Hei, tiedän tunteen mistä puhut. Mutta, luultavasti te molemmat jännitätte. Mies sitä kun sinä olet nuorempi, ja voisikohan hänellä olla pientäkään mahdollisuutta sinuun. Hän miettii ehkä jo hiukan harmaantuvia ohimoitaan ja hienonhienoja uurteita kasvoissaan ja miettii mitä sinä ajattelet niistä. Sanoo vielä että ""älä kuvittele ukki"" kuten mun mies asian ilmaisi kun juttelimme juuri tuosta ajasta jossa te nyt olette. Sinä jännität kun olet mieheen verrattuna kokemattomampi (iän puolesta) ja pitääkö hän sua vaan kivana pikku leikkinä, pentuna. Ja sitten tilanteenne onkin patissa, kumpi tekee sen ratkaisevan aloitteen.
I'v Been there, done that.
Olet tehnyt ihan oikein kun oot ilmaissu eleilläsi ja katseillasi että kiinnostaa. Mä olen niin vanhanaikainen nainen että olen sitä mieltä että miehen pitää tehdä Se Aloite. Ehkä ""kaverisi"" (sallithan ilmaisun...?"") tarvii vielä vähän rohkaisua. Aiemmin kirjoittanut nicci Papa oli mielestäni oikeilla jäljillä, mutta miten hankkiutua sinne pizzalle?
Minä aikoinaan oman kaverini kanssa kun sitä alkusäveltä etsittiin kerroin että olen tyytymätön nykyiseen elämäntilanteeseeni ja haluaisin siihen muutoksen. Samalla käytin kaikkia niitä äänettömiä keinoja jotka vain rakastunut ihminen tietää =) ja jotka sinäkin jo kaikesta päätellen rakastuneena tiedät. Älä suotta pelkää, anna itsesi likoon, et voi menettää mitään! Itsesuojelukuoren alta on vaikea näyttää että hei, sä oikeesti kiinnostat mua. Ihastuksen julki tuominen ei vie itsetuntoasi vaan tekee sinusta rehellisen.
Meinaa mennä jorinaksi, mutta vielä: nic Papa oli oikeessa siinäkin että menneisyyden möröt saattaa olla vielä tosi tuoreessa muistissa, oletko selvillä hänen menneisyydestään vaiks edes pääpiirteittäin?
Kaikkea hyvää!