Väittämä: Kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. Mitä olette mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!
Onko varma tieto? Ja MISTÄS tiedät?

Kyllä on! Ajatellaan esim. mun isääni... En IKINÄ usko, että hän olis käyny KOSKAAN vieraissa. Isä on niin vanhoillinen ja uskonnolinen, että sillä ei varmasti edes mielen vieressä ole käyny lähtee vieraisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vuorovetten prinssi:
kaikille se seksi ei ole tärkeintä...ei edes miehille. Kaikki miehet eivät ajattele sillä alapäällä vaan sillä yläpäällä. Osa miehistä pystyy olemaan naisten kanssa ystäviä ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista.
Ystävän kanssa en haluaisi asua kimpassa vaan odotan puolisolta jotain muutakin.

Mä olen asiasta eri mieltä! :wave: Kaikki ei todellakaan petä, vaikka tilaisuus oliskin, ja myöskin varmaa, ettei jää kiinni!

Siis ihan oikeast, miten kukaan voi pokkana väittää että KAIKKI toimivat samalla tavalla? :D Ihan noloa oikeastaan että jotkut ei ymmärrä sitä tosiasiaa että kaikki eivät edes välitä seksistä!

Joskus tulee mieleen että tällaista kakkaa suoltaa sisuksistaa joko ne naiset ketkä epätoivon vimmalla metsästävät varattua miestä tai ne, joita puoliso on pettänyt.

Muakin on petetty, enkä siltikään sano että kaikki miehet olisivat samanlaisia.

miten joku voi edes väittää että kaikki miehet ovat samanlaisia. Ovatko kaikki naiset? hakkaako kaikki miehet toisia? onko kaikki miehet väkivaltaisia? onko kaikissa perheissä perheväkivaltaa? Ei ihmiset ole samanlaisia ja minun kohdalleni ei ole sattunut yhtäkään miestä joka olisi pettänyt, enkä ole itse pettänyt koskaan.

Kyllä on! Ajatellaan esim. mun isääni... En IKINÄ usko, että hän olis käyny KOSKAAN vieraissa. Isä on niin vanhoillinen ja uskonnolinen, että sillä ei varmasti edes mielen vieressä ole käyny lähtee vieraisiin.
Sinua en tarkoita, vaan on muitakin jotka uskovat samoin ja asia on paljastunut vasta perukirjoituksessa.

Sinua en tarkoita, vaan on muitakin jotka uskovat samoin ja asia on paljastunut vasta perukirjoituksessa.

Voi toki näitäkin tapauksia olla, mutta jos sä tuntisit mun isän, niin voisit myös käsi sydämellä sanoa, että tässä on mies, joka ei 110% varmasti petä vaimoaan :D

Voi toki näitäkin tapauksia olla, mutta jos sä tuntisit mun isän, niin voisit myös käsi sydämellä sanoa, että tässä on mies, joka ei 110% varmasti petä vaimoaan :D

No harva ihminen oikeasti pystyy ajattelemaan, että oma vanhempansa ikinä pettäisi! (Saati harrastaisi seksiä, se vain on asia, jota kukaan ei halua ajatella)

Voihan tämmönenkin harvinaisuus jostain Kainuun korvestä löytyäkin.

Voihan tämmönenkin harvinaisuus jostain Kainuun korvestä löytyäkin.

Ja löytyykin sieltä korvesta nimenomaan, mökiltä :heart:
Minusta vaan on ihan karseeta yleistämistä tämmönen väittämä ylipäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Sukupuolella ei ole pettämisen kanssa mitään tekemistä.
Inhottavaa aliarvioida miehiä tuolla tavalla että heistä jokainen pettää heti kun tilaisuus on, ihan kuin eivät olisi ihmisiä ollenkaan joilla on oma tahto, halut ja tunteet vaan jotain valmiiksi ohjelmoituja pettäjärobotteja.

Samaa mieltä!

Isäs ei oo varmaan edes sekstaillu koskaan kun on tollanen pyhimys :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:

Isäs ei oo varmaan edes sekstaillu koskaan kun on tollanen pyhimys :laugh:
No onhan hän ainakin kerran, kun kirjoittaja on saanut alkunsa.

mitäkö mieltä ?

niin pitkä ketju, ettei juuri nyt jaksa kahlata läpi,joten toivon etten toista ketään:
hirveetä miesten aliarvioimista tuollanen väite. niputtaa kaikki samaan nippuun missä tahansa asiassa.
tällaset aloitukset on varmasti hyvin usein,ellei jopa aina, lähtöisin jonkun naisen suusta.

Jaa-a.....En voi olla 100% varma siitä, ettei mieheni tulis koskaan pettämään mua, siitä olen varma, että minä en petä miestäni. Mutta ei se tarkoita sitä, että kaikki miehet pettäsivät. Tai edes iso osa naisista. Paljolti on varmaan moraalista, luonteesta ja siitä kiinni, paljonko omaa puolisoaan arvostaa.

Suurin osa ihmisistä pettää, tilaisuuden tullessa. Osa niistä on naisia ja osa miehiä. Kun on löytänyt uskollisen puolison, pitää osata luottaa ja arvostaa.

Ei petä. Ehkä kannattais miettiä uudelleen sitä omaa miesmakua jos tuntuu että kaikki miehet pettää. Ota sellainen mies josta tulee hyvä isä, valitettavasti sellainen ei ole jännämies.

Miksi pettäisi?

Hyvää malttaa odottaa sen ajan että ehtii erota edellisestä. Tai olosuhteet voi järjestää niin että voi luvalla harjoittaa seksiä muiden kanssa jos tuntee itsensä sellaiseksi joka ei yhdestä tyydy.

Mun ainakin on hirmu vaikea nähdä itseäni enää vanhuuden päivinä pettämässä ketään kun olen jo lhes puoli vuosisataa uskollisena pysynyt.

Ja miehethän ovat ihan samanlaisia kuin naiset. Molemmista löytyy niin pettäjiä kuin uskollisia. Ja sit on vielä se joukko jotka osaavat oppia virheistään.

Yhteistyössä