Pettääkö miehet naisia enemmän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Miksi naiset muka haluaisi seksiä enemmän, eihän yhdyntä edes tunnu naisen vulvassa miltään. Miehille seksi sentään tuntuu ihanalta.
Vai klitoristako naiset pyytää vieraan miehen nylkyttämään?

miksi kukaan nainen yleensäkkään harrastaisi seksiä jos se ei tuntuisi hyvältä?

Uskon kyllä, että suurelle osalle ihmisistä tulee jossakin vaiheessa tilanne, jossa tekisi mieli pettää..siinä se ihmisen luonne punnitaan, että pystyykö hillitsemään itsensä ja olemaan epäitsekäs :saint: Ja itseäänhän siinä myös pettää, jos menee vieraisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
Miksi naiset muka haluaisi seksiä enemmän, eihän yhdyntä edes tunnu naisen vulvassa miltään. Miehille seksi sentään tuntuu ihanalta.

Sitä minäkin joskus ihmettelen. Itse harrastin seksiä aina lapsen toivossa, ainakin alitajuisesti. B)

Älkää pilatko mun uskoa ihmisiin |O :| Mä haluan uskoa, että suurin osa ihmisistä on kunnollisia, hyviä ihmisiä eikä petä. Ja voihan silti olla hyvä ihminen, vaikka pettäisikin..kaikki kun tekevät virheitä, ihan sivuhuomautuksena. Silti uskon, että todellakaan suurin osa ei petä. Miksi sitten sitoutua kehenkään, jos sitten pettää puolisoaan?

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Älkää pilatko mun uskoa ihmisiin |O :| Mä haluan uskoa, että suurin osa ihmisistä on kunnollisia, hyviä ihmisiä eikä petä. Ja voihan silti olla hyvä ihminen, vaikka pettäisikin..kaikki kun tekevät virheitä, ihan sivuhuomautuksena. Silti uskon, että todellakaan suurin osa ei petä. Miksi sitten sitoutua kehenkään, jos sitten pettää puolisoaan?
Jaa. senkus tietäis miksi pettää vaikka on sitoutunut... Joskus mietin että onko ihmistä edes tarkoitettu yksiavioiseksi. :/

En tiedä kumpi on surullisempaa, se että sinulla vaikuttaa olevan erittäin negatiivinen käsitys miehistä, vai se, että sulla ei ilmeisestikään ole koskaan ollut mikään antoisa seksielämä. Vai kulkeeko nämä kaksi asiaa käsi kädessä toistensa kanssa?
Anteeksi nyt etukäteen, kun taitaa mennä henkilökohtaisuuksien puolelle.

Voi olla hyvä ihminen vaikka pettäiskin. Virheitä teemme kaikki, toisilla ne on toisenlaisia.

En ole sinua kovin paljon vanhempi, mutta sinunikäisenäsi olin ihan samaa mieltä kuin sinäkin :whistle: kunnes totuus iski silmille, myös omasta itsestä. Mikään ei ole niin yksioikoista, että voisi sanoa pettämisen olevan jotain tietynlaista tai tietyistä syistä. Naisilla taitavat ne syyt pettämiseen olla erilaiset kuin miehillä - naisilla varmaan enemmän läheisyydenkaipuuta ja tarvetta olla huomioitu, miehellä taas seksiä. Vaikea sanoa.

Ei millään pahalla, mutta todellakaan ei voi tietää, kuka pettää, kuka ei. Sitä ei näe naamasta ja kaikista kunnollisimmat ei koskaan sitä tunnusta edes ystävilleen.

itse ainakin nautin seksitä todella paljon ja yhtälailla sit haluan kuin miehenikin.

Siiis jos mies on parisuhteessa ja nainen sinkku, he harrastavat seksiä keskenään niin onko siinä pettäjänä vain mies vai myös nainen joka tietoisena asiasta lähtee varatun miehen mukaan?

Jos molemmat lasketaan pettämisiksi niin eiköhän tuo tasan mene, sillä jokaista pettävää miestä kohtaan löytyy se nainen kenen kanssa hän hommailee. Paitsi jos mies laajentaa reviiriä omaan sukupuoleen, mikä kyllä taitaa olla harvinaista näissä jutuissa.

Mutta sanoisin että molemmat pettää yhtä lailla. Ja kaikki ei siis koskaan. Varmaksi ei voi sano kuin itsestään, mutta Tytsin lailla haluan yhä yli 30v uskoa että valtaosa ihmisistä on kunnollisia siinä määrin etteivät antaudu näille kiusauksille.

Siis kuinka moni teistä uskoo, että suurin osa ihmisistä on joskus pettänyt puolisoaan? Tältä palstalta saa käsityksen, että muka suurin osa ihmisistä pettää elämänsä aikana :o

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
ehkä se on niin, että jäävät putkiaivoisia miehiä harvemmin kiinni

Toi teoria putkiaivoista ja tippaleipäaivoista muuten on kumottu just vähän aika sitten... :whistle: Itse olen hyvä esimerkki putkiaivoista vaikka nainen olenkin. :D

Siis kuinka moni teistä uskoo, että suurin osa ihmisistä on joskus pettänyt puolisoaan? Tältä palstalta saa käsityksen, että muka suurin osa ihmisistä pettää elämänsä aikana :o

Mä voin puhua vain itsestäni; mä olen pettänyt aiemmassa suhteessani.

(enkä edes kadu, kadun ainoastaan koko suhdetta)

entäs te jotka sanotte että miehet pettää ihan varmasti, niin missä he teidän mielestänne sitten pettävät? oma mieheni ei baareissa käy,harrastus mitä harrastaa on kotioloissa,mökkeilemme aina koko perheen kesken tai lapset hoitoon ja ystävä pariskunnan kanssa, eli herää kysymys missä se sitten pettää??

Häh?? Kyl mulle kyl tuntuu ja nainen oon?????

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:

Kyllä minusta yhdyntä tuntuu huisin hyvältä. Eilenkin vaikka, voihan taivas sentään. =)

En oo tehnyt galluppeja enkä muutenkaan vaivannut päätäni asialla. Ehkä sunkaan ei kannattais. Koska sitä totuutta ei tässä asiassa millään saa selville. Meitä nyt vaan on niin moneen junaan. Ja totta on ainakin se, että nuorena on helpompi uskoa ihmisen ja koko elämän hyvyyteen...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
entäs te jotka sanotte että miehet pettää ihan varmasti, niin missä he teidän mielestänne sitten pettävät? oma mieheni ei baareissa käy,harrastus mitä harrastaa on kotioloissa,mökkeilemme aina koko perheen kesken tai lapset hoitoon ja ystävä pariskunnan kanssa, eli herää kysymys missä se sitten pettää??

Mä en sano että miehet pettää ihan varmasti. Mutta jos haluaa pettää, olipa mies tai nainen, niin kyllä se keinon ja paikan keksii siihen tarkoitukseen, ihan varmasti.

Ei yhdyntä miltään tunnu, eihän vaginassa tuntohermoja ole. Vai mitä alienejä te oikein olette.
Jos olisin mies, takuulla törkkäisin meisseliä joka rakoon. Peniksessä on sentään tuntoa, toisin kuin vulvissamme. :xmas:

Yhteistyössä