A
ap
Vieras
Väitän siis, että kaikki miehet pettää, jos tilaisuus tulee tarjottimella eteen. Myös moni nainenkin. Mitä te olette mieltä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Väitän siis, että kaikki miehet pettää, jos tilaisuus tulee tarjottimella eteen. Myös moni nainenkin. Mitä te olette mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja w:En usko, että kaikki miehet pettäisivät tilaisuuden tullen, kuten eivät kaikki naisetkaan.
Moni sen varmasti kyllä tekisi sekä miehistä että naisista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on aivan varma ettei jää koskaan kiinni, niin pettää aivan varmasti. Tässä nykyisessä suhteessa saattaisin minäkin pettää tuollaisen tilaisuuden tullen. Miehet on sen seksin suhteen niin suoraviivaisia: seksiähän se vaan on (siis heille itselleen).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Väitän siis, että kaikki miehet pettää, jos tilaisuus tulee tarjottimella eteen. Myös moni nainenkin. Mitä te olette mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja juvi:Samaa mieltä. Tilaisuuksia tulee joka ikiselle useampia pitkän parisuhteen aikana, mutta kaikki eivät niitä käytä hyväkseen. Itse (37v) olen tähän mennessä ollut mieheni kanssa 18 vuotta, enkä ole pettänyt tuona aikana kertaakaan. En kyllä ole aiemmissakaan seurustelusuhteissa pettänyt ketään. Luonne-, moraali- ja tahtokysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:Sitä mieltä että miehet joo, naisista vain osa. Uskon näin koska kaikille malliesimerkkinä toiminut mieheni jäi kiinni suunnitelmista, joihin liittyisi joku muu kuin minä...