Vanhankarhee musaketju

Muallisista on Simon&Carfunkel tehneet herkimpiä ja kauneimpia biisejä ja duettoja.

He löysivät tämän vanhan Scarborough Fairin (vanhalta nimeltään Canticle) ja levyttivät sen.
Kyseessä vanha englantilainen satu, jossa neito kyselee, kuka mies osaa ratkoa sen keksimät 3-4 kohtalaisen v-mäistä tehtävää "etsi aarin verran maata meriveden ja hiekkarannan välistä."
Se joka onnistuu, on tuon pissiksen tosirakkaus.

Huikeaääninen Hayley Westenra.
Joillakin se ääni tulee vaan niin helposti.

Miks miehellä järkyttynyttä hymiötä? :unsure:
@Elena777 onnistui lähes mahdottomassa - sai Echon postailemaan musalinkkejä. Se sai minut järkyttymään - ja etenkin se, että Echo mainitsi myös minun linkkaamani kappaleen. Onko muutos pysyvämpi vai koronan aiheuttamaa aivosumua?

Ehkä Elena seuraavaksi vaikuttaa meihin muihinkin, Lissu ja Latimeria vaativat nopeutettuja rokotuksia, Rättis rasvatonta + suolatonta ruokaa ja minä peittävämpää pukeutumista naisille. Krut muuttaa Helsinkiin räppäriksi, Boobis nunnaksi luostariin, Algoma takaisin Suomeen ja Kalamies Tampereelle. Roosaruusa ei enää koskaan edes sylkäise Kanarian suuntaan. Kais kertoo olevansa terve kuin pukki ja syövänsä vain raakaa lihaa. AivanSama kertoo, että asiaperusteet ovat IhanTurhia, tunteella mennään.

Joku tolkku! Aivan liian avoin kaula-aukko!
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä Elena seuraavaksi vaikuttaa meihin muihinkin, Lissu ja Latimeria vaativat nopeutettuja rokotuksia, Rättis rasvatonta + suolatonta ruokaa ja minä peittävämpää pukeutumista naisille. Krut muuttaa Helsinkiin räppäriksi, Boobis nunnaksi luostariin, Algoma takaisin Suomeen ja Kalamies Tampereelle. Roosaruusa ei enää koskaan edes sylkäise Kanarian suuntaan. Kais kertoo olevansa terve kuin pukki ja syövänsä vain raakaa lihaa.

Joku tolkku! Aivan liian avoin kaula-aukko!
Entä sun osuus? Luovut tsainoista, eiks jeh? :)
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Mutta joo, siis sen takia en laita usein musaketjuihin mitään, kun ne mun musiikilliset jutut vaatis A4 verran selvennystä, ja kohta ollaan sit teologisissa väännöissä, mikä ei ole sen ketjun aloittajan tarkoitus.

Maailmassa on huikeaa musiikkitaituruutta. Mut mä pidän maallista musaa kategoriassa "kohtuudella", niinku suklaa tai alkoholi, mut jos pitkään kuuntelee, niin tulee semmonen lähmänen, väsähtänyt ja raskas olo.
Gospelissa on Jumala itse vaikuttamassa läsnäolollaan. Ja Jumalan läsnäolo on kevyt, iloinen, virkistävä, rauhoittava, lohduttava.

En sano enempää. Mut laitan pappissuvun vesan eli Juha Tapion (tekee hyvää musaa boomereille "sinä riität, sinä pystyt":D) siltä väliltä -biisin.

 
Sitten laitetaan ihan must piisut ku lähdetään iloselle roadtripille!

Tämä on päiväpiisu pitkille maanteille:



Ja tässä yöajelulle cityyn:


Tässä onki sit autossa useampi, ehkä kaadettu maltilla vettä vahvempaa ja on niiiin mukavaa, että kuha pillurallitellaan pitkin pitäjiä:

 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Tässä tuutulauluksi Simon & Garfunkel-cover, esittäjänä selkeästi ei-aasialainen kiltin oloinen tyttö.
Ja sulle, tässä aivan loistavaa parodiaa Juha Tapiosta ja miehen ja naisen ikäjutuista, puhuttelee varmasti sua. :)
Siis sehän laulaa keski-ikäisille naisille ja arjesta jne (ja tykkään sen biiseistä), mutta tää Putouksen sketsi oli tosi osuva.. :LOL:

 
  • Haha
Reactions: m1es
Tässä uuden karheata @m1es :lle. ❤


Löysin edellä olevan kun etsin tätä klassikko huippumukavata hyvänmielen piisiä:

 
Ai kun löytykin mukava hyvänyön biisi.;):devil:


Hattaran kuvia kun köllähätte❤, mä painun pehkuun nyt.:sleep:
 
  • Vau!
Reactions: m1es

Yhteistyössä