kunhan olen hänelle rehellinen jos joku muu löytyy. vaikka nyt olen vakaasti sitä mieltä että tässä pysyn,ei tiedä mitä elämä voi tullessaan tuoda. me katotaan päivä kerrallaan ja ollaan onnellisia. :) ..Ai niin ja asun pienellä paikkakunnalla ja kirjastolle on matkaa vajaa 10km. :/

Heips!

Pyysit mielipiteitä kyllä miehiltä mutta laitan kommenttini tähän kuitenkin vaikka nainen olenkin. Mun nykyinen mies on mua 13v. vanhempi elikkäs sovitaan just tuohon mainitsemaasi ikäerohaitariin. Hänen lapset on murkkuiässä ja muut lapset vielä pilkkeenä silmäkulmassa =D En voi muuta sanoa kun että hyvin on menny tää vuosi mikä on nyt yhdessä asuttu. tottahan kuoppiakin matkaan mahtuu mutta niinhän se on kaikilla iästä huolimatta jos vain kaks ihmistä yhdessä on. Hankalin asia meillä on ehkäpä mieheni mustasukkaisuus jota ei helpota se että mä olen kohta kolmekymmentä ja hän jo hiukan päälle nelikymppinen, mutta tuokin asia tuntuu jo olevan tasaantumassa. En kadu valintaani kun ""vaihdoin"" (julma ilmaisu...) oman ikäiseni miehen vanhempaan. Jotenkin hän vaan on kypsempi, no on kyllä tullut jo todistetuksi että ikuisia pikkupoikia nuo on kaikki kakslahkeiset... Sitäpaitsi kun rakastuin häneen en lainkaan ajatellut hänen ikäänsä, vain häntä itseään. Miksi sinunkaan pitäisi?

Pohdit ottaako mies nuoremman naisen vain leikin kannalta. Varmaan osa ottaakin, kuten myös osa nuorista miehistä tai naisistakin. Asia kyllä selviää sinulle kun seurustelette, onko hän vakavissaan vai ei. Aivan kuten seurustellessa nuorenkin miehen kanssa. Ei ikä miehestä kummajaista tee, sanoisin että paranee vaan=) Luulen että +-10 vuotta ikäeroa voi olla ihan hyväkin asia, naisethan tunnetusti ""kypsyvät"" miehiä aiemmin.

Loppuyhteenvedoksi siis: go for it jos siltä tuntuu että se oikea vois olla kyseessä!

Olen tavannut Kittykatin, mutta missä ja milloin????????????

En vaan ole itse tätä asiaa aikaisemmin tajunnut enkä ymmärtänyt, mutta nyt ymmärrän.

Rakastan häntä ikuisesti.

Täälläpä on ollut innokasta keskustelua :)
Tuo päivä kerrallaan kuulostaa ainakin minusta hyvältä! Tärkeintä on olla vain onnellinen!! :)
No jospas sinä pääset sinne kirjastolle piakkoin niin päästään juttuvauhtiin..?:D Voishan sitä tässäkin jutskailla, mutta sellainen pelko on että joku tunnistaa, kääk. Voisi vähän paremmin ehkä tutustuakin toiseen.
Mukavaa päivää sinulle! :)

Parahin herra Metsuri, olet varmastikkin erehtynyt henkilöstä :)
En ole omassa aiheessani puhunut metsurista, vaan aivan toisenlaisen työn ahertajasta. Kenties et sinäkään ole oikeasti metsuri, mutta se että sinä olisit Sinä, olisi kovin pieni ja häviävä mahdollisuus!
Mikäli et muista milloin olemme viimeksi tavanneet, on muistisi lyhyt. Viikonloppuna näimme viimeksi :)

Nimimerkit ""rakastunut"" ja ""Mia"" löysivät ilmeisesti ystävät toisistaan. Onnea molemmille matkaan.

""Sun"", kiitos vastauksestasi! Näinhän se on ettei ikä tee miehestä kummajaista mutta kyllä se minua hermostuttaa ihan itsetuntoni kannalta.

Olen itse muutaman vuoden alta 30 ja hermoilen sitä, näkeekö mies minut kuitenkin liian nuorena ja siksi ei tee mitään ratkaisevaa, vaikka tykkääkin minua katsella :)
Jos tekisin itse aloitteen, pelkään että teen itsestäni aasin (tätä pelkoa ei esiinny ikäisteni kanssa..). Siksi olen aivan hiljaa ja yritän viestittää silmilläni hänelle kuinka paljon hän on tunteitani jo herätellyt..

Minulle tulee mieleen noin suuresta ikäerosta se, että onko miehellä ollut minkäänlaisia suhteita ikäisiinsä naisiin? Onko ollut rakastunut kehenkään? Jos ei, niin silloin on jotain kyllä miehessä vialla. Sanot, että ikä on vain numero, niin onkin, mutta kyllä ihmisen täytyy elää elämäänsä oli sitten minkä ikäinen tahansa.
Jos seurustelu etenee toisen ehdoilla, oli sitten kysymyksessä miehen tai naisen ehdoilla, niin sellainen on väärä tapa. Yhdessä ollaan siksi, kun rakastetaan ja kunnioitetaan toinen toistamme.
Tietenkin mies kohtelee sinua, kuin kukkaa kämmenellä eihän hän muuta voikaan. Todellista elämää se vain ei ole.
Yhdessä elettävä elämä on muutakin, kuin päivän paistetta ja toisen ihailua.
Itse en voisi kuvitellakaan eläväni 26 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Nauti sinä onnestasi, mutta kasva samalla aikuiseksi. Ikä pelkkänä numerona(18v.)ei tee ihmistä vielä aikuiseksi.

Tässä nyt ei kovin paljoa pysty puhelimella kirjottaan mut sen asian tahdon korjata että suhteessa ei mennä VAIN mun ehdoilla,vaan suoraan sanoen se liittyi enemmänkin suhteen alkuaikoihin kun olin vielä kokematon seksissä ja parisuhteessa yleensäkin vaikka poikakaverikin oli ennen tätä nykyistä. niin, tää nyk. mies ei koskaan,missään tilanteessa,painostanu mua mihinkään,vaan antoi tilaa ""opetella"" parisuhteen saloja.

Kyllä sinun, Kittykat, pitäisi valaa lisää rohkeutta ihastukseesi,
ennenkuin hän uskaltaa lähestyä sinua.
Entisen suhteen katkeaminen saattaa olla karvaana muistissa ja sinä nuorempana liian vaikea tavoiteltava.
Pettymyksen pelko jäytää miehen mieltä, joten kyllä sinun täytyisi hieman auttaa ""tikanpoikaa"" puuhun.

Teillä on lastenne vuoksi samantapainen menneisyys, joten uskoisin, että heidän kanssaan ja kauttaan pääsette luonnollisella tavalla kosketusetäisyydelle. Vaikkapa yhteinen harrastuspäivä mäessä tai ladulla, käynti pitzeriassa, ym. lähentävää saattaisi alentaa ""rimakauhua"".

En tiedä minkälaisissa olosuhteissa olette tavanneet, joten voi olla että esitän jo koettuja juttuja, mutta onnea uusille
kohtaamisille.

Sen unohdin kertoa että hänellä on ollut ikäisiään naisia,oli silloinkin vielä kun häneen ihastui. heidän suhde päättyi kun nainen petti tätä miestä. luultavasti olisivat muuten vieläkin yhdessä. Tästä asiasta saa miljoona eri mielipidettä...ja arvostan kaikkia. Sulle rakastunut,hauskaa päivää sullekin! ...ja samaa mieltä ollaan,parempi ettei kukaan tunnista.. :) Siitäkös meteli lähtis... x)

Pitkän avioliiton ikäiseni miehen kanssa jälkeen en huoli enää minkään ikäistä miestä.

Miksi elämän pitäisi olla helppoa ruusuilla tanssimista.

Tänne elämään ollaan tultu kasvamaan ja oppimaan toisiltaan.

Jos miehen kanssa elämä on helppoa, lasten kanssa voi joutua kokemaan vastoinkäymisiä.

Olen tänään erittäin helpottunut. Eilinen päivä meni pakkasen kourissa, tyttären polvivamman takia.

Tänä aamuna nukuin pommiin, kävin kaupassa herkkuostoksilla ja ihmeekseni huomasin, että sähköpostikin on luettavissa pikkutempun jälkeen.

Elämä alkaa hymyillä ja lumi kimaltelee häikäisevästi säleverhon takana.

Mihin rikasta miestä tarvitaan. Hangella hontaa timantit, HKL ja VR ovat minun hovikuljettajia.

Maailman ihanin puoliso sairastui uupumuksen ja alkoholismiin. Minäkin olin ennen varsinainen besserwisser, mustavalkoajattelija ja muka jotenkin fiksu.

Elämä tasoittaa, koulaa ja opettaa kovalla kädellä.

Pieni, yksinkertainen ja vaatimaton elämä. Tämä riittää minulle.

Tulen mielelläni hoitamaan lasten isää sitten kun muut naiset eivät enää jouda tai jaksa. Sydämeeni mahtuu vain yksi m-kirjain ja mies.

Siirry Roope 50+ palstalle. Siellä moni Marilyn odottaa sinua elämäänsä.

Voi kiitos, Papa. En todella ole edes rohjennut ajatella niinpäin että hän pitäisikin minua liian vaikeana tavoiteltavana :)
Kenties siis rohkaístun ja avaan vielä sanaisen arkkuni..

Hei, tiedän tunteen mistä puhut. Mutta, luultavasti te molemmat jännitätte. Mies sitä kun sinä olet nuorempi, ja voisikohan hänellä olla pientäkään mahdollisuutta sinuun. Hän miettii ehkä jo hiukan harmaantuvia ohimoitaan ja hienonhienoja uurteita kasvoissaan ja miettii mitä sinä ajattelet niistä. Sanoo vielä että ""älä kuvittele ukki"" kuten mun mies asian ilmaisi kun juttelimme juuri tuosta ajasta jossa te nyt olette. Sinä jännität kun olet mieheen verrattuna kokemattomampi (iän puolesta) ja pitääkö hän sua vaan kivana pikku leikkinä, pentuna. Ja sitten tilanteenne onkin patissa, kumpi tekee sen ratkaisevan aloitteen.

I'v Been there, done that.

Olet tehnyt ihan oikein kun oot ilmaissu eleilläsi ja katseillasi että kiinnostaa. Mä olen niin vanhanaikainen nainen että olen sitä mieltä että miehen pitää tehdä Se Aloite. Ehkä ""kaverisi"" (sallithan ilmaisun...?"") tarvii vielä vähän rohkaisua. Aiemmin kirjoittanut nicci Papa oli mielestäni oikeilla jäljillä, mutta miten hankkiutua sinne pizzalle?

Minä aikoinaan oman kaverini kanssa kun sitä alkusäveltä etsittiin kerroin että olen tyytymätön nykyiseen elämäntilanteeseeni ja haluaisin siihen muutoksen. Samalla käytin kaikkia niitä äänettömiä keinoja jotka vain rakastunut ihminen tietää =) ja jotka sinäkin jo kaikesta päätellen rakastuneena tiedät. Älä suotta pelkää, anna itsesi likoon, et voi menettää mitään! Itsesuojelukuoren alta on vaikea näyttää että hei, sä oikeesti kiinnostat mua. Ihastuksen julki tuominen ei vie itsetuntoasi vaan tekee sinusta rehellisen.

Meinaa mennä jorinaksi, mutta vielä: nic Papa oli oikeessa siinäkin että menneisyyden möröt saattaa olla vielä tosi tuoreessa muistissa, oletko selvillä hänen menneisyydestään vaiks edes pääpiirteittäin?

Kaikkea hyvää!

Sun, sinä todella tiedät mitä minä ajattelen :D

Lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja olla hieman rohkeampi ;) mutta minäkin toivoisin miehen olevan se, joka tekee sitten sen ratkaisevan aloitteen. Kunpa joku sanoisi hänellekkin noin kuten sinä sanoit minulle :)
Hänen menneisyytensä tai nykyisyytensä on minulle aika auki. Olen vahvasti käsittänyt ettei hän enää asu jo teini-ikäisten lastensa äidin kanssa mutta toisaalta, saattaahan hän seurustella jonkun toisen kanssa (mikään ei kyllä ole siihen viitannut..)

Kiitos kaikille vastanneille vielä, pitäisi todella olla rohkeampi :)

En tietenkää pahastu. :D Itekin odotan malttamattomana koska pääsen kirjastoon ja koneelle. x) Että nou hätä. :) jos toi isäukko menee huomena kylälle niin sit pääsen sen kyydis kirjastolle... mut en pysty lupaan mitään.. :/

No kiva et meitä on kaksi jotka on yhtä malttamattomia :)
Piti vaan varmistaa, kun joskus joku ihminen on vetänyt herneen nenäänsä kun olen ollut liian kärsimätön (tai useampikin.) :)
Mukavaa päivää vaan sulle.. :)

Tulinpas vain kattomaan mitäs tänne kuuluupi :D
Juu toi on kiva ettei katoa minnekään... Mulla on nimittäin sellaisestakin huonoja kokemuksia :/
Mites sulla tää päivä? Mulla meni ihan ok... sellaista haaveilua vaan ilmassa :) Mä olen kova haaveilemaan!

elämäs pitää olla haaveita,jos jonakin päivänä kaikki haaveet ja tavoitteet on saavutettu rupeaa elämä tuntumaan tylsältä,siksi kai rikkaat ei ole onnellisia kun voivat saada kaiken minkä voi ostaa.

Lisää samankaltaisuuksia! olen kans välillä niin omissa maailmoissani, kas kunnei vielä hulluna pidetä! x) Haaveissa kun vain taivas on kattona,niin niihin on mukava joskus upota... :D Päiväkin meni ihan mukavasti...vaikka en sinne kirjastolle päässy vieläkään! :/ Toivottavasti maltat vielä odottaa ""Rakastunut"" ?? :) Jeppe kyl puhuu täyttä asiaa taas. :)

Jepellä tosiaan hyvää asiaa! :)
No kyl kai mä maltan jotenkuten odotella...""helpommin sanottu kuin tehty"" heh :)
No ompa meissä sitten samoja piirteitä!! Haaveilu on tosiaan ihanaa mut joskus niin raastavaa - ainakin minusta, kun haaveilen joskus ihan mahdottomia! On sellaisia pienempiä haaveita ja sit suurempia mut liiankin mahdottomia. Oliko vaikeasti selitetty? :)
Mia, onko muuten sinne kirjastoon hankala saada nettiaikoja? Kun joskus olen itsekin käynyt sellaisissa kirjastoissa missä oli netti, niin tuppasi olemaan tunkua koneille :/
Jatketaan taas juttua...

En pääse täältä nyt poies..
Mulla olisi vaan niin paljon kerrottavaa, varmasti sinä ymmärtäisit paremmin kuin jos kertoisin jollekulle muulle..tai ainakin siltä tuntuu! Siis liittyy näihin ikäeroihin...mulla on kyllä parikin hyvää ystävää joille voisin kertoa, mutta tämä on vähän sellainen juttu että pitäisivät minua ihan höppänänä, heillä kun ei ole samanlaisia kokemuksia jne...
:) Kivaa päivää sulle!!

Joo tajusin kyl mitä tarkoitit.... :) kyllä tossa kirjastossa saa nettiaikoja... täytyis kyllä käydä varaamassa.. Ja se on kyl totta ettei ihan kelle tahansa voi puhua. odotan kans että pääsen sun kans sähköpostia kirjoitteleen. :) mukavaa päivää sullekin!

Jännä kun huomasin vasta nyt joitain 7. päivän viestejä joita oli tullut silloin tähän ketjuun..Kävinpä lukaisemassa :)

Voih mikä päivä kuule töissä!! Plääh..En viitsi tässä paljastaa sitäkään että missä työskentelen, kirjoitellaan sitten tarkemmin! :D Tosiaan hirmu meteli siitä syttyis jos joku tunnistais, ei ikipäivänä!

Miten sulla päivä on mennyt? Toivottavasti paremmin kuin mulla...tai no aamu lähti hyvin käyntiin mut päivä! Näetkös sinä kultaasi joka päivä? :)

Voih kun joku taikuri taikois sulle ihan ikioman koneen sinne!! :)) Niin päästäis kirjoitteleen pian...

Niinpä!kun en tänäänkään kirjastoon päässy. :/ No, hyvää kannattaa odottaa! heh. Ei me joka päivä tavata,nytkin on kaks viikkoo viime tapaamisesta mutta päivittäin soitellaan ja viestitellään. :) No voi harmi..koita nyt illalla sit rentoutua.. kohta tulee salkkarit,seuraatko sä sitä? :) Mulle on tullu ihan tapa kattoo salkkarit ja tietysti kauniit ja rohkeat! x)

Yhteistyössä