babyseven, lusikkaa soppaan vaan! Kiva myös sinusta kuulla, vaikka oletkin jo siirtynyt seiskan kanssa vauva-arkeen.
Helmi-, tervetuloa joukkoon :flower:, lisäilenpä sut listalle, katsotaan sit se LA kunhan oot ultrassa käynyt ja saanut asiaan selvyyden! Siellähän se onneks selviää mikä on tilanne ja sikiön koko, sit näkee oliko lekuri oikeassa vai väärässä. Uskon kyl että on mahdollista niiden erehtyäkin, toisaalta, onhan sekin mahdollista, että ovat oikeassa. Eli ihan yhtä tyhjän kanssa tämä pohdiskelu.
Laala, joo, varmasti oli silloin hyvä se fysioterapiajuttukin, jos ei oo sitä toista (samaa) tilaisuutta käynyt vielä. Sekin aika hassu, et se Mirja siellä fys.ter.ryhmässä sanoi, että se olis tarkoitettu käytäväks ekalla kolmanneksella... silloin kun mä olin siellä, niin suurin osa oli vähintään tokalla, ja säkin olisit sit ollut pääsemässä sinne vasta vikalla kolmanneksella! Eipä siinä enää vikalla kuulla paljoa lantionpohjaa ehdi jumppailemaan...
Valmennuksista, täytyy sit viimeistään siellä 2.2. kysellä, että onko niitä enempi, onhan siinä sit viikko vielä aikaa säätää, jos tarvii seuraavakin maanantai olla siihen aikaan jo Turkkuses. Oliko pitemmällä olijoissa Kirkkotien asiakkaita, montako kertaa teillä oli neuvolan valmennusta, jos oli?
Ja sit, kuinka laho pää voi ihmisellä olla??? Vielä 10min ennen puhelinajan alkamista muistin, että pitää soittaa neuvolaan ja kysyä se sokeriarvo... ja seuraavan kerran asia olikin sit mielessä joskus kahden jälkeen kun olin rautakaupassa. Eli eipä ole vieläkään hajuakaan siitä arvosta sit. Jokohan huomenna onnistuis selvitämään sen.
Hmmm,
diabeteshoitajalla olin tänään, se antoi mulle enempi siimaa, sanoi, että ei tarvi niin älyttömän tarkasti kytätä kaikkea, kun mulla on niin lievä tapaus eikä ongelmia painonnousun kanssa (paitsi et sais enemmänkin nousta). Nyt on onneks kyl palautunut se kadonnut kilo,tais vaan kroppa ihmetellä ruokavalion siistiytymistä.
Eli kalorimääriä mun ei tarvi vahtia, kuten tiesinkin jo, ja riittää kun jätän valkoiset vehnät ja ylimääräiset sokerit pois. Ihmetteli kovasti, miksei ollut lähetetty äitiyspolille, mutta arveli, että säästötoimet + lievä tapaus olis syynä. Kotimittareita jaetaan kuulemma Turussa nihkeesti, mutta oli sitä mieltä, etten tarvi semmosta kun on enää pari kuukautta jäljellä odotusta. Mukava naisihminen oli, ja nyt pidän viikon-pari ruokapäiväkirjaa ja menen uudestaan vielä juttelemaan.
Jaahas, ja sit kävi käsky laattakauppaan, meiltä puuttuu 1kpl yksiä laattasysteemejä... tarvitaan huomiseksi. Hmm, katsotaanpa eksyykö tämä samalla Myllyyn kun siinä vieressä käy.
ventti + potkivainen viuhti 30+3