Valaiskaas mua pikkasen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Meillä on mökkilainaa jäljellä pieni summa. Ajateltiin että maksetaan se tässä piakkoin kerralla pois. Pitääkö meidän molempien, siis mun ja miehen, mennä yhdessä pankkiin hoitamaan se asia vai riittääkö että toinen menee? Laina siis yhteinen ja tili jolta se maksetaan pois on myös yhteinen.

Kannattaa soittaa pankkiin ja kysyä etukäteen, että tarvitseeko se molemmat vai vain toisen osapuolen. Jos et tahdo soittaa pankin asiakaspalveluun niin ainahan voitte marssia paikalla varmuuden vuoksi yhdessä. :)

[QUOTE="mamma";25687034]Kannattaa soittaa pankkiin ja kysyä etukäteen, että tarvitseeko se molemmat vai vain toisen osapuolen. Jos et tahdo soittaa pankin asiakaspalveluun niin ainahan voitte marssia paikalla varmuuden vuoksi yhdessä. :)[/QUOTE]

Juu niin voidaan. Sillä vain ajattelin kysyä, kun ois helpompi jos ei tarvi kun toisen vaan mennä. Työvuorot osuu usein ristiin ja sit kun on muksujakin niin paaaaljon helpompaa ois jos toinen käväsis yksin jahka ehtii :)

Miksi ei riittäisi vain toinen. Kyllä mä ainakin olet ymmärtänyt että jos meillä molemmilla on käyttöoikeus tiliin, niin sä voit siirtää sinne rahaa ja sieltä pois ilman toisen erillistä suostumusta.

[QUOTE="vieras";25687113]Miksi ei riittäisi vain toinen. Kyllä mä ainakin olet ymmärtänyt että jos meillä molemmilla on käyttöoikeus tiliin, niin sä voit siirtää sinne rahaa ja sieltä pois ilman toisen erillistä suostumusta.[/QUOTE]

Juu näin mäkin sen oon ajatellut. Mietin vaan että tarviiks siihen esim molempien puumerkit johonkin kun lainan maksaa pois.

Yhteistyössä