Väittäkää vaan vastaan mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että olen oikeassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrperhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä nyt jäin van miettimään, että kuka sen nyt sitten määrää, että "sä olet ruma, sä kaunis, sä olet siltäväliltä sä taas ruma ....jne ".
minusta ihminen joka huolehtii itsestään ja rakastaa itseään, on useimmiten kaunis - kiloihin katsomatta.
muuhun en ota ees kantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Saataisko me tänne nyt ap sun oma kokovartalosta otettu kuva, mielellään bikineissä tai speedoissa (jos oot mies) ja lisäksi vielä kasvoista oikeen tarkka kuva? Koska tietysti itse nyt olet jollain tapaa täydellinen? =)

Vaikka tekisi muista minkälaisia havaintoja/yleistyksiä tahansa, niin eihän se tarkoita, että yleistäjä itse on/luulee olevansa jotenkin täydellinen.

nöpönenä: Olen huomannut, että nykyään kun on tääl Suomes niin paljon ylipainoisia ihmisiä, niin normaalipainoisia pidetäänkin jo alipainoisina! O__o
Ja toinen asia: Miksi ylipainoisia ei missään nimessä saa haukkua, mutta jos joku on hieman normaalia laihempi, hän saa kuulla tällaisia huomautuksia: hyi että oot laiha/kauhee kukkakeppi/sä nyt oot tollanen tikku. En tietenkään tarkoita, että lihavia saisi haukkua. Halusin vaan kertoa tän niille järjen jättiläisille, jotka luulee, ettei laihaksi haukkuminen satuta.
-Lihava tai laiha, yhtä arvokas.- )

^niinpä. miksi meitä hoikkia haukutaan mutta lihavia vain lellitään?

mä aluksi luulin että tän ketjun alottaja on Björn. siltä vois ihan selkeesti irrota tämmöset alotukset. ja hänhän on vissiin stokkalla töissä myyjänä jotenka siinähän näkee paljon ihmisiä päivän mittaan ;) :D

yleistystä tahi ei mutta 45 vuoden elämän kokemuksella voin sanoa että useimmiten naiset jotka arvostelevat terävimmin muiden naisten vaatteita, painoa, kasvoja ja puolisoa ovat itse sellaisia kahdeksansia varaperintöprinsessoja joilla ei ole hajuakaan tyylitajusta, kelvollisesta peilistä puhumattakaan, miehestä ei yleensä tietoakaan (ellei sitten joku koti-uuno ole sohvalle eksynyt paremman (naisen) puutteessa ) ja ovat järkeäkin jaettaessa saaneet kauhan sijasta oman osuutensa pipetillä!
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
yleistystä tahi ei mutta 45 vuoden elämän kokemuksella voin sanoa että useimmiten naiset jotka arvostelevat terävimmin muiden naisten vaatteita, painoa, kasvoja ja puolisoa ovat itse sellaisia kahdeksansia varaperintöprinsessoja joilla ei ole hajuakaan tyylitajusta, kelvollisesta peilistä puhumattakaan, miehestä ei yleensä tietoakaan (ellei sitten joku koti-uuno ole sohvalle eksynyt paremman (naisen) puutteessa ) ja ovat järkeäkin jaettaessa saaneet kauhan sijasta oman osuutensa pipetillä!
:kieh:

tää oli ihana vastaus, mä rakastan sua merianna :D

Kylläpäs osaa rumatkin pukeutua. Mun mielestä rumaa on se sama mitä kaikilla on eli tämän hetken teinikatumuoti johon kolmekymppinenkin sulloutuu. Vähän omaperäisyyttä hei ;)

En jaksanut kokonaan lukea, mutta tunnettu ja tutkittu tosiasia on se, että ihminen hakee vahvistusta omille mielipiteilleen, ei päinvastoin. Niinpä jos minusta koiranomistajilla on rumat hiukset, katseeni eksyy herkemmin rumatukkaisiin koiranomistajiin kuin niihin, joilla hiukset ovat kauniisti.

Alkuperäinen kirjoittaja olen osittain samaa mieltä:
kyllä se niin on ,et ne jotka itsensä tekstistä tunnistivat, hermostuivat. Kolahtaahan se.

Mä ainakin vain nauroin tuolle yhdelle supersankarille. Ja ap:n kaltaiset ihmiset naurattaa mua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vrperhe:
Selvästi huomaa, että rumat (kasvopiirteiltään) pukeutuukin rumasti on on yleensä ylipainoisia. Vastaavasti, kauniit (kasvopiirteiltään) pukeutuu siististi ja nätisti. Onko rumat jotenkin luovuttaneet? Vai eikö vaan löydy kauniita vaatteita todella ylipainoisille?

Samoin, mitä enemmän meikkiä, sitä rumempi nainen. Tämä on fakta. Yleensä niillä vahvasti meikatuilla on vielä kaikista avonaisemmat paidat ja lyhemmät hameet. Ja poikkeuksetta korkkarit. Tähän liittyen, pienenä vihjeenä, vaikka sä olisitkin hoikka niin jos sä olet LÖYSÄ se on ihan kammottavan näköistä kun kuljet vesirajahameessa ja reidet vaan hölskyy joka askeleella.

Enemmän näkee ylipainoisia naisia "tavallisten" miesten kanssa kuin toisinpäin. Mutta nämä miehet ovat yleensä pieniä. Siis lyhyitä ja hoikkia ja se nyt vaan on ihan naurettavan näköistä kun nainen on 3 kertaa isompi. Ja mammoille taas vihjeenä, se sun mies ei ole hyvännäköinen. Moni ylipainoinen täällä mainostaa kuinka oma mies on niin komea ja hyväkroppanen vaikka itse on lihava. Ei. Sun mies on ehkä paremmassa kunnossa kuin sä, mutta se ei tee siitä hyvännäköistä eikä hyväkroppasta.

Samoin musta on vuosien varrella tullut suurperhe rasisti. Poikkeuksetta, kaikista huonotapaisimmat vanhemmat on he joilla on 4-6 lasta mukana. Koko perhe kulkee vanhoissa, risasissa vaatteissa jotka näyttää siltä et peiliin ei olla vilkaistu ennen kuin ollaan ulos lähdetty.

1 Kasvonpiirteiltään rumat yleensä pukeutuukin rumasti ja on ylipainoisia. Ovat luovuttaneet ulkonäkönsä suhteen.

2 Kasvonpiirteiltään kauniit pukeutuu siististi ja nätisti.

3 Mitä enemmän meikkiä, sen rumempi. Kaunis nainen ei meikkaa.

4 Vahvasti meikatuilla (siis rumilla?) on avonaisimmat paidat ja lyhyimmät hameet.

5 Suurperheet pukeutuvat rumasti.

-- Näistä upeista argumenteista voidaan siis päätellä, että suurperheiden äiti on ruma (1) koska pukeutuu rumasti (5) ja (2)

Toisaalta suurperheen äiti ei juuri ehdi meikata, joten oikeastaan hän onkin kaunis (3), kaikkein kaunein :heart:

Rumat pukeutuu rumasti ja ovat luovuttaneet pukeutumisen suhteen (1). Toisaalta taas mitä enemmän meikkiä, sen rumempi (3). Vahvasti meikatut pukeutuvat avonaisimmin (4).

Siten pukeutumiseensa panostaneet ovat oikeastaan kaikkein rumimpia. Ne, jotka eivät panosta pukeutumiseensa eivätkä meikkaa, ovatkin ap:n mielestä kaikkein kauneimpia :heart:

Siis meikit nurkkaan ja miellyttämään ap:tä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vrperhe:
Samoin musta on vuosien varrella tullut suurperhe rasisti. Poikkeuksetta, kaikista huonotapaisimmat vanhemmat on he joilla on 4-6 lasta mukana. Koko perhe kulkee vanhoissa, risasissa vaatteissa jotka näyttää siltä et peiliin ei olla vilkaistu ennen kuin ollaan ulos lähdetty.

Tää on kyllä varmaan osittain siitäkin johtuvaa että ei kai kukaan ehdi pukea 4-6 lasta ja itseään sävysävyyn yhtä kauppareissua varten.

Uusimmat

Yhteistyössä