V
vieras
Vieras
Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Ystävän kanssa en haluaisi asua kimpassa vaan odotan puolisolta jotain muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja Vuorovetten prinssi:kaikille se seksi ei ole tärkeintä...ei edes miehille. Kaikki miehet eivät ajattele sillä alapäällä vaan sillä yläpäällä. Osa miehistä pystyy olemaan naisten kanssa ystäviä ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Sinua en tarkoita, vaan on muitakin jotka uskovat samoin ja asia on paljastunut vasta perukirjoituksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Kyllä on! Ajatellaan esim. mun isääni... En IKINÄ usko, että hän olis käyny KOSKAAN vieraissa. Isä on niin vanhoillinen ja uskonnolinen, että sillä ei varmasti edes mielen vieressä ole käyny lähtee vieraisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinua en tarkoita, vaan on muitakin jotka uskovat samoin ja asia on paljastunut vasta perukirjoituksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinua en tarkoita, vaan on muitakin jotka uskovat samoin ja asia on paljastunut vasta perukirjoituksessa.
Voi toki näitäkin tapauksia olla, mutta jos sä tuntisit mun isän, niin voisit myös käsi sydämellä sanoa, että tässä on mies, joka ei 110% varmasti petä vaimoaan![]()
Voihan tämmönenkin harvinaisuus jostain Kainuun korvestä löytyäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinua en tarkoita, vaan on muitakin jotka uskovat samoin ja asia on paljastunut vasta perukirjoituksessa.
Voi toki näitäkin tapauksia olla, mutta jos sä tuntisit mun isän, niin voisit myös käsi sydämellä sanoa, että tässä on mies, joka ei 110% varmasti petä vaimoaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan tämmönenkin harvinaisuus jostain Kainuun korvestä löytyäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinua en tarkoita, vaan on muitakin jotka uskovat samoin ja asia on paljastunut vasta perukirjoituksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Sukupuolella ei ole pettämisen kanssa mitään tekemistä.
Inhottavaa aliarvioida miehiä tuolla tavalla että heistä jokainen pettää heti kun tilaisuus on, ihan kuin eivät olisi ihmisiä ollenkaan joilla on oma tahto, halut ja tunteet vaan jotain valmiiksi ohjelmoituja pettäjärobotteja.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kyllä on! Ajatellaan esim. mun isääni... En IKINÄ usko, että hän olis käyny KOSKAAN vieraissa. Isä on niin vanhoillinen ja uskonnolinen, että sillä ei varmasti edes mielen vieressä ole käyny lähtee vieraisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Kyllä on! Ajatellaan esim. mun isääni... En IKINÄ usko, että hän olis käyny KOSKAAN vieraissa. Isä on niin vanhoillinen ja uskonnolinen, että sillä ei varmasti edes mielen vieressä ole käyny lähtee vieraisiin.
No onhan hän ainakin kerran, kun kirjoittaja on saanut alkunsa.Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Isäs ei oo varmaan edes sekstaillu koskaan kun on tollanen pyhimys![]()