vanhempi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kittykat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin tuossa just koirulin kans ulkona :) (kultainen noutaja) Sellainenkin täällä tallusteleepi :) Olen koiraihminen henkeen ja vereen..Mites sä, tykkäätkö koirista tai muista eläimistä?

Seuraan kyl kauniita&rohkeita mut salkkareitten seuraamisen jätin, kun jäin siihen liikaa koukkuun :/ en ehtis muuta tehdä kuin tv:tä tuijotella..Tosin kauniitten ja rohkeitten seuraaminenkin on jäänyt viime päivinä..

Koitan tässä rentoutua parhaani mukaan..Mut hieman vaikeeta :/ Asiat jää liikaa pyörimään tuonne päähän!! Onneksi tulee viikonloppu, lähdenkin reissuun huomenna iltapäivällä, että älä ihmettele jos ei viestejä välttämättä näy. Tosin on tällainen läppäri jonka otan mukaan joten voin käydä tsekkaamassa viestejä..On niin kiva seurata onko toinen kirjoitellut :)

On varmasti ihanaa soitella/viestitellä oman kullan kans, siinä on jotakin viehättävää :) ainakin itse tykkään tekstiviesteistä kovasti!

Tosiaan niinhän se on se sanonta et hyvää kannattaa odottaa! Jospa sinä pääsisit sinne kirjastoon pian..Saat sitten vähintään ootella romaania kun mä pääsen sulle kirjoitteleen, heh heh :D

Tykkäätkös sä kirjoitella? Varmasti meillä tulee juttua riittämään..... =)

Huolestuneen Papan terkut Teille!
Muistakaahan huolehtia niistä karismaattisista ja sharmikkaista miesystävistänne oman innostuksenne keskellä, etteivät tuntisi itseään aivan unohdetuiksi.

Tunnustakaa vain heille rohkeasti rakkauttanne, sitä sopii tänne kylmään maailmaan. Onnea elämäänne, sydämellisesti, Papa!

Kiitoksia papa sanoistasi :)

Voi kuule huolehtisin jos pystyisin - vaan kun tilanne on sellainen että ei oikein uskalla..kun ei uskalla kertoilla niistä tunteistakaan.. Sanoit niin ihanasti että sitä rakkautta sopii tänne kylmään maailmaan :) Tämä maailma on tosiaan niiiin kylmä.

Mialla on vähän helpompaa onneksi :)

Ja tämä mun ihastukseni on todella karismaattinen, kohtelias, sellainen herrasmies, ihana..sanat ei riitä kuvaamaan..:)

Tilanne ei vaan ole niin helppo miltä kuulostaa... :/

Kiitos kiittämästä!
Keskusteluistasi Mian kanssa on helppo aistia se nuorten naisten kiihko, joka oman kultani taholta minuakin mukavasti kantaa, vaikka hän on puolta vanhempi teistä.

Pää-asia, ettet ""kikata""väärässä paikassa (tämä oli vitsi)niin
homma on sinun.

Mukava että sulla on kommentteja :) Ne piristää kovasti..Osaat sanoa asioita hyvin.

Vai niinkö sinä arvelet. Mulla ei ole tarpeeksi rohkeutta, pelkään että nolaan itseni täydellisesti. Ja kaikki on muutenkin niin monimutkaista..:/

Voisikohan sellainen vanhempi herrasmies ymmärtää tällaista höppänää joka kertoisi tunteistaan häntä kohtaan..:) Tunnen nytkin tätä kirjoittaessani sellaista hirveän suurta hellyyttä ja kaipuuta tätä miestä kohtaan..

Kerron sitten Mialle paremmin sähköpostissa yksityiskohtia :)

Valtaamme kyllä Kittykatin ketjun, mutta kyllähän tämä teemassa nyt pysyy.
Kun tietäisin asiasta enemmän, miten lähelle pääset rakkautesi kohdetta, missä tapaatte, onko muita asianosaisia, pelättävää yms.

Pukeudu nyt kuitenkin tapaamisiinne naisellisesti (ei liian tyttömäisesti), kaikki riippuu niin tilanteesta missä olette.
Ole rauhallinen, tukeudu luottavaisesti häneen(rohkea ote käsivarresta), jos kävelette yhdessä vierekkäin.
Jos miehellä on tunteita sinua kohtaan, luulen, että hän on ""myyty"", kun tartut hänen käsikoukkuunsa.

On erittäin vaikea opastaa kun tunnen tilannettanne minimaalisen vähän, voi mennä syteen tai saveen, näin umpimähkään.

kannattaa olla oma itsensä,luontevasti ja rohkeasti vaan tuoda tunteensa esille,meillä on yksi elämä,joka on liian arvokas hukattavaksi yksinäisyyteen,meidän muppekin vaikka hieman erakkoluonteinen kaipaa välillä rapsuttelua,neuvoja on vaikea sinällään antaa koska jokainen ihminen on erilainen toisilla tunteet voimakkaampia kuin toisilla,no tunteista enempi kirjotin ketjuun mis miesten tunteita selviteltiin.

Kyllä eläimet on ihania. koirat varsinkin. :) Mut niin on kaikki muutkin ötökät söpöjä. :) Joks sä sulla on parempi mieli? ettei työasiat pyöri mieles? :/ Jää kyllä kaikki ikävät asiat aina mieleen ja sit kiukuttaa.. x) ...Nyttenkin oli kiva herätä kun kullalta tuli heti tekstiviesti.. ja olen kyl itekin aika tekstarihirmu... ;D

Tosiaan, hankalahan se on neuvoa kun ei tiedä tilannetta täysin! Mutta Kiitoksia kuitenkin rohkaisusta ja kannustuksesta. Elämä on tosiaan liian lyhyt hukattavaksi... :/

Ja tuo on totta että toisten tunteet on voimakkaampia kuin toisten. Ja kaikki ihmiset on niin erilaisia! :)

Juu, kyllä olen jo eilisen unohtanut, jotenkuten..tuppaa tosiaan työasiat pyöriin mielessä jos ei kaikki mee hyvin :/

Niin ja viime yönä mua kyl valvotti ihan muutkin asiat..Mietin sitä mun ihanaa ihastustani :D Näen jo ihmeellisiä uniakin ja kaikkea..Noi jutut Tuon nimimerkki ""Papan"" kanssa sai ajatuksiin vauhtia! :D

Varmasti muuten ihana herätä oman kullan tekstiviestiin..? :) Onko Hän sellainen romanttinen ja tunteellinen kun kirjoittelee sulle tekstiviestejä? Kun miehiäkin on niin monenlaisia. Mä itse tykkään aina kaikesta hempeästä ja hellästä. :) Ja huomionkipeä olen myös..

Saitkos sä ostettua sitä ystävänpäivälahjaa? Tuli vaan suklaasta mieleen että niitähän on vaikka minkälaisia ennen ystävänpäivää myynnissä, mut taitaa enempi naiset tykätä?:/ Mä ainakin!!!

Lähden siis tänään viikonloppu-reissulle, toivottelen siis sullekin jo mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua, ja toivottavasti näet kultasi :)
Ja muista että odottelen postiasi innokkaana!! :)

Voi kun tuo kuulostaa hyvältä, ei vain taida ihan mahdollista olla tarttua käsivarresta :/ vaikka niin kovasti tahtoisinkin tehdä!!
Se on enempi sellaisia tilanteita että voi vaan katsella ja viestitellä katseellaan..Ei siis oikein uskalla koskettaa vaikka se tuntuisi varmaan sata kertaa paremmalta :) Ja se tunteista kertominen, minua pyörryttää kun ajattelenkin..hui.. :)

Ymmärrän että on hankala yrittää antaa neuvoja...

Arvon herra en ole, mutta naisen näkökulma on älä laps kulta jää oottamaan lämpimiä katseita naiseltais vaan puhu ja puhu miltä HÄNESTÄ tuntuu ja käy kii ???????

Anteeksi kun en hetkeen kirjoitellu tänne.. kännys oli joku tilapäisvika.. :/ Joo kyllä mun kulta osaa olla romanttinen kun sille päälle sattuu. muttei mikään lipevä silti! ...se ystävänpäivälahja on vieläkin täys arvoitus... :/ tänään viimeksi nähtiin ja olikin ihanaa... silti puhuttiin vielä melkein tunti puhelimes nyt illemmalla... ;) Mites sulla viikonloppu sujuu? :)

kyllähän nuori nainen nostattaa vanhemmassa miehessä
mieleen ihan kivoja asioita mieleen,
ihan kiva olisi opettaa kaikkea tyttösille, jos vaan jaksaisivat pitää suunsa kiinni ja olla vaatimatta liikaa.
nuoren naisen paras anti on kaunis vartalo koiranpennun kuuliaisuus, kun suu aukeaa sieltä tulee juttua himistä ja rasmuksista ja kännyköiden ominaisuuksista. ei siinä setä pysy kyydissä

Setät luulee kaiken tietävänsä:) ystävänpäivänä on hyvä tilaisuus antaa ihastuksen kohteelle pieni lahja,se on sellanen neutraalimpi kuin joku merkkipäivä esim,sen lahjan miettiminen on aina vaikeata,kun haluais että se on jotain pysyvää ja kaunista.Meillä ihmisillä tahtoo olla monesti samaa arkuutta kun tuolla meidän mirrillä,ensin tutustui pikkuhiljaa mustiin,sitten otti makupaloja,rohkaisi mielensä antoi silittää,viimein tuli sisälle ja nyt onnellisena nukkuu sohvalla,joten aina pitää rohkaista vaan mielensä jos haluaa edetä elämässä:)

No moi taas :)
Ei se mitään, en itsekään päässyt nettiin koko viikonloppuna..Viikonloppu meni oikeastaan tosi kivasti! :) Sai rentoutua ja unohtaa työasiat.
Kiva että näit kultaasi.. :) Onko teillä edulliset puhelinliittymät että voitte soitella vapaasti? ;) ettei tartte pelätä isoja laskuja..:/
Miltäs sun ensi viikko näyttääpi..?
Mun pitää tässä lähteä jotakin syömään kun massu kurnii :D

Kiva kuulla että sul on jo parempi fiilis. :) No meil on eri liittymät ja laskut sen mukaisia x) Mulla on kyllä saldorajoitus pakko olla tai konkurssi iskee... x) Enemmän kyl viestejä tulee kirjoiteltua kun on tekstariliittymä.. ;)

Ai tekstariliittymä :) Se ois varmaan mullekin hyvä kun tykkään niistä.
Mulla oli joskus aikoinaan kans saldorajoitus kun soittelin niin paljon..nykyisin pysyy kurissa laskut :) Ei tule enää soiteltua niin paljoa..kun on muitakin menoja :/
Onhan se ihana lörpötellä oman kullan kans, kokemusta on :D
Asutteko te toisistanne kovinkin kaukana...?
Onkos mahdollisuutta että pääsisit tällä viikolla kirjastoon..? Varovasti kyselen, heh. :)

Jep,kyl tekstarit on kivoja.. ;) On tästä reilu 30 kilometriä kullan luo matkaa.. ettei ihan kävellen sitä mene. x) Kesällä joskus fillaroin kyl sinne.. :) En taaskaan osaa kirjastosta sanoo... mut yritän päästä! :b

Hei ""setä""

Näin ketjun aloittajana voin todeta, etten ole pahemmin enää tuossa iässä jossa nuo asiat ovat tärkeitä. Ne ovat jo tyttäreni mielenkiinnon kohteina pikemminkin :)

Tulin äskettäin töistä..Ja nyt pitäis vielä liikenteeseen lähteä, palauttamaan yksi kirja kun ei voinut uudelleen uusia..Ei millään jaksaisi :/
Mites sulla on päivä mennyt? Oletkos ihan opiskelija tai kenties lukiossa? :) Arvailuja vaan...
Mulla on nyt joku ihme väsymys päällä..aamulla heräsin aikaisemmin niin piti ruveta siivoilemaan! Oli liikaa villakoiria.. :)
Voiskohan joku antaa mulle virtaa? ;)

Sitä on liikkeellä, sammuin sohvalle tossa joku aika sit. x) ihan tavallinen päivä... niin ja en viitti tähän kirjottaa opiskeluista ettei kukaan tunnista.. ;) Turhaa mutinaa tulis vaan... :/ oliks sulla tänään mukava työpäivä? :) Olen kans töitä etsiny muttei vielä oo tärpänny. jos kesäl sit.. :)

Yhteistyössä