vanhempi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kittykat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo kyllä se oli rankkaa mut nythän ne vuodet korvataan ;) Onhan meilläkin tietysti riitoja ollut mutta ei mitään pahoja. Olen kyllä onnellinen hänen kanssa. Mutta tosiaan miehiä on erilaisia. :/ Kaikki ei ole mukavia.. vaikee miettiä tai kommentoida kun omakohtaista kokemusta ei ole..

Tottakai niitä riitoja varmasti kaikille tulee, eihän täydellisiä ihmisiä ole olemassa :)

Olisi joskus mukava chattailla jossain kun en viitsi täällä alkaa kertomaan kaikkia yksityiskohtia tästä mun jutustani. Tulee vaan tunne että olisi kiva purkaa mietteitään ja näin pois päin..

Niin ei täällä oikein viitsi kaikkea... Liian julkinen paikka... onks sulla sähköpostia? ite en kyl usein pääse sitä katsomaan mut ei sitä ainakaan muut lukis ja pystyis kirjoittaa pidempiä viestejä kun tänne. Selaan siis nyt puhelimella.. :)

Juu, on mulla meiliosoite. Olis kyllä kiva joskus jutskailla aiheesta, varsinkin kun se on niin ""polttava"" ainakin mulle..

Tässä osoite: tyttoinen@netti.fi

Onkos sulla sähköpostia? :)

Joo on, mut en uskaltais sitä tähän.. Käykö ett kirjottelen sulle sitten kun pääsen koneelle? :) ja kyllähän tässä voi jotain juttua vaihtaa vaikkei kaikkea viitsi jokaisen luettavaksi tietenkään laittaa...

Juu, kyllä mulle sopii että kirjoittelet mulle ensin :) sitten kun ehdit ja näin. Eikä tartte pelätä mitään... olen ihan rehellinen ja luotettava tyttö :)
Voi olla ihan mukavaakin kirjoitella sähköpostia!

Voihan sitä tässäkin tosin juttua vaihtaa, se vaan jotenkin on kiusallista jos haluaisi vähän syvempää asiaa kirjoitella, ja en haluaisi että kukaan tunnistaa tai silleen.. :)

Joo sama täällä, luotettava olen. :) Koitan alkuviikosta käydä kirjastossa koneella että saadaan keskustelu alkuun. :) on kyl mukava saada juttukaveri. kun en hirveesti voi kavereillekaan puhua seurustelusuhteestani kun heti saa armottoman pilkan niskaan :/ Lähimmät ystävät ei kyllä ilkeitä ole mut nää puolitutut ym.... täytyy pitää vaan matalaa profiilia ettei tuu hirveetä meteliä ;)

No voi sua - eihän toi ole ollenkaan mukavaa tuollainen pilkka :/

Kiva tosiaan saada juttukaveri. Mulla tää tilanne on sellainen että todella hankala kellekään oikeestaan jutella, ja sit tää on muutenkin niin monimutkaista..No, kuulet sitten. Kun ei oikein tässä voi juurtajaksain selittää tilannetta.. :/

Uskon, että meille tulee monia mukavia juttu-tuokioita..uudet juttukaverit eivät koskaan ole pahitteeksi. Olen todella lojaali luonteeltani ja pidän hyvää huolta yleensä ystävistäni ja näin pois päin.. Kun täällä netissäkin varmaan pyörii jos jonkinlaista ihmistä eikä kaikista tiedä.. :/

Niin, jäi vielä sanomatta, että olen joillekin palstoille täällä kirjoitellut ihan nimettömänä - ja olen saanut niskaani kritiikkiä, ei oikein hyvää.. Haluaisin, että olisi edes joku, joka minua ymmärtäisi, tämmöistä höppänää..Niin mä olen muuten 25v. että tiedät edes vähän minusta jotain :)

no tässähän sitä sit on kaks höppänää! ;) Joo kyl meitä on moneen junaan... mä yleensä pyrin oleen asiallisesti,mut joskus kyllä osaa ottaa aivoon kun suoraan sanoen saa paskaa niskaan. Onneks täälläkin on tosi iso osa porukasta mukavia ja asiallisia. :)

Ei pidä kritiikkiä ottaa henkilökohtasesti,koska joku sivistymätön purkaa arvostelemalla vain omaa pahaa oloa,ehkäpä joku provo pelastaa hänen päivänsä.Suhde on ihan ok ittelläni kans nuorempi tyttökaveri ja todella ajattelen perheen pequstamista hänen kans.

Oot oikees Jeppe, ei pitäiskään ja ittehän tänne on tullu kirjoitettua. :) Ei se silti mukavaa ole vaikka täysin vieras syytää pahaa kommenttia... ...saako kysyy että millainen ikäero sulla ja tyttöystävälläsi on? Mun miesystävä on aina sanonu että hän tuntee itsekin nuortuvansa kun mun kans seurustelee... mitä lie tarkoittaa... ;D

Näin on sitä nuortuu tai ainakin tuntee itsensä nuoremmaksi kuin mitä on numeroissa,meillä on 20vuotta ikäeroa.Joskus tietty tuntuu pahalle kun joku ujo ja herkkä ihminen kysyy jotain normaali asiata aletaan haukkumaan mut sellasta maailman meno on ja ne ain jätettävä sinne omaan arvoonsa.

ja jokaisella on joskus pahoja päiviä.. jos voi edes sen piikkiin laittaa... ;) Ja se on fakta jos mikä että ikä on vain luku,jos toisesta todella pitää niin ei ne vuodet sitä muuta..

Hyviä asioita olette sanoneet :)

kyllähän se niin on, että se joka on kokenut ikäeron suhteessaan niin voi ymmärtää toista.

Ja tuo ikä tosiaan on VAIN numeroita, alan jo itsekin käsittää, kun tässä on tapahtunut jotain.. Ennen ajattelin ehkä toisin, mutta nyt asenteeni on muuttunut täysin...

odottelenpa postiasi Mia, innolla :)

Kyllä sitä itekin sillon nuorempana oli kauhuissaan kun tajusin ihastuneeni paljon vanhempaan mieheen... sitä kun mielessään veivas ja pyöritti niin lopulta tajusin ettea mitäs sen on merkitystä jos toisesta pitää, vaikka siihen aikaan tunteet olikin ykspuolisia. että niin se mieli muuttuu... :) Eikä sitä tosiaan kukaan ns. kokematon voi tajuta.. ainakaan samalla lailla. :) ...Luulen kyllä ett saadaan aika äkkiä juttu luistamaan kunhan alkuun ensin pääsee :D

Joo, minustakin tuntuu et meillä juttu luistais :) on sellainen tunne että pystytään oleen avoimia.
On tosi kiva jos voi saada uusia juttukavereita ja ellei jopa ystäviä nykypäivänä...
Mites sulla on päivä mennyt muuten? Mä tässä tulin töistä ja oon ihan jäässä! Iik, siellä on niin kylmä!!
Niin sulla ei oo konetta kotona? Mulla on.. :)

Ihan hyvin päivä menny. ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa... :) Mietiskelen jo ystävänpäivä lahjaa kullalle. Ei vaan meinaa keksiä mitään,onneks on viel aikaa. :) On mulla kone mut niin vanha että nettiä ei tohon kannata hommaa.. :/ Olis kyl ihan mukavaa saada uus ystävä susta. kunnei ystäviä ole ikinä liikaa. :D

Samaa minäkin täällä toisessa päässä oon miettinyt, että ystäviähän ei oo koskaan liikaa :)
Olen vähän tällainen kärsimätön luonne, odottelen jo kovasti postiasi, vaik ymmärrän jos on hankala päästä nettiin...:/ Mullaki ois niin paljon kerrottavaa..

Niin ystävänpäivähän lähestyy kovaa vauhtia. Lahjoja on aina hieman vaikea keksiä..:/

Sun pitää sanoo sille kullallesi että jos se laittais sulle toimivan ja hyvän koneen johon sais kenties sen netinkin :) Niin sitten voitais mailailla enempikin! Oliko huono ehdotus..? :D

Muuten hyvä ehdotus mut toi mun kulta ei kauheesti koneista ymmärrä x) Jos kesällä pääsen töihin niin alan läppäriin säästään...nyt ei oo varaa konetta hommata. uudet on aika kalliita.. :/ Sama täällä, yleensä kun jotain odottaa niin aika menee hitaasti ja oon tosi malttamaton kans. x)

No sittenhän meissä on jotakin samaa :)
No voi harmi että se sun kultasi ei koneista ymmärrä..mut jos sää rupeet sitten säästämään ni sehän ois ihan hyvä homma :D

Tulee kyl oltua vähän liikaakin netissä välillä kun on koneet ja kaikki..monilla sivuilla surffailee ja näin..niskat sitte ihan kipeänä :(

Onkos sulla kirjasto lähellä? Kun monestihan nekin voi olla kaukana ettei pääse kunnolla sinnekään.. En muista et sanoitko, et asutko pienemmällä paikkakunnalla, vai mites se oli..? :)

Mä asun tämmöses isommassa kaupungissa (voi kun kuulostaa niin suurelta, heh :D) ni onneks kirjasto on lähempänä, tosin siellä on palvelu pikkuisen huonontunut :( Tätä nykyaikaa..

Ihmiselo on mielenkiintoista. Ikäerot eivät haittaa sanotaan.
Mitä kun olet hehkeimmilläsi +50 ja ukon nivelet natisee ja puuro valuu pitkin suupieltä?

Marbellassa näkee komeita herrasmiehiä hopeisine hiuksineen, istuvat Ferrarinsa kyydissä jota ajaa kaunis, hyvin kaunis nuori nainen...

Itse olen kiinnostunut vanhemmista naisista. Olen neljänkympin pintaan ja hyvässä kunnossa olevat 50-70 vuotiaat naiset ovat jotenkin äärimmäisen kiihottavia. Ihmeellistä eikö totta? Jos vielä uskaltaisi lähestyä heitä...

En voi olla kommentoimatta näitä viestejä, vaikka en kaikkia jaksanutkaan lukea. Minusta joku 10, ehkä vielä 15 vanhempi mies on ihan ymmärettävä ikäero, mutta 20v. on liikaa. Itse ihastuin älyttömästi 16:aana 20v. vanhempaan mieheen ja tunsin itseni NIIN AIKUISEKSI!!! Miten hienoa oli kun ""aikuinen"" oli kiinnostunut minusta ja osasi kaikki temput. Oli jotenkin upean uhmakasta taistella SUUREN RAKKAUDEN puolesta suunnilleen koko muuta maailmaa vastaan. Nyt oma tyttöni on 18 ja jos hän seurustelisi samalla tavalla vanhemman miehen kanssa, niin tekisin kaikkeni, että sama kuvio ei toistuisi.

Nyt olen neljäkymmentä ja olen eronnut samasta miehestä joitakin vuosia sitten todella isojen riitojen kanssa. Hänen imgoonsa jotenkin kuului nuorempi vaimo ja taistelu oli sen mukaista.

Siis vasta myöhemmin tajusin, että jos mies ei ole aikuistunut yli kolmekymppisenä niin hän ei sitä tee koskaan. Jos hän olisi oikeasti aikuinen, niin hän ei seurusteli lasten kanssa, vain välttääkseen sen tosiasian, että hän on ikääntymässä ja taistelee sitä vastaan valloittamalla nuoren tytön. Ehkä poikkeuksiakin on, mutta onko jotenkin suurikin rakkauden osoitus valloittaa nuori tyttö ja sitoa hänet itseensä, tietäen, että varmaan tulee aika, että tyttö kasvaa aikuiseksi ja katsoo peiliin kysyen, että mihin minun nuoruuteni hävisi?

Minusta ainakin meidän isäpuoli oli todella hieno herrasmies joka pärjäsi ensimmäisenä miehenä vaikea luontoisen äitimme kanssa ja hän oli yli 20vuotta äitiä vanhempi,hyväksyi meidät saman arvoisena kuin omat äidin kanssa tehdyt lapset,mitä toisaalta tulee omiin kokemuksiin ja suhteisiin kun rakastutaan ei se katso ikää,itse kunnioitan kanssa omaa kaveriani ja pidän tasa-arvoisena,rakkaus on yhtä sokea olipa ikämme mikä tahansa,järki liitot tietty asia erikseen:)vai miksi joillakin on takana monia eroja ja avioliittoja,suurin osahan niistä on solmittu vanhana ja viisastuneena:)

Yhteistyössä