Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Ei yhdyntä miltään tunnu, eihän vaginassa tuntohermoja ole. Vai mitä alienejä te oikein olette.
Jos olisin mies, takuulla törkkäisin meisseliä joka rakoon. Peniksessä on sentään tuntoa, toisin kuin vulvissamme. :xmas:
Kyllä mulla ainakin on tunto vaginassakin

Ja kaipa suuseksi- ja sormipelitkin lasketaan seksiksi.
Ei ole ellet ole luonnonoikku.
Täällä yksi luonnonoikku ilmoittautuu. Ja nythän selviää sekin, miksi sulla on tapana aina olla vastarannankiiski. Johonkin ne patoutumat pitää purkaa.

Ai siitäkö tämä luonne johtuukin, kiitos tiedosta.
Hyvä jos teille seksi tuntuu hollekin, mun mielestä se ei tunnu millekään. Tietenkin sillon kun toista rakastaa, seksin luulee tuntuvan hyvälle. Sillon on tunteet pelissä.
Mutta miksi ihmeessä naiset muka pettäis kuten miehet, kun vaginassa ei edes ole tuntoa???
Mutta kun kyllä sielläkin on tuntoa. Ei samalla tavalla tietenkään kun klitoriksessa, mutta on kuitenkin. Tosin minulla tuntuu nyt paljon paremmin, kun olen harjoittanut lantiopohjan lihaksia. se pippeli siellä sisällä voimistaa klitoriksen tuntemuksia.

ja minun mies osaa kyllä kyntää noin jotta tuntuu klitoriksessa kanssa.
Mä muuten en usko pettämisen johtuvan edes itse seksistä kummallakaan sukupuolella, vaan sillä haetaan itselle jotain hyväksytyksitulemisen tunnetta, joku tuntee itsensä nuoreksi, joku hakee apua yksinäisyyteen ja joku kaipaa vaan kosketusta. Kaikilla on tarve tuntea itsensä haluttavaksi tyypiski ja siitä halusta uskon pettämisen johtuvan. Pettäjällä on huono itsetunto.