Vanhankarhee musaketju

Tää on mulle sellanen pääntyhjennys(vaikka jotkut tietäväisemmät väittää, ettei tyjää voi tyhjentää)piisi.
Vaikeina kausina tuli uysein kuunneltua.
Tiedetään, tää on lähinnä lasten musaa, mutta se silti jotenkin vaan kolahti.
Hectorilla on moooonta ihanaa biisua, ittelleni tulee hyvät muistot aina Yhtenä iltana biisistä ❤ ❤
 
Hectorilla on moooonta ihanaa biisua, ittelleni tulee hyvät muistot aina Yhtenä iltana biisistä
Joo, tosta Yhtenä iltana piisistä tulee mieleen, kun tytär opiskeli. Sillä oli kova skba isonsiskon kanssa, joka oli valmistunut , jos ei nyt ihan ennätysajassa, niin nopeasti kuitenkin.
Ja historiahan oli pääaine. Silloinen poikakaveri hyräili useinkin että ...yhtenää iltana ei olis historiaa...
 
Eli laittakaas biisuja, viisuja, mitä lie mikä saa teidät aina hyvälle tuulelle!
Eli "uudenkarheeseen" ketjuun laitetaan vanhoja biisejä, jotka ovat käytössä kuluneet pehmeän sileiksi?
Olkoon niin.

Tämä soi (originaaliversiona) usein silloin, kun palaan yhteen lempitarinoistani - olen siis lukenut kirjasarjan moneen kertaan.
Tässä live-versio, papat jaksavat hienosti.
 
Eli "uudenkarheeseen" ketjuun laitetaan vanhoja biisejä, jotka ovat käytössä kuluneet pehmeän sileiksi?
Olkoon niin.

Tämä soi (originaaliversiona) usein silloin, kun palaan yhteen lempitarinoistani - olen siis lukenut kirjasarjan moneen kertaan.
Tässä live-versio, papat jaksavat hienosti.
Eli kaikki mikä saa sinut hyvälle tuulelle, ei väliä onko tsainaa tai ei :giggle:
 
Muallisista on Simon&Carfunkel tehneet herkimpiä ja kauneimpia biisejä ja duettoja.

He löysivät tämän vanhan Scarborough Fairin (vanhalta nimeltään Canticle) ja levyttivät sen.
Kyseessä vanha englantilainen satu, jossa neito kyselee, kuka mies osaa ratkoa sen keksimät 3-4 kohtalaisen v-mäistä tehtävää "etsi aarin verran maata meriveden ja hiekkarannan välistä."
Se joka onnistuu, on tuon pissiksen tosirakkaus.

Huikeaääninen Hayley Westenra.
Joillakin se ääni tulee vaan niin helposti.

 
Eli "uudenkarheeseen" ketjuun laitetaan vanhoja biisejä, jotka ovat käytössä kuluneet pehmeän sileiksi?
Olkoon niin.

Tämä soi (originaaliversiona) usein silloin, kun palaan yhteen lempitarinoistani - olen siis lukenut kirjasarjan moneen kertaan.
Tässä live-versio, papat jaksavat hienosti.
Tämmöisinä päivinä kun välillä uskoo, että suuren naapurimme kansalla ei ole mitään toivoa, muistaa aina millainen älymystö siellä on ollut. Ja on ehkä vieläkin. Vaikka se on usempaan kertaan tuhottu...

Itse toki vain kerran lukenut jos tämä siihen viittaa mihin luulen, En Yesin musiikkia pahemminn tunne.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä