A
ap
Vieras
En siis tarkoittanut, että jokaisen tilaisuuden tullen pettäisi vaan että joskus kun tulee tarpeeksi otollinen hetki, niin pettää. Ennemmin tai myöhemmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:Ja höpönhöpön. Tilaisuus tekee varkaan varkaasta, ei rehellisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Väitän siis, että kaikki miehet pettää, jos tilaisuus tulee tarjottimella eteen. Myös moni nainenkin. Mitä te olette mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihminen:ihminen pettää henkisesti/fyysisesti tilaisuuden tullen. en pidä tilaisuutena sitä, että on samassa huoneessa haluttavaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, vaan tilaisuus on jos itse avoin pettämiselle. Moni nainen pettää henkisesti vuosikausia rampauttaen koko perheen, mutta miehen yhdestä fyysisestä harhaliikkeestä otetaan heti ero. Moraalisesti samantasoiset rikkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisten on vaikeaa myöntää sitä ajatusta, että mies tosiaan on valmis pettämään, jos saa siihen tilaisuuden ja on pomminvarmaa, ettei jää kiinni. Aina hoetaan vaan, että ei mun mieheni ja vedotaan hyvään parisuhteeseen.
Mies on luonteeltaan saalistaja ja mieluusti kerää sulkia hattuunsa. Tiedän sen kokemuksesta nuoruudestani, kunka olisivat olleet valmiita heti, jos olisin näyttänyt vihreää valoa.
Alkuperäinen kirjoittaja sini:Alkuperäinen kirjoittaja juvi:Tilaisuuksia tulee joka ikiselle useampia pitkän parisuhteen aikana, mutta kaikki eivät niitä käytä hyväkseen. Itse (37v) olen tähän mennessä ollut mieheni kanssa 18 vuotta, enkä ole pettänyt tuona aikana kertaakaan. En kyllä ole aiemmissakaan seurustelusuhteissa pettänyt ketään. Luonne-, moraali- ja tahtokysymys.
Olet asian ytimessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisten on vaikeaa myöntää sitä ajatusta, että mies tosiaan on valmis pettämään, jos saa siihen tilaisuuden ja on pomminvarmaa, ettei jää kiinni. Aina hoetaan vaan, että ei mun mieheni ja vedotaan hyvään parisuhteeseen.
Mies on luonteeltaan saalistaja ja mieluusti kerää sulkia hattuunsa. Tiedän sen kokemuksesta nuoruudestani, kunka olisivat olleet valmiita heti, jos olisin näyttänyt vihreää valoa.
Parikymppisenä tuli biletettyä ja otos oli aika iso siinä kaupungissa. Tuskinpa siis muuallakaan Suomessa sen kummempia uroksia asusteli.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisten on vaikeaa myöntää sitä ajatusta, että mies tosiaan on valmis pettämään, jos saa siihen tilaisuuden ja on pomminvarmaa, ettei jää kiinni. Aina hoetaan vaan, että ei mun mieheni ja vedotaan hyvään parisuhteeseen.
Sähän nuoruudessasi tapasitkin varmaan suurimman osan miehistä - hah hah!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En usko. Ja miksei sama päde sitten myös kaikkiin naisiin, ap?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En usko. Ja miksei sama päde sitten myös kaikkiin naisiin, ap?
Koska naiset on niin paljon parempia kuin miehet!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parikymppisenä tuli biletettyä ja otos oli aika iso siinä kaupungissa. Tuskinpa siis muuallakaan Suomessa sen kummempia uroksia asusteli.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisten on vaikeaa myöntää sitä ajatusta, että mies tosiaan on valmis pettämään, jos saa siihen tilaisuuden ja on pomminvarmaa, ettei jää kiinni. Aina hoetaan vaan, että ei mun mieheni ja vedotaan hyvään parisuhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parikymppisenä tuli biletettyä ja otos oli aika iso siinä kaupungissa. Tuskinpa siis muuallakaan Suomessa sen kummempia uroksia asusteli.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisten on vaikeaa myöntää sitä ajatusta, että mies tosiaan on valmis pettämään, jos saa siihen tilaisuuden ja on pomminvarmaa, ettei jää kiinni. Aina hoetaan vaan, että ei mun mieheni ja vedotaan hyvään parisuhteeseen.
Kaikki miehet eivät biletä, esim. kristillisissä piireissä hyvin harva. Sieltä löytyy uskollisia, vastuullisia ja sitoutumiskykyisiä miehiä, jotka ajattelevat enemmän ylä- kuin alapäällään. Säälittävää ja surullista että naisena ylpeilet sillä että olet ollut kelvottomien miesten halun kohteena!
Onhan se nähty, että papitkin pettää. Tämä aihe on saanut ennenkin täällä mammat kuohuksiin. Se koira älähtää...jne.Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parikymppisenä tuli biletettyä ja otos oli aika iso siinä kaupungissa. Tuskinpa siis muuallakaan Suomessa sen kummempia uroksia asusteli.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisten on vaikeaa myöntää sitä ajatusta, että mies tosiaan on valmis pettämään, jos saa siihen tilaisuuden ja on pomminvarmaa, ettei jää kiinni. Aina hoetaan vaan, että ei mun mieheni ja vedotaan hyvään parisuhteeseen.
Kaikki miehet eivät biletä, esim. kristillisissä piireissä hyvin harva. Sieltä löytyy uskollisia, vastuullisia ja sitoutumiskykyisiä miehiä, jotka ajattelevat enemmän ylä- kuin alapäällään. Säälittävää ja surullista että naisena ylpeilet sillä että olet ollut kelvottomien miesten halun kohteena!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onhan se nähty, että papitkin pettää. Tämä aihe on saanut ennenkin täällä mammat kuohuksiin. Se koira älähtää...jne.Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parikymppisenä tuli biletettyä ja otos oli aika iso siinä kaupungissa. Tuskinpa siis muuallakaan Suomessa sen kummempia uroksia asusteli.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisten on vaikeaa myöntää sitä ajatusta, että mies tosiaan on valmis pettämään, jos saa siihen tilaisuuden ja on pomminvarmaa, ettei jää kiinni. Aina hoetaan vaan, että ei mun mieheni ja vedotaan hyvään parisuhteeseen.