VANHA PARISUHDE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emo

Jäsen
17.06.2004
83
0
6
olemme olleet avioissa 37 v ja nyt alkaa maistua puulle.
Olemme jo 10 vuotta olleet kaksin, lapsia on 4, lastenlapsia 12,
Olemme paljon heidän kanssaan, Mutta ongelma on nämä mun ja papan välit. En jaksaisi enään kuunneeela samoja vanhoja juttuja.

Haluaisin jo vaihtaa aihetta. MIehellä on jatkuvasti alapää asiat mielessä ja mistä tahansa asiasta puhutaankin juttu menee naintiin.
Minä en kestä. olen ajatellut avioeroa, itsemurhaa, yms.

Jotenkin jostakin saan voimaa jatkaa päivästä toiseen, ehkä olen oppinut olemaan kuuntelemata välillä. Mutta kun sekään ei ole hyvä.

mitä teen????
JA haluan katsoa telkkaria, myös ohjelmat loppuun jos olen katsonut alusta asti.

Miten teilä muilla menee???

En tuohon osaa sanoa mitään,kun oma liittoni kariutui 15 vuoden jälkee.M utta olen jostain lukenut,että pitkissä liitoissa pariskunta alkaa käydä toistensa hermoille.Samaa olen huomannut omissa vanhemmissani,joilla yhteistä taivalta yli 45 vuotta.Kannattaisi ehkä suoraan sanoa siitä asiasta puolisolle jotenkin kohteliaasti ja koettaa piristää sitä arkea jollakin tavalla.Ehkä sekin vaikuttaa,että vanhempana ollaan jo kaksin ja se aikoinaan lasten tuoma hyörinä ja pyörinä on kadonnut.Omat vanhempani käyvät paljon kaikilla matkoilla ym.tapahtumissa ja se tekee heille oikein hyvää,tapaa muitakin ihmisiä.

ensinnäkin kiitos kun vastasit. tuntui, että ihan turhaan täällä huutelen.
kyllä me koetetan keksiä aina kaikenlaista, mutta kun sekin tahtoo olla mun varassa. Viimeksi tänään koin etten ole aikuisen miehen viihdyttäjä.

Pitäis miehen keksiä itsekkin jotakin eikä aina oottaa valmista. Vesikävelyä nyt ollaan kiitettävästi harrastettu ja kesällä oltiin viikko Islannissa. sinne mennään vielä uudestaan.
mutta nyt kun miehellä ei ole viikolla isompia tekemisiä. kun poika jäi koti-isäksi ja rakentamista on vain viikonloppuisin on muu aika sitten minun härnäämistä. Onneksi mulla on kodinulkopuolisia menoja niin saa hengittää vähän välillä.

mutta eiköhän se taas tästä, kesä tulee ja hänelle alkaa puutarhahommat.

tekis mieli sanoa, että lähetä se mies tänne. Meitibn vaarilta ei tuonne alasosastolle ole mitään koodia jäljellä. Itsekullilakin meistä siis on omat ongelmamme.

:hug: Mun vanhemmilla ja appivanhemmilla on yhteenlaskettuna avioliittovuosia 80! Molemmista pareista kyllä ajoittain huomaa sen, että ovat niin #&%?$!* toisiinsa kun olla ja voi. Molemmat parit osaavat kinastella myös meidän lasten ja lastenlasten kuullen. :x Välillä kuittaamme ne naurulla, mutta toisinaan ottaa kyllä aivoon ja sitten me taas puolestaan valitetaan miekkosen kans toisillemme. Noidankehä valmis. Onpa mukava, että sulla omia juttuja. Sinuna lähtisin kyllä hyvän ystävän kans vaikka kylpylä-tai shoppailureissulle ja pian ajatuksia virkistämään. Tulee muuten kotiin toinen nainen reissunpäältä ja sen kyllä miehesikin huomaa. Itse nuorena kotiäitinä (alle 30 vielä 1,5 vuotta) aion toteuttaa jo ensi kesänä ystävättäreni kanssa kivan reissun kahdestaan. Saadaan muistella vanhoja ja keventää reppujamme. Kaiken lisäks, mun mies tätä reissua mulle ensin ehdotti. Eli mies kaipaa minusta välillä lomaa :x :kieh: Mukavaa kevättä emolle!!!

Ihania, ymmärtäviä vastauksia. Viime kesänä olin pikkisiskon kanssa 3 yätä reissun päällä. Käyttiin täällä suomessa ihan uusissa maisemissa. Ja hulluteltiin, otettiin liftareita kyytiin. tietysti pysyttiin moraalissa kiinni.

Tammikussa olimme kolme naísta 2 yötä kylpylässä. siellä ei ollut kovin kivaa, kun ilamat oli huonot ja tanssikengät jäi kotiin. Mutta kyllä mulla periaatteessa positiivinen kánta asioihin on.

saan tässä tovin hengähtää, kun mies lähti käymään asioilla.
KUN EI AINA JAKSA SELITTÄÄ, ETTÄ MITÄ TEKEE, MIKSI TEKEE, KENELLE TULEE. oNKO SEN JOTAKIN VÄLIÄ

Yhteistyössä