V
vieras
Vieras
Kirjoittajahan on vain realisti, joita soisi olevan enemmänkin niin ette kokisi maailmanne romahtavan, jos tieto pettämisestä tulisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:No voin sanoa että mieheni on luonteeltaan kaikkea muuta ku "saalistaja" ja voin luvata hänen puolestaan että mitään ei tee. Sellanen vauvaan höpsähtäny isi ja KUNNON mies.
Sanokaa mitä sanotte, mutta voin pistää pääni pantiksi.(tilaisuuksia on myös tullut)
Entisestäni en ollut niin varma, vaikka 100%rakastunut olinkin, jotenkin sisimissäni mä mietin että jos se sen tekee, aavistin oikein. Eli kyllä mä väitän näkeväni sen ihmisestä, niinku jokasesta kaverin pettäjämiehestä jonka tiedän, olen jollain tapaa aavistanut mitä tulee käymään.
Kaikki miehet ei petä vaikka tilaisuus tulisikin.
Kuitenkin elämässä voi tapahtua mitä tahansa. Itselläni on myös hyvä ja kunnollinen mies, josta kukaan ei voisi ikinä kuvitella mitään pahaa. Hänellä on myös hyvin jyrkkä moraali pettämisen suhteen, ei usko itsekään, että voisi koskaan niin tehdä. Silti rohkenen väittää, että joskus sekin on vielä mahdollista.
Hienostipa luotat mieheesi![]()